Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Er vi særlig godt besat på den del af banen? Vi havde vel reelt set én mulig starter på 10'eren, og vi er også ret tynde på kanterne. Men mon ikke der både kommer mere offensivt og defensivt, og ikke mindst på 6'erne?
    Jooo. Med salget af Breum var vi nok lidt tynde. Talte bare 7-8 spillere til 4 pladser. Det har vi ikke på den mere defensive del af banen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg synes på ingen måde en startende midterforsvarer er et must, medmindre man ved, at Bjørn og Mihajlo ikke bliver deres skader kvit i god tid før sæsonstart. Når de er fit for fight har vi tre yderst kvalificerede spillere til to pladser. Jeg vil mene en profil på 6'eren må være en langt større prioritet pt.
      De er jo skadet uafbrudt og Bjørn P. bliver ikke yngre. Når de endelig er ved, at komme i kampform bliver de skadet igen. Det er desværre et faktum. Så jo og ja en 6er mangler vi også.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Jeg synes på ingen måde en startende midterforsvarer er et must, medmindre man ved, at Bjørn og Mihajlo ikke bliver deres skader kvit i god tid før sæsonstart. Når de er fit for fight har vi tre yderst kvalificerede spillere til to pladser. Jeg vil mene en profil på 6'eren må være en langt større prioritet pt.
        En 6’er og VB er nok det der trænger mest. Men jeg ser også nødvendigheden for en centerback med den historik at Bjørn og Ivan har

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          De er jo skadet uafbrudt og Bjørn P. bliver ikke yngre. Når de endelig er ved, at komme i kampform bliver de skadet igen. Det er desværre et faktum. Så jo og ja en 6er mangler vi også.
          BP har haft en skade, som tydeligvis ikke har fået den tid til at hele, som den har krævet. Det får den nu, og så er jeg egentlig ikke videre bekymret for hans fysik. Han var vel heller ikke skadet i efteråret. Ivan er givetvis mere bekymrende, men jeg er ikke overbevist om at det er en given starter, vi har brug for der.
          ​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            BP har haft en skade, som tydeligvis ikke har fået den tid til at hele, som den har krævet. Det får den nu, og så er jeg egentlig ikke videre bekymret for hans fysik. Han var vel heller ikke skadet i efteråret. Ivan er givetvis mere bekymrende, men jeg er ikke overbevist om at det er en given starter, vi har brug for der.
            ​​​​
            Er problemet ikke også, at det er de skiftende underlag fra kunst til (dårlig) græs og vice versa, der konstant hæmmer ham (begge?)?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jooo. Med salget af Breum var vi nok lidt tynde. Talte bare 7-8 spillere til 4 pladser. Det har vi ikke på den mere defensive del af banen
              Franco, Sabbi og Muccoli skal med overvejende sandsynlighed også fjernes fra det regnestykke og så begynder det at se ret skrabet ud. Der er også behov for noget konkurrence til AA på VB og en trupspiller til CB (eller en der kan dække begge dele), men der er også meget, der skal dækkes ud længere fremme. Men mon ikke BW har ting igang over hele linjen?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Er problemet ikke også, at det er de skiftende underlag fra kunst til (dårlig) græs og vice versa, der konstant hæmmer ham (begge?)?
                Det er i hvert fald det, der har været forklaringen ift. Ivan. Men lige det burde vel ikke være et problem i sommeropstarten, hvor alt vel foregår på græs?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Franco, Sabbi og Muccoli skal med overvejende sandsynlighed også fjernes fra det regnestykke og så begynder det at se ret skrabet ud. Der er også behov for noget konkurrence til AA på VB og en trupspiller til CB (eller en der kan dække begge dele), men der er også meget, der skal dækkes ud længere fremme. Men mon ikke BW har ting igang over hele linjen?
                  Jo det har han helt sikkert. Men tog udgangspunkt i det vi ved og ikke i det der måske sker.

                  Hvis de 3 spillere skifter så bliver det nok først sidst i vinduet. Tror de er med i opstarten og så ser man hvad der sker når turneringen går igang. Hvis der så sker noget med dem bliver de udskiftet 1:1.
                  Jeg tror de alle 3 er med i truppen til første kamp

                  Comment


                    Nogen der ved hvordan det er gået Christian Vestergaard? Kan se at han har spillet masser af kampe for Kolding i 2 division. Hvis man tror på ham, har vi vel 4 midterforsvarer.
                    (Kan se han har 1 år tilbage af sin kontrakt)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
                      Nogen der ved hvordan det er gået Christian Vestergaard? Kan se at han har spillet masser af kampe for Kolding i 2 division. Hvis man tror på ham, har vi vel 4 midterforsvarer.
                      (Kan se han har 1 år tilbage af sin kontrakt)
                      KIF er jo rykket op i NB-ligaen. Måske der tiltænkes kampe på det niveau hos KIF og derefter måske ny aftale med OB


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
                        Nogen der ved hvordan det er gået Christian Vestergaard? Kan se at han har spillet masser af kampe for Kolding i 2 division. Hvis man tror på ham, har vi vel 4 midterforsvarer.
                        (Kan se han har 1 år tilbage af sin kontrakt)
                        Ikke noget afklaret endnu. Men ved at han stadig drømmer om en fremtid i OB. Om det kan lade sig gøre ved jeg ikke. Jeg tror ihverfald ikke at han kommer tilbage til OB i denne omgang desværre. Han er klart en af mine favoritter. Sikke en knægt med fantastisk personlighed.

                        Så jeg tænker at enten lader man han gå på leje det sidste år af sin kontrakt ellers forlænger man med et par år og lejer ham ud til Kolding igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jo det har han helt sikkert. Men tog udgangspunkt i det vi ved og ikke i det der måske sker.

                          Hvis de 3 spillere skifter så bliver det nok først sidst i vinduet. Tror de er med i opstarten og så ser man hvad der sker når turneringen går igang. Hvis der så sker noget med dem bliver de udskiftet 1:1.
                          Jeg tror de alle 3 er med i truppen til første kamp
                          Men BW ved jo godt, hvad der sker, eller hvad det er planen, der skal ske, og agerer uden tvivl derefter - derfor tror jeg også, vi henter mere ind til kanterne i den kommende tid, men det får vi jo at se.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Men BW ved jo godt, hvad der sker, eller hvad det er planen, der skal ske, og agerer uden tvivl derefter - derfor tror jeg også, vi henter mere ind til kanterne i den kommende tid, men det får vi jo at se.
                            Det tror jeg helt sikkert også at vi gør. Men Markus Jensen er allerede med i ligningen og skal konkurrere om kantpladserne. Kontrakten skulle være klar men man venter bare på at han fylder 18 år

                            Comment


                              Er historien om Mustafa Zeidan til OB officielt erklæret død og begravet? Synes ikke lige jeg kan finde noget på det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det tror jeg helt sikkert også at vi gør. Men Markus Jensen er allerede med i ligningen og skal konkurrere om kantpladserne. Kontrakten skulle være klar men man venter bare på at han fylder 18 år
                                Yes. Det efterlader os vel med Charly, M Jensen, en halv Frø (hvis han bliver, og hvis Rami holder niveau på 10'eren) og måske Tongya/Mucolli på den to kanter. Det er ikke meget overbevisende.

                                Comment

                                Working...
                                X