Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, men vi har også Luca, som var i toppen med scoringer (for det absolutte bundhold), men vi ikke bruger i vores sæsonforberedelse !
    Frederiksen ville være højrekant i vores system og er vel kun interessant hvis Sabbi ryger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Frederiksen ville være højrekant i vores system og er vel kun interessant hvis Sabbi ryger.
      Men det er vel heller ikke urealistisk ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Men det er vel heller ikke urealistisk ..
        Bestemt ikke. Jeg kan sagtens se det. Han er god

        Man burde vel afhænde Kadrii og sætte Sabbi til at konkurrere om 9’eren så der blev plads til en Frederiksen hvis han virkelig er så billig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Bestemt ikke. Jeg kan sagtens se det. Han er god

          Man burde vel afhænde Kadrii og sætte Sabbi til at konkurrere om 9’eren så der blev plads til en Frederiksen hvis han virkelig er så billig
          Julius Lindberg virker måske som et bedre bud på en eventuel offensivspiller i OB. Det ligner, at han har mere fart end Emil Frederiksen, hvilket OB lader til at prioritere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

            Julius Lindberg virker måske som et bedre bud på en eventuel offensivspiller i OB. Det ligner, at han har mere fart end Emil Frederiksen, hvilket OB lader til at prioritere.
            Ja det må vi sige at de gør. Men spørgsmålet er også hvad der kan lade sig gøre. Kender intet til ham Lindberg

            Comment


              Kan slet ikke se Frederiksen er god nok til top 6. Nok også derfor der ingen bud er på ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Kan slet ikke se Frederiksen er god nok til top 6. Nok også derfor der ingen bud er på ham.
                Jeg er også skeptisk. Jeg så gerne, at OB hentede en anden, såfremt der var behov for endnu en kantspiller. Men jeg er sikker på, at OB selv har helt styr på hvilken type spiller, der skal hentes. Det er rart, at der nu bliver hentet spillere ind efter en spillestil og ikke trænerens ønsker.

                Comment


                  Jeg så gerne at der bliver hentet nogle danskere til holdet også

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/vfb-...-fra-stuttgart
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

                      Jeg er også skeptisk. Jeg så gerne, at OB hentede en anden, såfremt der var behov for endnu en kantspiller. Men jeg er sikker på, at OB selv har helt styr på hvilken type spiller, der skal hentes. Det er rart, at der nu bliver hentet spillere ind efter en spillestil og ikke trænerens ønsker.
                      Jeg er også helt sikker på man har scoutet ham til bunds, når man nu har hentet Don D. Jeg kender ikke det store til Frederiksen, men er det rigtigt at han ikke har super fart, så tror jeg lektien bag salget af Breum og et formodet farvel til Franco er at vi foretrækker fut i støvlerne hos vores kanter. Det har givetvis ikke været et nøgleparameter sidste sommer, men noget der har udviklet sig, som vores trænerteam har formet spillestilen i løbet af den seneste sæson. Jeg er sikker på at hvis vi henter flere kanter, så bliver det speedy gonzales-typer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                        Jeg så gerne at der bliver hentet nogle danskere til holdet også
                        Hvorfra skal de komme i en pris vi kan betale og i et niveau, der kan loefte os ?

                        Er det ikke derfor vi har akademiet ? Slots, Aske, Grubbe, Charley, Max, HC, MN og Luca...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvorfra skal de komme i en pris vi kan betale og i et niveau, der kan loefte os ?

                          Er det ikke derfor vi har akademiet ? Slots, Aske, Grubbe, Charley, Max, HC, MN og Luca...
                          Så bliver det jo nok de her ældre spillere som Bjørn og Martin Hansen der bliver hentet. Eller hvis nogen bliver transferfrie
                          Ellers bliver det åbenbart svært siger BW. Men lad os nu se. Vi har ikke hentet den sidste spiller ind endnu i dette vindue og han kan jo overraske

                          Comment


                            Selvom jeg ikke kan fordrage Copenhagen Sundays, blev jeg nødt til at høre deres interview med Rasmus Falk fra træningslejren.

                            Rigtig godt interview, med ting man kan tolke på, dog siger han at han ikke tror han skifter væk her til sommer. Og siger samtidig han føler sig mere hurtig og frisk end for 2 uger siden.

                            En klar anbefaling hvis man kan lide falk!

                            https://youtu.be/9ayVlahCFcQ

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...en-dansk-retur
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                En decideret assistent med speciale i dødbolde kunne være så fedt! Jeg så meget gerne, at vi brugte ressourcer den vej.

                                Vi er notorisk svage i udførslen af dødbolde - uden jeg har data på det.

                                Comment

                                Working...
                                X