Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
    Jeg ved ikke, hvor meget man kan tro på det her. Men nu smider jeg den her alligevel.

    https://twitter.com/lorenzooleporee/...YkZhV-ZzmywlqA
    https://www.transfermarkt.com/leeroy...L2/saison/2022

    Han har både spillet højre back og højre midtbane, måske en erstatning for Minteh.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
      Jeg ved ikke, hvor meget man kan tro på det her. Men nu smider jeg den her alligevel.

      https://twitter.com/lorenzooleporee/...YkZhV-ZzmywlqA
      Journalisten er troværdig nok når det kommer til transfers. Vi må se om den går hjem..
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg
        Jeg ved ikke, hvor meget man kan tro på det her. Men nu smider jeg den her alligevel.

        https://twitter.com/lorenzooleporee/...YkZhV-ZzmywlqA
        Måske en erstatning for Mickelson, mon ikke han ryger til Thailand el.lign.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

          Måske en erstatning for Mickelson, mon ikke han ryger til Thailand el.lign.
          Også klart min første tanke. Uden at vurdere kilden virker det sandsynligt nok på papiret.

          Comment


            Han (Owusu) skulle være set i Ådalen mandag, så det er nok tæt på..
            Last edited by OBHelvegKonge; 14-06-2023, 20:19.

            Comment


              mon dog vi er på udkig efter endnu en angriber? Pt er Sabbi stadig i OB næste sæson og med ham har vi 4 mand til en plads. Selv om jeg regner med vi sælger sabbi så bør 3 til den ene plads være nok.

              - central midt bør i den grad være en prioritet - der skal findes noget til kanterne med minteh og breum væk.

              og forsvaret bør der jo også kigges på.

              Så medmindre sabbi og kadrii sendes videre så er den position vel den der er mest på plads.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Han skulle være set i Ådalen mandag, så det er nok tæt på..
                Er det dine kilder?

                Comment


                  Jeg har ingen kilder Men Twitter-journalisten og dem der har spottet Owusu i Ådalen er i hvert fald helt uafhængige af hinanden, hvilket øger sandsynligheden væsentligt i mine øjne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                    Måske en erstatning for Mickelson, mon ikke han ryger til Thailand el.lign.
                    Mickelson eller Grubbe. Vi planlægger vel ikke med tre hb som er bejler for startpladsen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      En 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??

                      Altså hvad sker der?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??

                        Altså hvad sker der?
                        Jeg forstår heller ikke så meget. Men trods alt 99 kampe i eredivise.
                        Har lige set lidt YT på ham, han virker hurtig og har godt overblik og har sparket hjørnespark for nogle hold.

                        Altså vil håbe de virkelig investere pengene stort i en 6’er og kantspillere.
                        Last edited by Brogaard99; 14-06-2023, 20:36.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??

                          Altså hvad sker der?
                          På papiret en del bedre end dem vi har på højre back, i mine øjne. Har spillet mange kampe og med højt output. Men altså. Jeg tænker da heller ikke "wow".

                          Hvis det er rigtigt er det interessant om vi har et salg på vej. Kan godt forstå man ønsker at forstærke den position.
                          Last edited by Agbre; 14-06-2023, 20:44.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Jeg forstår heller ikke så meget. Men trods alt 99 kampe i eredivise.
                            Har lige set lidt YT på ham, han virker hurtig og har godt overblik og har sparket hjørnespark for nogle hold.

                            Altså vil håbe de virkelig investere pengene stort i en 6’er og kantspillere.
                            Er det her virkelig ambitionerne med 70 mill i banken OB??!?!?? Jeg er målløs…

                            Men det ender nok med at han er skide go og godt scoutet så jeg står tilbage med lang næse
                            Men indtil da beholder jeg retten til at være forundret hvis den er god nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              En 26 årig højreback der spiller i 2.bedste række i Holland??

                              Altså hvad sker der?
                              Owusu er også blevet rygtet til Heerenveen nu her. Han må have vist lidt. Han har trods alt også 99 kampe fra den bedste hollandske række i bagagen, hvilket er flere kampe end Leemans, Grot eller Lonwijk har spillet i den liga. Ikke at ham her nødvendigvis er bedre, men det er måske svært at vurdere hans niveau på nuværende tidspunkt uden at have set ham spille.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                På papiret en del bedre end dem vi har på højre back, i mine øjne. Har spillet mange kampe og med højt output. Men altså. Jeg tænker da heller ikke "wow".

                                Hvis det er rigtigt er det interessant om vi har et salg på vej.
                                Det må tiden jo vise om han er bedre end dem vi har.. Men det kan vel næsten kun betyde et salg af Nico.

                                Comment

                                Working...
                                X