Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Spændende med alt den aktivitet så tidligt i vinduet :). Håber vi er helt klar til starten af sæsonen og glædes over at følge alle rygterne.
Ifh til Falk, håber jeg aldrig at se ham i vores smukke trøje igen, efter han pissede på alt og alle. Og hvis det skulle ske, vil jeg godt nok sidde med nogle mixed feelings.
- Likes 3
Comment
-
Ser nu gerne Rasmus Falk i OB igen.
Vi kunne ikke finde ud af at forlænge med ham i tide og så løb tiden fra kræmmeren. FCK er jo et helt andet niveau end os. Det havde da været rart om det var blevet udlandet. Trøjestuntet kunne Rasmus godt have stoppet, men det er så også den fejl han begik. Altså det kan jeg godt tilgive ham.
Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSer nu gerne Rasmus Falk i OB igen.
Vi kunne ikke finde ud af at forlænge med ham i tide og så løb tiden fra kræmmeren. FCK er jo et helt andet niveau end os. Det havde da været rart om det var blevet udlandet. Trøjestuntet kunne Rasmus godt have stoppet, men det er så også den fejl han begik. Altså det kan jeg godt tilgive ham.
Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægSpændende med Leeroy, men vel primært højreback der dog også kan dække venstre backen eller hvad? Det lugter af at man ikke er tilfredse med hverken Grubbe eller NM, mon ikke NM bliver sendt videre.
Falk skal bare skride af helvede til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg synes også at vores backs har været svage. Stort set ingen assists og tvivlsomme defensivt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSer nu gerne Rasmus Falk i OB igen.
Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment