Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

    Enig i at han er en markant spiller på et(den gang) godt hold. Men nu var Moustafa Zeidan heller ikke i MFF i 2019-2021, så den sammenligning kan vi ikke lave, da han på ingen måde kunne have en chance for at slå AC af, når de ikke var i samme klub på det tidspunkt du nævner.

    Her er nogle forslag til bedste mitdbanespillere i Sverige i 2022:
    https://www.betting.se/artikel/allsv...ta-mittfaltare

    Men jeg tror absolut at vores svenske stab kender mere til Moustafa Zeidan end nogle af os(især mig!), så jeg glæder mig over dette rygte og der frem til hvad det eventuelt måtte føre til.
    Nu har tidligere meritter en del at sige ift. den Status en spiller har i en klub, og dermed også hvor let/svær vedkommende er at slå af holdet. Og AC har stor status i Sverige. Han blev kåret til bedste spiller og bedste midtbanespiller i 2017 og 2020, og desuden også som bedste midtbanespiller i 2019. At sige, at han var en af ligaens bedste spillere i dem periode er næppe en overdrivelse.

    https://www.allsvenskan.se/allsvenskans-stora-pris

    Comment


      Er han mest 10er, eller kan han gøre sig i vores system som 6er (fx a la Gigovic)?

      Comment


        Ej hvor er jeg glad for vi for en gangs skyld oplever rygter før vinduet starter, så vi faktisk ved de forbereder sig rigtig godt til transfervinduet.

        Det er ikke noget vi er vant til.
        Og spændende spiller synes jeg, ummidelbart vil jeg mene han er over vores niveau men åbenbart ikkke..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Han er ikke oppe på beatet når han ikke spiller så lidt. Men jeg håber at klubben virkelig ved, hvad den gør. Gider ikke flere nedrykningsspil.
          Hvorfor er han ikke oppe på beatet, når han IKKE spiller så lidt..? Jeg undre mig bare, men måske du kan forklare mig det ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Ej hvor er jeg glad for vi for en gangs skyld oplever rygter før vinduet starter, så vi faktisk ved de forbereder sig rigtig godt til transfervinduet.

            Det er ikke noget vi er vant til.
            Og spændende spiller synes jeg, ummidelbart vil jeg mene han er over vores niveau men åbenbart ikkke..
            10 mio SEK er jo blot 6,4 mio DKK. Læg dertil at det ligner han er kommet I overskud og så er vi hurtigt nede i 3-4 mio. Det er et niveau vi skal være med på, hvis vi vil være top 6-hold.
            rigtig positivt at vi allerede virker så afklarede omkring dette vindue. Adrian må kende ham rigtig godt og han får, hvis denne signing går igennem lov at vise sit værd. Det er jo uden tvivl en spiller han har peget på.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Er han mest 10er, eller kan han gøre sig i vores system som 6er (fx a la Gigovic)?
              Han må næsten være 10er, som skal konkurrere med Frøkjær om pladsen, vel erstatning for Skyttä.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Han må næsten være 10er, som skal konkurrere med Frøkjær om pladsen, vel erstatning for Skyttä.
                Transfermarkt har ham til at have spillet begge dele, men faktisk mest 8'er.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Men ja det er også svært at tro at vi faktisk henter/kigger på spillere der er tættere på 20 end på 30.
                  Det er super spændende og en lidt anden "tilgang" end vi tidligere har haft :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    10 mio SEK er jo blot 6,4 mio DKK. Læg dertil at det ligner han er kommet I overskud og så er vi hurtigt nede i 3-4 mio. Det er et niveau vi skal være med på, hvis vi vil være top 6-hold.
                    rigtig positivt at vi allerede virker så afklarede omkring dette vindue. Adrian må kende ham rigtig godt og han får, hvis denne signing går igennem lov at vise sit værd. Det er jo uden tvivl en spiller han har peget på.
                    Enig. Og hvis aftalen om Minteh er lukket og vi ved der kommer 50 mill i løbet af få uger er det nok også nemmere at bruge 3-5 mill på et par spillere hvis man ser point og/eller videresalgs potentiale

                    Comment


                      Nogen der kender noget til ham

                      https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...erliga-klubber

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Blev også lidt nysgerrig, men han har jo spillet der længe uden at kunne klemme sig ind på SL-holdet...?
                        Last edited by cykelmyggen; 01-06-2023, 09:03.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Blev også lidt nysgerrig, men han har jo spillet der længe uden at kunne klemme sig ind på SL-holdet...?
                          Efter at have tjekket, tror jeg det er fordi de har succes med Elias Jelert på samme position (samt Diks og Ankersen)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig. Og hvis aftalen om Minteh er lukket og vi ved der kommer 50 mill i løbet af få uger er det nok også nemmere at bruge 3-5 mill på et par spillere hvis man ser point og/eller videresalgs potentiale
                            Ja, men 3-5 millioner er det ikke også det vi brugte på både Manneh og Mustrafic.

                            Jeg tror at det er de beløb vi handler for i øjeblikket.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Ja, men 3-5 millioner er det ikke også det vi brugte på både Manneh og Mustrafic.

                              Jeg tror at det er de beløb vi handler for i øjeblikket.
                              Jooohhh. Det er nok i det lag. Men så kan vi måske købe 3 i stedet for 1..
                              Håber stadig at nogle af de transferpenge vi får ind går til nye banefaciliteter i Ådalen. Specielt bane 1

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jooohhh. Det er nok i det lag. Men så kan vi måske købe 3 i stedet for 1..
                                Håber stadig at nogle af de transferpenge vi får ind går til nye banefaciliteter i Ådalen. Specielt bane 1
                                Transferpenge bør bruges til transfers, og banefaciliteter bør tages ud af driften….

                                Comment

                                Working...
                                X