Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Vi mangler en venstre back og en central midt mere. Vi er i den grad sårbare på de positioner.
    Enig. Gerne en midt der kunne tage den 10`er også. Godt nok er Markus et af vores største offensive talenter i mange år. Men hvis Rami bliver skadet går vi væsentligt ned i kvalitet på den korte bane

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Tanken må være at køre Leroy på en venstreback hvis aske bliver skadet, han ser også god ud med venstre til træning så alt efter hvad der er tilgængeligt så kunne det godt være en mulighed.

      Jeg så Markus Jensen der i kampen mod B93 og han kan nogle ting, men altså der er et stykke vej op til Rami så det er lidt satset. Men det er godt nok sigende at Mucolli ikke engang bliver nævnt som et alternativ derinde.
      ​​​​​
      Det jeg har set til Markus Jensen har klart været bedst fra en kant position

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det jeg har set til Markus Jensen har klart været bedst fra en kant position
        Jeg har set ham på en kant lave en meget flot modtagelse af bolden hvor han modtager den i fødderneog bliver retvendt i en glidende bevægelse, han kan helt sikkert nogle ting. Han havde også en mod B93 hvor han er meget tæt på at få en fri løber fra positionen. Han virker bare til lige at skulle have et år mere på træningsbanen og så den sædvanlige med at skulle straffe noget jern.
        ​​​​​​
        Men okay, hvis det er strategien så er det jo sådan jo.

        Jeg synes BW var ret tydelig i at der skule noget ud før der kommer noget ind.
        ​​​​​

        Comment


          Jeg synes at det er foruroligende hvis der ikke bliver købt en venstreback og minimum en 10´er, gerne en 8´er også. Ryger Sabbi, skal der også noget ind der. Mon ikke Wesström venter til sidst i vinduet og ser hvad der dukker op af muligheder?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det skal han jo sige. Og jeg tror helt sikkert at der nok skal ske noget. Mest ud
            Jeg FATTER bare ikke at man kan se svagheder i truppen og ikke vil gøre noget ved det når man har skovlet penge ind

            For satan vi er på røven hvis Rami eller Sven bliver skadet. Så er vi virkelig svækket.
            Venstreback er et svagt punkt uanset om Aske spiller eller ej

            Kigger lige på AGFs trup hvor stor bredde de har på mange pladser og kan rotere uden at være svækket. Så stor forskel er der vel heller ikke i vores budget pt
            På nuværende tidspunkt må vi antage, at Mustafic er afløser for Sven, og Ejdum er erstatning for Manneh.

            Hvis Rami bliver skadet, antager jeg, man vil starte med Kadrii på 10'eren.

            Bliver Aske skadet eller får karantæne, tror jeg man vil bruge Owusu på venstre back, og så sætte Nico/Grubbe ind på højre.

            Men helt enig, der vil være en bedre balance på holdet med en 10'er og venstre back mere, og måske en højre back og en angriber mindre.

            Jeg føler ikke, jeg kan sige med sikkerhed, om Mustafic vil hæve niveauet tilstrækkeligt til at være en kvalificeret afløser for Sven. Men jeg synes ikke, det, jeg har set fra ham, har været så dårligt, og han er trods alt en i en alder, hvor han går ind i nogle af sine bedste år. Hvordan vurderer du hans indstilling til træning?
            Last edited by Bolbro; 01-08-2023, 10:25.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg har set ham på en kant lave en meget flot modtagelse af bolden hvor han modtager den i fødderneog bliver retvendt i en glidende bevægelse, han kan helt sikkert nogle ting. Han havde også en mod B93 hvor han er meget tæt på at få en fri løber fra positionen. Han virker bare til lige at skulle have et år mere på træningsbanen og så den sædvanlige med at skulle straffe noget jern.
              ​​​​​​
              Men okay, hvis det er strategien så er det jo sådan jo.

              Jeg synes BW var ret tydelig i at der skule noget ud før der kommer noget ind.
              ​​​​​
              Meget enig mht MJ

              Jeg tror også der ryger mindst 2 ud i August

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                På nuværende tidspunkt må vi antage, at Mustafic er afløser for Sven, og Ejdum er erstatning for Manneh.

                Hvis Rami bliver skadet, antager jeg, man vil starte med Kadrii på 10'eren.

                Bliver Aske skadet eller får karantæne, tror jeg man vil bruge Owusu på venstre back, og så sætte Nico/Grubbe ind på højre.

                Men helt enig, der vil være en bedre balance på holdet med en 10'er og venstre back mere, og måske en højre back og en angriber mindre.

                Jeg føler ikke, jeg kan sige med sikkerhed, om Mustafic vil hæve niveauet tilstrækkeligt til at være en kvalificeret afløser for Sven. Men jeg synes ikke, det ,jeg har set fra ham, har været så dårligt, og han er trods alt en i en alder, hvor han går ind i nogle af sine bedste år. Hvordan vurderer du hans indstilling til træning?
                Indstillingen til træning fejler intet. Det er hans kvaliteter der ikke er overbevisende. Den er ikke længere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig mht MJ

                  Jeg tror også der ryger mindst 2 ud i August
                  Det fremgår måske ikke helt tydeligt i B93 kampen spillede han på 10'eren.

                  Comment


                    Kommer vi ud i at skulle spille med Kadrii på. 10'eren så giver det næsten mest mening at en spiller som Franco "bytter plads" med kadrii når vi angriber så vi får Kadrii venstreben fra højrehalvrum og så Franco ind centralt hvor han komme til med sit højreben. Og så Francos returløb på kanten når vi forsvarer. Hvis det kan fungere.

                    Comment


                      Kadrii kommer ikke til at spille på 10eren. Da vi spillede med Luca og Kadrii fremme var det en 4-4-2 - det sagde Kadrii også på TV-billederne - “2 helt fremme”.

                      Kadrii har ikke evnerne til at spille 10er. Han er 9er - og bedst med en stor angriber ved sin side, men sådan spilles fodbold sjældent anno 2023.

                      Aner ikke hvem vi vil bruge som 10er, hvis Rami går ud. Man bør uden tvivl hente en offensiv spiller til den position. Og en VB - AA er for nuværende ikke god nok.

                      Alt dette er under antagelse - og håb - om at Sabbi ikke spiller et sekund mere i vores trøje.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Har lige hørt lidt SFÅ hvor Bjørn var med
                        Som ventet men ganske skuffende.

                        Der bliver ikke ledt efter en erstatning for Frøkjær. Han bliver erstattet af Markus Jensen. Men han kunne ikke svare på hvornår han blev superliga spiller

                        Der bliver kun hentet en venstreback hvis en højreback kommer ud af truppen

                        Hvad der ville ske hvis Sabbi forlader os kunne jeg ikke gennemskue igennem tykt svensk
                        Synes ikke det var så skuffende endda. Jeg kan godt lide man satser på Markus Jensen. Det rimer måske ikke lige på top6, men vi har også en strategi at følge. Talenterne skal kunne se, at det er til at få spilletid på holdet. Tror godt MJ kan overraske. Udover indhoppet i Lyngby har jeg dog ikke set det store til ham siden jeg så har i nogle kampe for u17 for år tilbage. Dengang så jeg ham ret meget som 10'er.

                        Ift. venstre back tror jeg også der vil ske noget. Tror ikke vi går ind i september med de backs vi har i truppen nu. Synes det er ok han underspiller det nu - og det tror jeg han gør.

                        Mht. Sabbi synes jeg han var ret klar i spyttet. Han kaldte ham vores offensivspiller nr. 1 og som jeg forstod det skulle han klart erstattes hvis han af den ene eller anden årsag ikke er til rådighed i den form de forventer. Om det så var fordi han bliver solgt eller melder sig syg/strejker eller bare ikke er engageret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                          Jeg synes at det er foruroligende hvis der ikke bliver købt en venstreback og minimum en 10´er, gerne en 8´er også. Ryger Sabbi, skal der også noget ind der. Mon ikke Wesström venter til sidst i vinduet og ser hvad der dukker op af muligheder?
                          Jeg har også meget svært ved at se os ikke være i markedet for en 10'er. I vinters, hvor vi havde Frø blev den ene 10'er efter den anden rygtet til os, og vi endte med at leje Skytta. Hvorfor skulle det dog have ændret sig? Jeg kan sagtens forestille mig BW primært fokusere på at få trimmet truppen lige nu, men jeg kan næppe forestille mig at vi ikke ser mod 10'eren så snart vi forhåbentlig lykkedes med at komme af med det overflødige fyld. Jeg har nemmere ved at forestille mig vi lever med Aske og en højrebenet reserve selvom det ikke er optimalt. Backs er bare ikke ligeså vigtige i Alms system som kvalitet på 10'eren.

                          Comment


                            Jeg er ikke så opgivende på Mustafic som mange andre. Jovist, jeg er da heller ikke blæst bagover af det vi har set indtil videre, men jeg synes nu godt at jeg kan se noget kvalitet i ham. Det ligner for mig mest af alt, at han skal vænne sig til at spille hurtigere. Kan han det, synes jeg nu, at han har nogle interessante redskaber i bl.a. fysik og gode raids gennem kæderne. At han pt. er fjerdevalg håber jeg mere er fordi Ejdum har taget et tigerspring her i opstarten, end at Alen er helt væk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Synes ikke det var så skuffende endda. Jeg kan godt lide man satser på Markus Jensen. Det rimer måske ikke lige på top6, men vi har også en strategi at følge. Talenterne skal kunne se, at det er til at få spilletid på holdet. Tror godt MJ kan overraske. Udover indhoppet i Lyngby har jeg dog ikke set det store til ham siden jeg så har i nogle kampe for u17 for år tilbage. Dengang så jeg ham ret meget som 10'er.

                              Ift. venstre back tror jeg også der vil ske noget. Tror ikke vi går ind i september med de backs vi har i truppen nu. Synes det er ok han underspiller det nu - og det tror jeg han gør.

                              Mht. Sabbi synes jeg han var ret klar i spyttet. Han kaldte ham vores offensivspiller nr. 1 og som jeg forstod det skulle han klart erstattes hvis han af den ene eller anden årsag ikke er til rådighed i den form de forventer. Om det så var fordi han bliver solgt eller melder sig syg/strejker eller bare ikke er engageret.
                              Jeg har nu altid været fortaler for at vi bruger talenterne. Jeg er bare bekymret om han er klar til det. Han ville have godt af en udlejning til 1.Div inden.
                              Men der er vidst lidt bøvl omkring en ny kontrakt. Så selvom man har 2 år tilbage med ham på akademi kontrakt skal han også skrive under for at vi rigtig bør satse på ham

                              Det håber jeg også sker. Gerne udlejning af Grubbe

                              Nååhhhh. Det var det han sagde. Fattede ikke en bjælde af det han sagde til sidst. Jammen hvis Sabbi ryger bliver det interessant at se hvilken type man så henter ind.
                              Jeg håber mest på en der 9`er/10`er ala Jebali selvom vi sagtens kunne bruge en kant mere. Men så ville jeg hellere bruge MJ derude

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg har også meget svært ved at se os ikke være i markedet for en 10'er. I vinters, hvor vi havde Frø blev den ene 10'er efter den anden rygtet til os, og vi endte med at leje Skytta. Hvorfor skulle det dog have ændret sig? Jeg kan sagtens forestille mig BW primært fokusere på at få trimmet truppen lige nu, men jeg kan næppe forestille mig at vi ikke ser mod 10'eren så snart vi forhåbentlig lykkedes med at komme af med det overflødige fyld. Jeg har nemmere ved at forestille mig vi lever med Aske og en højrebenet reserve selvom det ikke er optimalt. Backs er bare ikke ligeså vigtige i Alms system som kvalitet på 10'eren.
                                Man vil jo satse på Markus Jensen som backup. Det sagde han jo lige ud

                                Comment

                                Working...
                                X