Er ikke sikker på at de henter noget ind hvis Ivan ryger. Tror de ser Mou Kan være 4 valg der…
Det ville være skørt. Det tror jeg ikke på. Hvis Ivancevic udlejes tror jeg det er meget sandsynligt, at det er fordi vi vil have en ny ind. Eller fordi man mener Yaya er klar. Er ikke engang sikker på, at Mou vil være førstevalg af backs i midterforsvaret. Vi virker til ret klart at foretrække store midterforsvarere.
Hvis Ivan udlejes, så forstår jeg intet mere (der er vi mere eller mindre allerede).
Skader har ødelagt meget, og han kæmper med niveauet. Men han har en vildskab, man ikke kan træne sig til, og så må vi prøve at få ham løftet og skadesfri. Det lønner sig altså at investere i sine spillere (med potentiale) fremfor det her transfervanvid Vejle-style.
Mon ikke man forsøger at veksle Mucolli og Mustafic for en central midt?
Så er Tongya vel lidt i overskud ligesom Mickelson i forhold til at der er tre til pladsen …
Mon ikke man forsøger at veksle Mucolli og Mustafic for en central midt?
Så er Tongya vel lidt i overskud ligesom Mickelson i forhold til at der er tre til pladsen …
Tak boyz. I det mindste lukkede han ikke fuldstændig for vinduet. Jeg tænker at hvis Mucolli, Tongya og Grubbe/Nico forlader klubben vil der ikke sker erstatninger pga det ikke ændrer på den balance man vil have i truppen.
Kun hvis Mustafic eller Ivan smutter vil der ske noget. Eller en anden profil
Comment