Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Jeg i flere sæsoner ment, at han er overvurderet og ikke har mentaliteten til top fodbold. Så det er ikke kun i forbindelse med, at han er solgt at jeg er kritisk. Men fedt for ham og OB, at han er solgt. Men jeg ved godt, at der er flere som ser ham som den store fodboldmæssige åbenbaring. Jeg medgiver, at han i et par kampe lyser op, men alt for ofte har han underpræsteret, set over en hel sæson og der gælder ikke bare sidste sæson. Hvor han gjorde det fint tilsidst, imod ringe hold iøvrigt.
    Hver sin smag. Men at sige han kun var god til sidst, mod ringe hold forstår jeg ikke. Jeg syntes bestemt han startede sæsonen fint, og lavede da også afgørende mål og assist i den første del af sæsonen. Han har haft udfald undervejs, hvilket hans stil og position nok altid vil fordre. Men generelt en af vores bedste. Og han kunne måske være blevet endnu bedre, med bedre spillere omkring ham. “Eksperterne” har ofte udtalt at han var en profil, spændende og bla. Bla., så ikke kun i OB nogle syntes det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Tillykke til Frø og OB. Ellers en spiller jeg elskede at se på stadion. At skrive han kun var god i 7-8 kampe, er en joke for mig. Vi har en fin tendens til at skulle tale spillere ned, når de bliver solgt.
      Generelt lidt ærgerligt, når der nu var bagt op til en sæson, hvor han kunne blive endnu bedre. Det er trods alt et salg vi mister 11 mål på. Det håber jeg bliver erstattet. Men hvis vi scorer over 10 mill, så er det kongesalg af BW.
      Hvis vi snakker hele gode kampe, så vil jeg nærmere mene 5-6 per sæson. Resten af tiden svingede han fra sublim i 30-45 minutter til decideret håbløs i samme antal minutter. På mange måder symbolet på, hvorfor vi er blevet nr. 8 de sidste 2 år. Han og holdet har været alt andet end spillemæssigt og resultatmæssigt stabile nok.

      God, men ikke god nok. Ikke fordi han ikke gider/gad. Men fordi han alle dage er og har været humørspiller. Havde han været andet havde vi forlængst solgt ham - og til en større klub end Preston.

      Det kan godt være du mener andres mening om Frøkjær er en "joke", men jeg synes så personligt, at man skal have levet under en sten, hvis man ikke har kunnet se at Frøkjær har svinget alt for meget i niveau.

      Jeg tror og håber at vi får mere stabilitet ind på holdet; for det er den der skaber opnåelsen af målsætninger. Ikke spillere der svinger imellem sublim til håbløs og ikke spillere, der ikke har kunnet finde balancen imellem at prøve det sublime og så det simple.

      Talentet er selvklart tilstede. Arbejdsratioen også. Finder han stabilitet i det engelske så får Preston en rigtig god spiller. Men indtil videre får de Frøkjær som han er: Ustabilt sublim. Jeg tror der kommer til at være mange Preston tilhængere, der vil få samme oplevelse af ham, som jeg og flere andre har haft.

      Lad os se om 1 år om han ikke er tilbage i Superligaen for Nordsjælland..

      Jeg håber virkelig, at han gør mine ord til skamme. Under ham det.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Godt solgt. Forretningsmæssigt er Wesström en kæmpe succes. Nu skal man bruge de 10 mio kr på at gøre holdet endnu bedre. Jeg har aldrig været Frøkjær-fan, så jeg tænker ikke at det bliver et tab - tværtimod, hvis man henter 2 spillere til med kvalitet i stedet for.

        Comment


          Frø er en fin fodboldspiller især til sidst i hans tid i OB hvor han blev mere stabil han havde tidligt en større tendens til at være svingende i sine præstationer. Når det er sagt så er jeg glad for at se Frø skifte væk, mest fordi det virkede som om at det her OB projekt det var han kørt lidt død i og så selvfølgelig qua hans kontrakt udløb. Så skal man heller ikke undervurdere at Frø også har været en del af et OB hold der ikke har indfriet sine forventninger i en del år og det sætter sig også mentalt. Alt godt til Frø i PNE.

          I forhold til en en ny 10'er så er jeg jo mega glad for Franco Tongya og kunne sagtens leve med at have ham og Rami derinde på 10'eren.

          I kampen mod Viborg kommer han ind og på de 20 minutter han spiller der der har han 2 bolero ringer efter højt pres, en god afslutning og får stukket bolden til Kadrii der kommer til en afslutning. Jeg håber man beholder ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Frø er en fin fodboldspiller især til sidst i hans tid i OB hvor han blev mere stabil han havde tidligt en større tendens til at være svingende i sine præstationer. Når det er sagt så er jeg glad for at se Frø skifte væk, mest fordi det virkede som om at det her OB projekt det var han kørt lidt død i og så selvfølgelig qua hans kontrakt udløb. Så skal man heller ikke undervurdere at Frø også har været en del af et OB hold der ikke har indfriet sine forventninger i en del år og det sætter sig også mentalt. Alt godt til Frø i PNE.

            I forhold til en en ny 10'er så er jeg jo mega glad for Franco Tongya og kunne sagtens leve med at have ham og Rami derinde på 10'eren.

            I kampen mod Viborg kommer han ind og på de 20 minutter han spiller der der har han 2 bolero ringer efter højt pres, en god afslutning og får stukket bolden til Kadrii der kommer til en afslutning. Jeg håber man beholder ham.
            Franco kommer ikke til at spille 10’er, vi skal have en ind til presse Rami

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              De gange han har været inde, har han da gjort det mere end fint og mindst ligeså godt som Frøen. At sidst nævnte har spillet så meget, må tilskrives at være en kæledægge hos Alm, for det kan da ikke skyldes størstedelen af hans kampe på banen.
              Fair nok at du ikke kan lide Frøkjær, men nu er han altså blevet spillet mere eller mindre fast under 3 forskellige trænere, så at han blot har været foretrukket fordi han er Alms kæledække lyder som en lidt fladpandet analyse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Franco kommer ikke til at spille 10’er, vi skal have en ind til presse Rami
                Han kan sagtens spille en 10'er den gode Franco. Jeg tror ikke han for alvor kan presse Rami. Men Tongya er virkelig en spiller der kunne være fed at forløse i OB.
                ​​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Hvis vi snakker hele gode kampe, så vil jeg nærmere mene 5-6 per sæson. Resten af tiden svingede han fra sublim i 30-45 minutter til decideret håbløs i samme antal minutter. På mange måder symbolet på, hvorfor vi er blevet nr. 8 de sidste 2 år. Han og holdet har været alt andet end spillemæssigt og resultatmæssigt stabile nok.

                  God, men ikke god nok. Ikke fordi han ikke gider/gad. Men fordi han alle dage er og har været humørspiller. Havde han været andet havde vi forlængst solgt ham - og til en større klub end Preston.

                  Det kan godt være du mener andres mening om Frøkjær er en "joke", men jeg synes så personligt, at man skal have levet under en sten, hvis man ikke har kunnet se at Frøkjær har svinget alt for meget i niveau.

                  Jeg tror og håber at vi får mere stabilitet ind på holdet; for det er den der skaber opnåelsen af målsætninger. Ikke spillere der svinger imellem sublim til håbløs og ikke spillere, der ikke har kunnet finde balancen imellem at prøve det sublime og så det simple.

                  Talentet er selvklart tilstede. Arbejdsratioen også. Finder han stabilitet i det engelske så får Preston en rigtig god spiller. Men indtil videre får de Frøkjær som han er: Ustabilt sublim. Jeg tror der kommer til at være mange Preston tilhængere, der vil få samme oplevelse af ham, som jeg og flere andre har haft.

                  Lad os se om 1 år om han ikke er tilbage i Superligaen for Nordsjælland..

                  Jeg håber virkelig, at han gør mine ord til skamme. Under ham det.

                  MvH ChrisOB
                  Det kommer vel også an på, hvordan du definere hele gode kampe. Er det når han skaber chancer en hel kamp, ikke smider nogle bolde, scorer og knokler røven ud af bukserne? Eller er det når han laver en vigtig assist, tredje sidste fod på et mål, skaber chancer på xg, og ellers holder et stabilt niveau. Jeg tæller bestemt mange flere end både 5-6 og 7-8. Som jeg skriver, vil en spiller på den plads, og med den rolle svinge af og til. Når man så ligger sit spil så højt som han gjorde, så sker det nok endnu mere. Jebali havde jo samme udfordring. Men ham var jeg bestemt også vild med at se på stadion. Spillemæssigt, lignede det på papiret, at Frø var på vej ind til sin måske bedste sæson. Men hvis han selv har villet skiftet som han udtrykker, havde det nok ikke haft en super gavnlig effekt på hans præstationer.

                  Comment


                    Flot salg af Frøkjær! En spiller med en fantastisk niveau på sine bedste dage, men de dage har han bare heller ikke mere end en håndfuld af på en sæson, og som til tider har et bundniveau der også kan være en udfordring for holdet. Jeg tror det var meget svært for OB at rykke ham mere, og for Frø var det nok også tid til noget luftforandring for at se, om han kan lægge det næste på i et meget hårdere miljø.

                    Kunne man have drømt om 25-30 millioner for nogle år siden? Helt sikkert, men sådan som tingene har udviklet sig, kan vi slet ikke klage over, hvad vi er endt med, og Frø har været en god spiller for OB gennem en årrække nu. Og ros til Frø for at tage til Championship i en meget svær liga, hvor han i den grad kommer til at blive presset mentalt og fysisk, med den vilde mængde af kampe og pres han nu bliver udsat for. Fedt at han vil ud og afprøve det talent, i stedet for at tage det magelige og fesne valg og vente på, at FCK, FCN eller Brøndby kommer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Han kan sagtens spille en 10'er den gode Franco. Jeg tror ikke han for alvor kan presse Rami. Men Tongya er virkelig en spiller der kunne være fed at forløse i OB.
                      ​​​​​​
                      Fuldstændig enig, Tongya er der et meget stort potentiale i, ja han er 10er med lidt 8er i generne, han knokler defensivt. Han er en team-player, det er dem der skal være mange af på et hold. Fint at Frøkjær sælges så hierakiet kan blive rystet.

                      Comment


                        Så meget bullshit i denne tråd: Frø er dårlig, Frø er god…Godt salg af BW….
                        Fakta:
                        Frøkjær ville gerne væk og satte sin agent på sagen. BW nikkede ja, hvis prisen var rigtig. End of story.
                        Frøen er glad for at komme videre, så godt for ham.
                        OB klarer sig nok uden Frø’en. Nu med lidt mere på indtægtsiden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          De gange han har været inde, har han da gjort det mere end fint og mindst ligeså godt som Frøen. At sidst nævnte har spillet så meget, må tilskrives at være en kæledægge hos Alm, for det kan da ikke skyldes størstedelen af hans kampe på banen.
                          Frøs topniveau er fantastisk, til gengæld har hans bundniveau gjort at han er den OB spiller jeg har bandet mest over de seneste sæsoner, tæt forfulgt af Jørgen.
                          Lad os så få en stærk erstatning ind og akt mulig held og lykke til Frø i PNE som iøvrigt vandt det første mesterskab i England.
                          Last edited by OleKBH; 11-07-2023, 11:59.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                            Hver sin smag. Men at sige han kun var god til sidst, mod ringe hold forstår jeg ikke. Jeg syntes bestemt han startede sæsonen fint, og lavede da også afgørende mål og assist i den første del af sæsonen. Han har haft udfald undervejs, hvilket hans stil og position nok altid vil fordre. Men generelt en af vores bedste. Og han kunne måske være blevet endnu bedre, med bedre spillere omkring ham. “Eksperterne” har ofte udtalt at han var en profil, spændende og bla. Bla., så ikke kun i OB nogle syntes det
                            Det bliver vi ikke enige om og fordi enkelte eksperter siger det, er det ikke noget bevis på det er sandt. Tag bare f.eks. Per Frimanns idé om, at FCK skulle købe Andreas Skov Olsen som var/er værdisat til langt over 100 mio kr. Ikke meget ekspert der. Jeg tror det er mere eller mindre 50/50 med os fans ifh. til Frøkjær, kender en del som har det på samme måde som mig. Desuden er det jo også ligegyldigt, især nu når han er fortid i OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Frøs topniveau er fantastisk, til gengæld har hans bundniveau gjort at han er den OB spiller jeg har bandet mest over de seneste sæsoner, tæt forfulgt af Jørgen.
                              Lad os så få en stærk erstatning ind og akt mulig held og lykke til Frø i PNE som iøvrigt vandt det første mesterskab i England.
                              Ja og det er det i en 2-3 kampe på en sæson ellers er det ren l... Ja, det er jo en af dine ynglingsklubber. :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                                Så meget bullshit i denne tråd: Frø er dårlig, Frø er god…Godt salg af BW….
                                Fakta:
                                Frøkjær ville gerne væk og satte sin agent på sagen. BW nikkede ja, hvis prisen var rigtig. End of story.
                                Frøen er glad for at komme videre, så godt for ham.
                                OB klarer sig nok uden Frø’en. Nu med lidt mere på indtægtsiden.
                                Er det ikke meningen med et debatforum eller hvad? Fakta er altid fint, og et godt input til en diskussion. Men meningerne om Frø er også subjektive, og her kan fakta ikke nødvendigvis bruges. 8 mål og 3 assist er vel statistisk set godt, af en 10ér der også har spillet 6ér og kant. Går man så længere ned i de tal, finde man 4 mål på straffe(som dog også skal sættes ind, Kadrii og Jebali). Osv. osv. Men lad os nu debattere, det er vel det der gør et demokrati stærkt.

                                Comment

                                Working...
                                X