Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Yes. Det efterlader os vel med Charly, M Jensen, en halv Frø (hvis han bliver, og hvis Rami holder niveau på 10'eren) og måske Tongya/Mucolli på den to kanter. Det er ikke meget overbevisende.
Comment
-
BP har haft en skade, som tydeligvis ikke har fået den tid til at hele, som den har krævet. Det får den nu, og så er jeg egentlig ikke videre bekymret for hans fysik. Han var vel heller ikke skadet i efteråret. Ivan er givetvis mere bekymrende, men jeg er ikke overbevist om at det er en given starter, vi har brug for der.
Last edited by Mwape; 14-06-2023, 10:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sabbi på højrekanten når Turay tager 9`eren er jo næsten garanteret. Han skal jo spille. Men stadig tyndt på den lange bane. Tænker også der skal en hurtig kant mere ind på et tidspunkt
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ivan ligner en som der desværre har glasben og når han er klar, så trækker han en del kort og dermed karentæner. Så har vi reelt set kun BP som kan spille centralt. Jørgen S. og Tverskov er begge væk. BP bliver som nævnt ikke yngrer og da banerne fortsat vil være et problem næste sæson, så kan man da langt fra udelukke, at han kan blive skadet. Der er altså for få til, at dække de pladser. Læg dertil at Vestergaard nok ikke får chancen inæste sæson.
Comment
-
Jeg går stærkt ud fra at Sabbi bliver solgt. Og jeg håber det også, hvis alternativet er, at han skal spille på højrekanten, hvor han aldrig rigtig har leveret kontinuerligt.
Men vi er enige. Der skal mere ind til kanten. Tror bare ikke det haster vildt meget ift andre positioner
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?Last edited by Mwape; 14-06-2023, 10:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan se Jacob Rasmussen ikke er i startopstillingen i Feyenoord (udlejet fra Fiorentina), er det realistisk eller er det lige til den friske side ?
Og jeg synes klart defensiven bør være vores største fokus resten af transfervinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det gør jeg også. Og nok til USA. Men de lukker vel først vinduet i sep/okt. Så min vurdering er at Sabbi får mange flere kampe i den stribede trøje
Men vi er enige. Der skal mere ind til kanten. Tror bare ikke det haster vildt meget ift andre positioner
Edit: Min hovedpointe var egentlig også bare, at jeg ikke kan se, at offensiven skulle være afklaret nu. Vi er styrket på 9'eren, men svækket markant på kanterne.
Comment
-
Franco, Sabbi og Muccoli skal med overvejende sandsynlighed også fjernes fra det regnestykke og så begynder det at se ret skrabet ud. Der er også behov for noget konkurrence til AA på VB og en trupspiller til CB (eller en der kan dække begge dele), men der er også meget, der skal dækkes ud længere fremme. Men mon ikke BW har ting igang over hele linjen?
Franco og Muscoli burde være til at erstatte med deres spilletid i mente ..måske endda af egne dygtige talenter .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg ved ikke, hvor meget man kan tro på det her. Men nu smider jeg den her alligevel.
https://twitter.com/lorenzooleporee/...YkZhV-ZzmywlqA
Comment
Comment