Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
Owusu er også blevet rygtet til Heerenveen nu her. Han må have vist lidt. Han har trods alt også 99 kampe fra den bedste hollandske række i bagagen, hvilket er flere kampe end Leemans, Grot eller Lonwijk har spillet i den liga. Ikke at ham her nødvendigvis er bedre, men det er måske svært at vurdere hans niveau på nuværende tidspunkt uden at have set ham spille.
Men vi må stole på at de har scoutet godt og at han kan lidt
Men de er da blevet helt tosset med de transferfrie spillere nede i Ådalen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Er det her virkelig ambitionerne med 70 mill i banken OB??!?!?? Jeg er målløs…
Men det ender nok med at han er skide go og godt scoutet så jeg står tilbage med lang næse
Men indtil da beholder jeg retten til at være forundret hvis den er god nok
Med de spiller vi hentede hidtil bliver der i hvert fald penge for en eller to kongetransfers og forventer at BW arbejder på det.
Men hvis OB skulle ikke investere i holdet og holde alt den penge på kontoen så er det ikke kun skuffende men endda en endgyldigt farvel til sportslige ambitioner og udstille ledelsen som dansk dum-snak-mester."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ja okay. Blev bare lidt forundret over at vi hentede en back fra Hollandsk 2.div til en plads hvor vi har 2 i forvejen..
Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??
Altså hvad sker der?
tror indkøbene kommer mere på baggrund af de kriterier de har listet op for de enkelte pladser end hvad man tidligere har vist ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Skolet i Ajax lyder ret interessant.
Med de spiller vi hentede hidtil bliver der i hvert fald penge for en eller to kongetransfers og forventer at BW arbejder på det.
Men hvis OB skulle ikke investere i holdet og holde alt den penge på kontoen så er det ikke kun skuffende men endda en endgyldigt farvel til sportslige ambitioner og udstille ledelsen som dansk dum-snak-mester.
Men håber da også på et par konge transfers. Eller jeg forventer det faktisk
Comment
-
Ja okay. Blev bare lidt forundret over at vi hentede en back fra Hollandsk 2.div til en plads hvor vi har 2 i forvejen..
Men jeg håber godt nok også de bruger nogle penge på klare forstærkninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHellere udlandske transferfrie spiller end spillere der har vist sit værd i Danmark.
Og mon OB har lavet samme nr med Nico som med Breum? Altså spillet ham her til sidst i vinduet for st gøre hsm klar til salg?
Det kan jo godt være, selvom grubbe har været ringe
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det har de ret beset altid været
Men jeg håber godt nok også de bruger nogle penge på klare forstærkninger.
Men har man snakket om nye baner eller andre faciliteter? Vil man hæve BWs budget generelt nu? Osv
Comment
-
Delvis enig. Nu betyder store transfer jo ikke en garanti for succes. Og når vi åbenbart skal hente 6-8 nye udefra er det en god løsning at hente en del af dem transferfrie(selvom sign on fees og agent fee bestemt ikke er gratis)
Men håber da også på et par konge transfers. Eller jeg forventer det faktisk
- Men jeg håber og tror da også de henter et par folk ind der indikerer at man mener det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
præcis der skal mange nye ind - og selv om der er kommet mange penge i banken så skal de nok ikke alle brændes af nu og her. Tænker en del skal investeres i faciliteter og mon ikke også man ligger lidt oven i transferbudgettet i de kommende transfer vinduer - spreder det lidt ud.
- Men jeg håber og tror da også de henter et par folk ind der indikerer at man mener det.
Men hvis man vil gøre alvor af de sportslige ambitioner er man også nød til at flexe lidt med musklerne i løbet af sommeren. At vise omverden at OB mener det seriøst og at vi både kan sælge og købe dyrt. At nu træder vi et trin op. Lige som AGF har gjort de sidste 2-3 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtænker ikke BW lykkedes med at kunne lukke truppen helt inden 1 træning - men hvor kan jeg godt li' at man agerer. Ikke bare sidder på hænderne og venter og håber der falder et eller andet ned fra himlen.
Comment
Comment