Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er sgu ild i Charly i dag

    Comment


      Det er sjovt så mange forskellige meldinger folk får om Rasmus Falk.

      Senest igår hørte jeg BTs andellerej show hvor en havde hørt fra Falks kammerat at det han ikke er afvisende overfor det.

      Kan vi ikke bare konstatere - at hvis det sker, sker det, hvis ikke, går der sikkert et år.

      Men helt sikkert er det, vi skal have en erstatning for Frø, uanset hvor god Rami er.

      Comment


        [QUOTE=jojo;n322218]
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Uden at vide det, så tror jeg at FCK ville vinde den næstbedste engelske række, men det får vi nok aldrig en afklaring på :-).
        Det kan jeg godt love dig for de ikke vil komme i nærheden af.

        Championship er blandt de bedste ligaer i Europa. Rangeret mange pladser over suppen. FCK vil måske overleve en sæson, men selv det tror jeg er svært.

        Comment


          Så har Max Fenger lige scoret til 0-2

          Comment


            [QUOTE=El New York;n322255]
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Det kan jeg godt love dig for de ikke vil komme i nærheden af.

            Championship er blandt de bedste ligaer i Europa. Rangeret mange pladser over suppen. FCK vil måske overleve en sæson, men selv det tror jeg er svært.
            Netop ! Tror du svarer den forkerte

            Comment


              [QUOTE=jojo;n322244]
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Spiller for spiller ville samtlige i FCKs trup være profiler i championship, deraf min vurdering. Frøkjær mangler lidt, men jeg mener nu nok han skal blive god efter tilvænning. Der spilles anderledes, mindre teknisk efter min mening, men altså du kan ikke sammenligne rækkerne, championship er jo der hvor alle de næstbedte britiske spillere spil.ler Javel de klubber du nævner har store budgetter de sæsoner hvor de spiller i Premiere League, men de tilpasser altså trupperne og økonomien når de ikke er der, og dermed osgså niveauet.
              Næppe

              "championship er jo der hvor alle de næstbedte britiske spillere spiller".... aaarrrgghhh

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                Så har Max Fenger lige scoret til 0-2
                Mod topholdet Malmø FF endda. På udebane

                Comment


                  [QUOTE=El New York;n322255]
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Det kan jeg godt love dig for de ikke vil komme i nærheden af.

                  Championship er blandt de bedste ligaer i Europa. Rangeret mange pladser over suppen. FCK vil måske overleve en sæson, men selv det tror jeg er svært.
                  Hehe, rent fodboldfagligt er det jo helt i hampen....... men nok om det. Den er ikke målbar udover på enkelte træningskampe kampe. Jeg kunne så godt tænke mig at vide lidt mere konkret hvilke ligaer der er ringere....? I har Luton der rykker op derfra............

                  Comment


                    [QUOTE=jojo;n322260]
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Hehe, rent fodboldfagligt er det jo helt i hampen....... men nok om det. Den er ikke målbar udover på enkelte træningskampe kampe. Jeg kunne så godt tænke mig at vide lidt mere konkret hvilke ligaer der er ringere....? I har Luton der rykker op derfra............
                    Ringere end hvad ?

                    Er godt nok "rystet" over, at du mener bunden af SL kan sammenlignes med Championship !

                    Comment


                      [QUOTE=Online;n322261]
                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Ringere end hvad ?

                      Er godt nok "rystet" over, at du mener bunden af SL kan sammenlignes med Championship !
                      Øhhhhh, er FCK bunden af SL? Jeg har ikke nævnt andre klubber end FCK...... jeg tænker bare i får ret, championship er bedre en de bedste rækker i Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien ud fra det i skriver, en skriver at FCK ikke ville kunne overleve....come on, jeg er dybt uenig, og lukker den der. Frøkjær skal nok klare sig fint i Preston, deri er jeg slet ikke i tvivl, og det kan de jo heller ikke være da de smider 1,5 mio Euro for ham.

                      Comment


                        [QUOTE=jojo;n322262]
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Øhhhhh, er FCK bunden af SL? Jeg har ikke nævnt andre klubber end FCK...... jeg tænker bare i får ret, championship er bedre en de bedste rækker i Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien ud fra det i skriver, en skriver at FCK ikke ville kunne overleve....come on, jeg er dybt uenig, og lukker den der. Frøkjær skal nok klare sig fint i Preston, deri er jeg slet ikke i tvivl, og det kan de jo heller ikke være da de smider 1,5 mio Euro for ham.
                        Jeg er godt nok overrasket over vi kan få over 1,5 mil euro for ham, en spiller som ikke har vist sig på et top 3-4 hold i Danmark og kontraktudløb til sommer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Mod topholdet Malmø FF endda. På udebane
                          Fedt .. vi håber på 5 mill. ekstra af de svenske dollaser

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            [QUOTE=jojo;n322262]
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Øhhhhh, er FCK bunden af SL? Jeg har ikke nævnt andre klubber end FCK...... jeg tænker bare i får ret, championship er bedre en de bedste rækker i Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Spanien, Italien ud fra det i skriver, en skriver at FCK ikke ville kunne overleve....come on, jeg er dybt uenig, og lukker den der. Frøkjær skal nok klare sig fint i Preston, deri er jeg slet ikke i tvivl, og det kan de jo heller ikke være da de smider 1,5 mio Euro for ham.
                            Du skrev, at Frø kun leverede mod holdene i nedrykningsspillet og hans niveau derfor passede til Championship.

                            Ingen har skrevet at FCK ikke ville overleve.... du skrev at de ville vinde ligaen, hvilket jeg satte spørgsmålstegn ved (store klubber, større økonomi, flere kampe pga. ligastrukturen og de to Cup-turneringer m.m.).

                            Championship ligger da i Top10 over de største ligaer i verdenen. Ja, der er PL, BL, La Liga, Serie A og Ligue 1... med NL/B og Championship bagefter... og nok Primeira Liga

                            Comment


                              [QUOTE=El New York;n322255]
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Det kan jeg godt love dig for de ikke vil komme i nærheden af.

                              Championship er blandt de bedste ligaer i Europa. Rangeret mange pladser over suppen. FCK vil måske overleve en sæson, men selv det tror jeg er svært.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Fedt .. vi håber på 5 mill. ekstra af de svenske dollaser
                                Eller at andre svenske hold med flere penge får øjnene op.
                                Ville være fint at få 3-4 mill jyske dollars så de kan få nyt bestik på Smag & Smil mens vi laver en god akademi case og Fenger kan komme videre i sin karriere

                                Comment

                                Working...
                                X