Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kunne en Nicolai Poulsen være et emne i OB? Ser ikke ud til agf tilbyder ham en ny kontrakt, ikke endnu i hvert fald. Tænker ikke umiddelbart udenlandske klubber står i kø for at hente ham.
    Så kunne ham og Sven spille på skift når den anden har karantæne
    Tvivler på han gider OB. Hvis han skifter nu er det udland. Mon ikke bare han benytter sig af medierne til at presse AGF lidt så han kan få en bedre kontrakt.
    Kan heller ikke se hvad vi skulle bruge ham til når vi har Sven

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Kunne en Nicolai Poulsen være et emne i OB? Ser ikke ud til agf tilbyder ham en ny kontrakt, ikke endnu i hvert fald. Tænker ikke umiddelbart udenlandske klubber står i kø for at hente ham.
      Så kunne ham og Sven spille på skift når den anden har karantæne
      Nej tak. Vi skal ikke have nogle GF spillere ind… Og slet ikke ham.
      Kan ikke så hvordan hverken OB eller hsm selv kunne være interreseret i det, selvom han lavet kontroversielle skifte før mellem GF og RFC..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99
        Ikke rigtig, udover man må stole på hvad BW har sagt.
        Han var vidst i styrkerummet mandag, og måske lørdag også.
        Angående sociale medier skal man nok ikke ligge så meget i det, men det er jeg sku uenig
        Hvis han har været i styrkerummet har han vel ikke været syg ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er der nogen der forresten har hørt SportFyns podcast fra idag hvor Sabbi var på dagsordenen?

          Om Leif havde noget at sige om det..
          Ikke rigtig, udover man må stole på hvad BW har sagt.
          Han var vidst i styrkerummet mandag, og måske lørdag også.
          Angående sociale medier skal man nok ikke ligge så meget i det, men det er jeg sku uenig​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hvis han har været i styrkerummet har han vel ikke været syg ?
            Han kan da godt have været syg, tirsdag, onsdag, torsdag og så ham man vurderet det var bedre han trænede i styrkerum Lørdag, istedet for taktisk træning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Er der nogen der forresten har hørt SportFyns podcast fra idag hvor Sabbi var på dagsordenen?

              Om Leif havde noget at sige om det..
              Leif havde ikke det store at sige om det. Ikke andet end at Sabbi officielt var sygemeldt af OB. Der var jeg i tvivl jeg troede ikke at han var det efter at have hørt SFÅs podcast. Dog ikke et ord om at han var på stadion igar til B93 kampen.
              ​​​​​​

              Comment


                Nå nu må jeg hellere lige poste en ny video jeg har fundet med Saman Ghoddos, for satan han er god, nu når Brøndby ser ud til at ville rende med Allan Sousa, så må jeg finde noget andet jo.

                Fine klip fra Allsvenskan: https://m.youtube.com/watch?v=I-yGge...Vuc2thbg%3D%3D

                Jeg må hellere lige skrive på svensk så når Björn kommer ind og kigger i transfertråden så skal han ikke til at have gang i Google Translate.

                Björn, honom er komplett på dette nivået, honom kan spela 10'er, 9'er central midt og på en kant. Skriva kontrakt med honom.
                Last edited by Striwetforlivet!; 25-07-2023, 20:32.

                Comment


                  Sabbi ikke til træning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Sabbi ikke til træning
                    Han har desværre nok fået et tilbagefald...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sabbi ikke til træning
                      Nu må OB fandme snart komme igang med at melde noget ud, og så fuck GPR regler.
                      Pinligt at en spiller angiveligt er “Syg” - men spiller Playstation tydeligt på Instagram.

                      Comment


                        Min mavefornemmelse efter idag siger mig at Sabbi er i en form for strejke/magtkamp med ledelsen lige nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Min mavefornemmelse efter idag siger mig at Sabbi er i en form for strejke/magtkamp med ledelsen lige nu.
                          Måske, men han var trods alt tilskuer til reserveholdskampen og har vist også trænet indendørs i Ådalen (efter hvad man kan læse herinde). så et eller andet sted, tror jeg der er en fælles forståelse om han sælges nu, men meget tænkeligt han har lagt pres på OB.

                          Jeg så faktisk allerhelst han forlængede i mange år, men det virker ikke til, at det er der vi er, så hellere et to-cifret millionbeløb end en mopset Sabbi i 12 måneder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                            Måske, men han var trods alt tilskuer til reserveholdskampen og har vist også trænet indendørs i Ådalen (efter hvad man kan læse herinde). så et eller andet sted, tror jeg der er en fælles forståelse om han sælges nu, men meget tænkeligt han har lagt pres på OB.

                            Jeg så faktisk allerhelst han forlængede i mange år, men det virker ikke til, at det er der vi er, så hellere et to-cifret millionbeløb end en mopset Sabbi i 12 måneder.
                            Jeg synes også det virker mærkeligt, at han skulle være velkommen/selv ville tage til reserveholdskamp, hvis han er igang med at forsøge at presse sig ud af klubben.

                            Comment


                              Men han skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men han skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder
                                Kan du uddybe?

                                Comment

                                Working...
                                X