Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

    På nuværende tidspunkt må vi antage, at Mustafic er afløser for Sven, og Ejdum er erstatning for Manneh.

    Hvis Rami bliver skadet, antager jeg, man vil starte med Kadrii på 10'eren.

    Bliver Aske skadet eller får karantæne, tror jeg man vil bruge Owusu på venstre back, og så sætte Nico/Grubbe ind på højre.

    Men helt enig, der vil være en bedre balance på holdet med en 10'er og venstre back mere, og måske en højre back og en angriber mindre.

    Jeg føler ikke, jeg kan sige med sikkerhed, om Mustafic vil hæve niveauet tilstrækkeligt til at være en kvalificeret afløser for Sven. Men jeg synes ikke, det ,jeg har set fra ham, har været så dårligt, og han er trods alt en i en alder, hvor han går ind i nogle af sine bedste år. Hvordan vurderer du hans indstilling til træning?
    Ja, det du nævner tilbyder sig som optioner. Men det betyder også at vi bliver decideret svækket hvis vi skal erstatte startere i hensigt af kvalitet og fordi spiller skal spille ude af deres vænte position.
    Det er af overordnede betydning at komme i Top 6, hvordan vil Wesstrøm ellers sælger projektet fremtidigt med endnu et fejlskud? Og der forstår ikke at vi går i sæsonen med sådan en tynd kop af te selvom der er nu virkelig nok penge for Cocio og Redbull.
    ​​
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det er da en “undskyldning” af værste Jesper Hansen skuffe.
      “ vi krydrer lige vores i forvejen middelmådige hold med flere ringe spillere, og bruger af vores begrænsede midler på det”
      Ved ikke om der behøves undskyldninger som sådan. Indtil videre virker det klart som om han ikke bliver en succes. Sådan er det. Der er ret mange faktorer der kan gøre, at en spiller ikke slår til. Især når han skifter til et fremmed land. Der vil altid komme fejlkøb. Man siger jo, at ca. 50% af nye spillere slår til og det er kun de færreste der kan præstere en bedre succesrate. Især hvis man ikke har uendelige midler. Kigger man på FCKs eller Viborgs trupper vil man også finde en hel del spillere, hvor man tænker "hvad tænkte de lige på da de hentede ham her?".

      Jeg synes mere en sportsdirektør skal evalueres på den samlede udvikling over tid og på hvor mange deciderede gode handler vedkommende laver. Altså med spillere, der bliver profiler og som passer godt til spillestilen og som supplerer egne talenter godt.

      Men OB har været vildt dårlige på de områder de sidste mange år. Så det er klart sporene skræmmer. Og det er måske naturligt, at vi som fans bliver lidt overhypede over en sportsdirektør, der rent faktisk kan sætte nogle fornuftige sætninger sammen, virker til at kunne identificere flere af de områder vi tydeligvis har haltet efter og ikke er bange for at handle på det. Men synes måske alligevel der bliver hypet lidt rigeligt på BW. Jeg er ikke vild med alt han foretager sig. Synes han har meget på spil i dette transfervindue, især med den måde de har grebet det an. Hvis en stor del af de nye spillere skuffer, mener jeg klart man kan stille spørgsmålstegn ved om det var klogt at handle så tidligt. Kunne man have fået nogle bedre spillere ind hvis man havde ventet lidt længere? Indtil videre ser det heldigvis lovende ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har nu altid været fortaler for at vi bruger talenterne. Jeg er bare bekymret om han er klar til det. Han ville have godt af en udlejning til 1.Div inden.
        Men der er vidst lidt bøvl omkring en ny kontrakt. Så selvom man har 2 år tilbage med ham på akademi kontrakt skal han også skrive under for at vi rigtig bør satse på ham

        Det håber jeg også sker. Gerne udlejning af Grubbe

        Nååhhhh. Det var det han sagde. Fattede ikke en bjælde af det han sagde til sidst. Jammen hvis Sabbi ryger bliver det interessant at se hvilken type man så henter ind.
        Jeg håber mest på en der 9`er/10`er ala Jebali selvom vi sagtens kunne bruge en kant mere. Men så ville jeg hellere bruge MJ derude
        Kan godt være det er lige tidligt nok med MJ. Vi må se. Kan også være, at det kan være med til få ham til at forlænge, at man på den måde signalerer, at man ikke stresser efter at hente en dyr forstærkning til den position. Jeg kan godt lidt forstå hvis man som ungt offensiv-talent i klubben er lidt i tvivl når man på den ene side siger man vil satse på dem og samtidig fylder truppen med spillere som Mucolli, Juwara og til dels Tongya.

        Jeg har været lidt meget efter Tongya, men vil gerne give, at han ser mere fit ud nu og i mine øjne spillede sin bedste kamp imod Randers. Men samtidig ville han nok kun være mit 4. valg i en MOM-afstemning og det synes jeg siger lidt. Han spiller med god energi, kæmper for det og kommer med noget fysik. Men skaber ikke rigtigt noget offensivt. Han har måske et godt spark, men kommer så ikke til nok afslutninger med det. Men med det han har vist nu er han bestemt ikke en katastrofe at have i truppen.

        Enig omkring i 9/10er type. Kunne vi godt bruge. Synes ikke det behøver være en så hurtig spiller som vi virker til at fokusere så meget på. Med Charly, Deedson, Selven og Turay synes jeg egentlig vi har nok med fart som spidskompetence (selv uden Sabbi).

        Vi har godt nok vores system som vi holder os meget til, men synes godt vi kunne bruge en anden type til kanten for at give os flere muligheder taktisk. Hvis jeg var træner ville jeg gerne have en hybrid mellem central midt og kant. En boks-til-boks type med stor løbekapacitet og godt pasningspil, som man kunne spille på kanten i nogle kampe. Tænker især højre kant. Kunne give en lidt skæv og mere dynamisk formation, hvor han kunne trække ind og hjælpe centralt og give Leeroy endnu mere plads til at komme i raids på kanten. En type ala Oliver Sørensen som jeg er lidt misundelig på FCM for. Vi har jo også ofte haft en type lidt ala det i f.eks. Kløve og til dels Aron. Selvom det selvfølgelig godt må være en, der er bedre end det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg er helt overbevist om, at det slet ikke er den slags adresser, der er aktuelle for Slotsager.
          Det er jeg helt med på, min usagte pointe er mere at vi ikke behøver at frygte FC-klubberne i sl for her ville Slots gamble med spilletiden og måske endda komme til at spille u19 bold igen. Andre adr. kan selvf. blive alt for attraktive for både OB og Slots og økonomien kan jo også spille ind her. Håbet er selvf. som minimum en treårig forlængelse senest til nytår.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Indstillingen til træning fejler intet. Det er hans kvaliteter der ikke er overbevisende. Den er ikke længere
            Hvor er det specifikt, det halter? Er det hans tekniske niveau? Pasningsspillet? Det fysiske? Eller det taktiske? Spørger, fordi jeg er oprigtig nysgerrig :D

            Comment



              "Danske klubber jagter Arsenal-angriber

              Det er ikke ofte, at spillere fra Europas absolutte topklubber tager turen til dansk fodbold, men det kan dog blive tilfældet med Arsenal-angriberen Nathan Butler-Oyedeji."

              Kender ham ikke, men tvivler på, at det er BIF/FCM/FCK/FCN der er tale om.

              Vi mangler vel også en ung gut fremme, når man nu ikke satser på Fenger, og til dels Luca


              Edit: Kan se at der også er bud fra League 1, 2. Bundesliga og Belgien. ​
              Last edited by Online; 02-08-2023, 10:15.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                "Danske klubber jagter Arsenal-angriber

                Det er ikke ofte, at spillere fra Europas absolutte topklubber tager turen til dansk fodbold, men det kan dog blive tilfældet med Arsenal-angriberen Nathan Butler-Oyedeji."

                Kender ham ikke, men tvivler på, at det er BIF/FCM/FCK/FCN der er tale om.

                Vi mangler vel også en ung gut fremme, når man nu ikke satser på Fenger, og til dels Lucas
                Har lige googlet ham for at se om spidskompentencen var, at han var hurtig, det var det sørme......så det kunne være os

                Comment


                  Video på Butler-Oyedji:
                  https://youtu.be/m8Nt5cdlujM​​​

                  Det kunne sagtens værre os hvis Sabbi ryger, ser ud til han også kan spille begge kanter, ligner dog mest en venstrekant.

                  Passer ind spillertypemæssigt og så en ung spiller med en fortid på et større europæisk akademi.

                  Comment


                    Ville være lækkert, vi skal mindst have en kant ind. Hvis sabbi og franco ryger skal det være to.
                    siden 1887

                    Comment


                      I mangel på mere konkrete rygter melder en bruger på bold.dk: “Der er eksotisk nyt på vej i OB, men nok ikke til start 11.”

                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/tran...og-handler-her

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                        I mangel på mere konkrete rygter melder en bruger på bold.dk: “Der er eksotisk nyt på vej i OB, men nok ikke til start 11.”

                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/tran...og-handler-her
                        Kunne være en backup venstreback

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Kunne være en backup venstreback
                          Jeg savner også en yngre rendyrket 9'er, så Turay presses (har en erstatning ved skader, formnedgang, karantæne). Ved godt vi har BK og Luca, men føler alligevel, at vi er lidt tynde på toppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg savner også en yngre rendyrket 9'er, så Turay presses (har en erstatning ved skader, formnedgang, karantæne). Ved godt vi har BK og Luca, men føler alligevel, at vi er lidt tynde på toppen.
                            Jeg tror ikke der kommer noget ind til toppen, 3 personer til en plads det er i teorien en for meget.

                            Som BW siger så vil han gerne have 2 til hver plads og så er 3 til 1 plads bare en for meget, så tvivler meget på at der kommer mere ind til toppen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              I mangel på mere konkrete rygter melder en bruger på bold.dk: “Der er eksotisk nyt på vej i OB, men nok ikke til start 11.”

                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/tran...og-handler-her
                              Nok bare endnu en Bakary spiller mon ikke?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nok bare endnu en Bakary spiller mon ikke?
                                Hvis det er Minteh og Yaya potentiale så er det også meget velkomment

                                Comment

                                Working...
                                X