Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    Alm siger til bold.dk, at Sabbi kan mærke noget i lysken, når han løber. Så det er ikke sikkert, at han træner fuldt med i dag.

    Alm om mystisk Sabbi-kommentar: Skal snakke med ham | Bold.dk

    Kan de for helvede selv finde ud af, hvad de bruger som undskyldning? Først var han syg, så var det personlige problemer, og nu er han åbenbart skadet. Hold nu kæft et cirkus.
    Enig, men det kan være, at det er en kombo. Men de må lukke den sag asap.

    Comment


      Fuldstændigt uundgåeligt

      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...iser-interesse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er fandeme en svær afvejning med så ung en mand.

        Jeg vil gerne beholde ham, men pengene kan også blive store.

        I det regnestykke skal vi også medregne, at vi beholder ham, men hvad med skader, fald i niveau, irritation over ikke at blive solgt. Det er trods alt ikke Football Manager det her, men rigtige mennesker.

        Min personlige kalkyle er, at alt over 60 millioner i hånden og fremtidige præstationsbårede klausuler og videresalgsprocenter skal udløse et salg. Det tror jeg så bare ikke, at nogen er villige til at betale for en midterforsvar på 17 med en halv sæson i SL i benene.

        Men vi kan alle blive klogere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Det er fandeme en svær afvejning med så ung en mand.

          Jeg vil gerne beholde ham, men pengene kan også blive store.

          I det regnestykke skal vi også medregne, at vi beholder ham, men hvad med skader, fald i niveau, irritation over ikke at blive solgt. Det er trods alt ikke Football Manager det her, men rigtige mennesker.

          Min personlige kalkyle er, at alt over 60 millioner i hånden og fremtidige præstationsbårede klausuler og videresalgsprocenter skal udløse et salg. Det tror jeg så bare ikke, at nogen er villige til at betale for en midterforsvar på 17 med en halv sæson i SL i benene.

          Men vi kan alle blive klogere.
          Der er lige ham her men ellers er 3euro det højeste der er betalt for U18 CB jfr. Transfermarkt

          https://www.transfermarkt.com/el-cha...spieler/787912
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Det er fandeme en svær afvejning med så ung en mand.

            Jeg vil gerne beholde ham, men pengene kan også blive store.

            I det regnestykke skal vi også medregne, at vi beholder ham, men hvad med skader, fald i niveau, irritation over ikke at blive solgt. Det er trods alt ikke Football Manager det her, men rigtige mennesker.

            Min personlige kalkyle er, at alt over 60 millioner i hånden og fremtidige præstationsbårede klausuler og videresalgsprocenter skal udløse et salg. Det tror jeg så bare ikke, at nogen er villige til at betale for en midterforsvar på 17 med en halv sæson i SL i benene.

            Men vi kan alle blive klogere.
            Hvilket bekræfter mig i, at vi nok ikke sælger Slotsager endnu.

            For at sætte tingene i perspektiv røg Bisseck for 50 millioner.

            Det tror jeg ikke vi er tilfredse med i Ådalen - og så er spørgsmålet om den unge alder trækker meget op eller ned?

            Det ville nok også være en god idé for Slotsager selv at vente lidt med et skifte. Et skifte på nuværende tidspunkt til en klub, der kan betale det vi vil have, kan se ham ende på et U19-hold, i stedet for spillende fodbold på seniorniveau. Mon ikke Slotsager er OB-spiller hele 23/24 sæsonen og solgt først engang i sommerens vindue næste år?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Hvilket bekræfter mig i, at vi nok ikke sælger Slotsager endnu.

              For at sætte tingene i perspektiv røg Bisseck for 50 millioner.

              Det tror jeg ikke vi er tilfredse med i Ådalen - og så er spørgsmålet om den unge alder trækker meget op eller ned?

              Det ville nok også være en god idé for Slotsager selv at vente lidt med et skifte. Et skifte på nuværende tidspunkt til en klub, der kan betale det vi vil have, kan se ham ende på et U19-hold, i stedet for spillende fodbold på seniorniveau. Mon ikke Slotsager er OB-spiller hele 23/24 sæsonen og solgt først engang i sommerens vindue næste år?
              Bisseck kunne være røget for mere, men frikøbsklausulen lød på 50 mio i hans kontrakt. Alligevel lyder det til AGF har formået at forhandle nogen præstationsklausuler, så de kan ende med at få mere. Tror reelt set Bisseck med tanker på ham FCM solgte i Portugal næsten kunne have fået det dobbelte for ham, uden en frikøbsklausul i kontrakten.

              Comment


                Jeg ville godt gerne holde på slotsager. Det er heller ikke sikkert at han overhovedet er klar til at flytte hjemmefra med den alder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Jeg ville godt gerne holde på slotsager. Det er heller ikke sikkert at han overhovedet er klar til at flytte hjemmefra med den alder.
                  Nej, men han virker meget moden af sin alder også udenfor banen.

                  Comment


                    Hvor lang er kontrakten på Slotsager? Jeg så ham gerne blive her 2 sæsoner endnu, og så brænde ham af for rekordbeløb :D. Han er fantastisk og bliver vanvittig dygtig når han peaker.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Hvor lang er kontrakten på Slotsager? Jeg så ham gerne blive her 2 sæsoner endnu, og så brænde ham af for rekordbeløb :D. Han er fantastisk og bliver vanvittig dygtig når han peaker.
                      Til sommeren 2025 (https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...C3%A5den/page4), men forhåbentlig skriver vi en lang kontrakt med ham, når han fylder 18 til januar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er sgu lidt bange for FCK kunne være interreseret til sidst i vinduet.. De har mange skader på den position og har vel også pengene til at smide en 50-70 mil efter ham som vi vil have.
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Til sommeren 2025 (https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...C3%A5den/page4), men forhåbentlig skriver vi en lang kontrakt med ham, når han fylder 18 til januar.
                          Føler heller ikke han er en person der har travlt med at komme væk. Tror han nyder tiden i OB med førsteholdet og bliver bedre og bedre for hver dag.
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Er Mustafic og Mucolli ikke bare et sundt tegn for OB, sagt på den måde, at da de blev hentet ind der var holdet svagere, og de set i det forhold var de vel da var udemærkede indkøb. Er de ikke bare blevet svageste led efter, at der er kommet stærkere spillere til, og barren er blevet sat lidt højere op. Det hurtige spil som OB har vist i de første 2 kampe, det har simpelthen ikke kunne lade sig gøre de sidste mange, mange år pga alt for lav kvalitet på holdet. OB er blevet vildt spændende at se igen, flot fodbold. Krammer alle familiens sæsonkort
                            Det er da en “undskyldning” af værste Jesper Hansen skuffe.
                            “ vi krydrer lige vores i forvejen middelmådige hold med flere ringe spillere, og bruger af vores begrænsede midler på det”
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Er sgu lidt bange for FCK kunne være interreseret til sidst i vinduet.. De har mange skader på den position og har vel også pengene til at smide en 50-70 mil efter ham som vi vil have.
                              Arghhh nu tror jeg du har lidt for skæve tanker om hvad FCK vil betale. FCK ville Max betale 22,5 mill for en Slotsager. Men ser det slet ikke ske
                              Til de priser du nævner er det oliepenge der evt skulle betale det beløb

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Mucolli og Mustafic er måske også eksempler for ulemper en alt for skarp adskillelse mellem trænerarbejde og transferarbejde kan have. Begge har ja åbenbart fine evner men passer bare ikke rigtig ind i trænerens set-up.

                                Træneren er vel ansat ud fra den måde OB gerne vil spille på ifølge strategien, og de folk som står for scouting/ indkøb arbejdet vel ud fra samme strategi?
                                Last edited by Magge; 31-07-2023, 18:48.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X