Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet både håber og tror jeg også, og han vil nok heller ikke være førstevalg i hverken FCK, FCM og BIF .. FCN måske, men hvorfor skulle han dog gamble med den startplads han på fortjent vis har erobret i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg er helt overbevist om, at det slet ikke er den slags adresser, der er aktuelle for Slotsager.
Comment
-
Har lige hørt lidt SFÅ hvor Bjørn var med
Som ventet men ganske skuffende.
Der bliver ikke ledt efter en erstatning for Frøkjær. Han bliver erstattet af Markus Jensen. Men han kunne ikke svare på hvornår han blev superliga spiller
Der bliver kun hentet en venstreback hvis en højreback kommer ud af truppen
Hvad der ville ske hvis Sabbi forlader os kunne jeg ikke gennemskue igennem tykt svensk
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar lige hørt lidt SFÅ hvor Bjørn var med
Som ventet men ganske skuffende.
Der bliver ikke ledt efter en erstatning for Frøkjær. Han bliver erstattet af Markus Jensen. Men han kunne ikke svare på hvornår han blev superliga spiller
Der bliver kun hentet en venstreback hvis en højreback kommer ud af truppen
Hvad der ville ske hvis Sabbi forlader os kunne jeg ikke gennemskue igennem tykt svensk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det er da en “undskyldning” af værste Jesper Hansen skuffe.
“ vi krydrer lige vores i forvejen middelmådige hold med flere ringe spillere, og bruger af vores begrænsede midler på det”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Men noget positivt er vel at telefonen ikke er slukket. Det havde JH nok gjort hvis han havde haft sådan et vindue som nu.
Jeg FATTER bare ikke at man kan se svagheder i truppen og ikke vil gøre noget ved det når man har skovlet penge ind
For satan vi er på røven hvis Rami eller Sven bliver skadet. Så er vi virkelig svækket.
Venstreback er et svagt punkt uanset om Aske spiller eller ej
Kigger lige på AGFs trup hvor stor bredde de har på mange pladser og kan rotere uden at være svækket. Så stor forskel er der vel heller ikke i vores budget pt
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Arghhh nu tror jeg du har lidt for skæve tanker om hvad FCK vil betale. FCK ville Max betale 22,5 mill for en Slotsager. Men ser det slet ikke ske
Til de priser du nævner er det oliepenge der evt skulle betale det beløbTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Mener du seriøst at BW havde købt Mustafic, hvis Køhler havde været mulig at købe på samme tidspunkt?
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Mener du seriøst at BW har købt ham, bare for at købe noget, vel vidende at han ikke er god nok, og topper det med en kontrakt til sommeren 2026?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det skal han jo sige. Og jeg tror helt sikkert at der nok skal ske noget. Mest ud
Jeg FATTER bare ikke at man kan se svagheder i truppen og ikke vil gøre noget ved det når man har skovlet penge ind
For satan vi er på røven hvis Rami eller Sven bliver skadet. Så er vi virkelig svækket.
Venstreback er et svagt punkt uanset om Aske spiller eller ej
Kigger lige på AGFs trup hvor stor bredde de har på mange pladser og kan rotere uden at være svækket. Så stor forskel er der vel heller ikke i vores budget pt
Jeg så Markus Jensen der i kampen mod B93 og han kan nogle ting, men altså der er et stykke vej op til Rami så det er lidt satset. Men det er godt nok sigende at Mucolli ikke engang bliver nævnt som et alternativ derinde.
Comment
Comment