Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes på ingen måde en startende midterforsvarer er et must, medmindre man ved, at Bjørn og Mihajlo ikke bliver deres skader kvit i god tid før sæsonstart. Når de er fit for fight har vi tre yderst kvalificerede spillere til to pladser. Jeg vil mene en profil på 6'eren må være en langt større prioritet pt.
Comment
-
Jeg synes på ingen måde en startende midterforsvarer er et must, medmindre man ved, at Bjørn og Mihajlo ikke bliver deres skader kvit i god tid før sæsonstart. Når de er fit for fight har vi tre yderst kvalificerede spillere til to pladser. Jeg vil mene en profil på 6'eren må være en langt større prioritet pt.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
De er jo skadet uafbrudt og Bjørn P. bliver ikke yngre. Når de endelig er ved, at komme i kampform bliver de skadet igen. Det er desværre et faktum. Så jo og ja en 6er mangler vi også.
Comment
-
BP har haft en skade, som tydeligvis ikke har fået den tid til at hele, som den har krævet. Det får den nu, og så er jeg egentlig ikke videre bekymret for hans fysik. Han var vel heller ikke skadet i efteråret. Ivan er givetvis mere bekymrende, men jeg er ikke overbevist om at det er en given starter, vi har brug for der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jooo. Med salget af Breum var vi nok lidt tynde. Talte bare 7-8 spillere til 4 pladser. Det har vi ikke på den mere defensive del af banen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Er problemet ikke også, at det er de skiftende underlag fra kunst til (dårlig) græs og vice versa, der konstant hæmmer ham (begge?)?
Comment
-
Franco, Sabbi og Muccoli skal med overvejende sandsynlighed også fjernes fra det regnestykke og så begynder det at se ret skrabet ud. Der er også behov for noget konkurrence til AA på VB og en trupspiller til CB (eller en der kan dække begge dele), men der er også meget, der skal dækkes ud længere fremme. Men mon ikke BW har ting igang over hele linjen?
Hvis de 3 spillere skifter så bliver det nok først sidst i vinduet. Tror de er med i opstarten og så ser man hvad der sker når turneringen går igang. Hvis der så sker noget med dem bliver de udskiftet 1:1.
Jeg tror de alle 3 er med i truppen til første kamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlægNogen der ved hvordan det er gået Christian Vestergaard? Kan se at han har spillet masser af kampe for Kolding i 2 division. Hvis man tror på ham, har vi vel 4 midterforsvarer.
(Kan se han har 1 år tilbage af sin kontrakt)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlægNogen der ved hvordan det er gået Christian Vestergaard? Kan se at han har spillet masser af kampe for Kolding i 2 division. Hvis man tror på ham, har vi vel 4 midterforsvarer.
(Kan se han har 1 år tilbage af sin kontrakt)
Så jeg tænker at enten lader man han gå på leje det sidste år af sin kontrakt ellers forlænger man med et par år og lejer ham ud til Kolding igen
Comment
-
Jo det har han helt sikkert. Men tog udgangspunkt i det vi ved og ikke i det der måske sker.
Hvis de 3 spillere skifter så bliver det nok først sidst i vinduet. Tror de er med i opstarten og så ser man hvad der sker når turneringen går igang. Hvis der så sker noget med dem bliver de udskiftet 1:1.
Jeg tror de alle 3 er med i truppen til første kamp
Comment
-
Men BW ved jo godt, hvad der sker, eller hvad det er planen, der skal ske, og agerer uden tvivl derefter - derfor tror jeg også, vi henter mere ind til kanterne i den kommende tid, men det får vi jo at se.
Comment
-
Det tror jeg helt sikkert også at vi gør. Men Markus Jensen er allerede med i ligningen og skal konkurrere om kantpladserne. Kontrakten skulle være klar men man venter bare på at han fylder 18 år
Comment
Comment