Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
    https://www.expressen.se/sport/fotbo...ff-for-odense/

    Vi forsøger angiveligt at hente Moustafa Zeidan fra Malmø
    Man må sige at han har været i en del klubber igennem de sidste 10 år...

    Comment


      -
      Last edited by Online; 31-05-2023, 13:26.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Man må sige at han har været i en del klubber igennem de sidste 10 år...
        Efter hvad jeg kan læse, så er han 10/8'er og bliver betragtet som en god spiller. Eneste grund til at han ikke kan komme på holdet i Malmö er fordi hans direkte konkurrent er AC, som måske nok er ligaens bedste spiller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Efter hvad jeg kan læse, så er han 10/8'er og bliver betragtet som en god spiller. Eneste grund til at han ikke kan komme på holdet i Malmö er fordi hans direkte konkurrent er AC, som måske nok er ligaens bedste spiller
          Ja og at han blev hentet til Malmö af en anden træner.
          Og at den træner var grunden til at han valgt Malmö.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Efter hvad jeg kan læse, så er han 10/8'er og bliver betragtet som en god spiller. Eneste grund til at han ikke kan komme på holdet i Malmö er fordi hans direkte konkurrent er AC, som måske nok er ligaens bedste spiller
            Det eneste jeg pointerer er de mange klubber (8) han har været i de seneste 9 år.
            Men jeg regner med at vores svenske stab kender godt til ham :-)

            Jeg tvivler på at AC vel nok er den bedste midtbanespillere i Sverige. Men det er jo en vurderingssag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

              Det eneste jeg pointerer er de mange klubber (8) han har været i de seneste 9 år.
              Men jeg regner med at vores svenske stab kender godt til ham :-)

              Jeg tvivler på at AC vel nok er den bedste midtbanespillere i Sverige. Men det er jo en vurderingssag.
              Så du kigger på alle klubber han har spillet for siden han var 14 år?

              Er der ikke en del af vores akademispillere, som allerede har spillet for to/tre klubber udover OB?

              Eks. Simon Jørgensen, Mikkel Frank Øberg og Julius Berthel Askou Harvey.​​​

              Samt vi selv taler om, at det er godt at leje spillere ud i ½ til 1 år?
              Last edited by Online; 31-05-2023, 14:15.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                Det eneste jeg pointerer er de mange klubber (8) han har været i de seneste 9 år.
                Men jeg regner med at vores svenske stab kender godt til ham :-)

                Jeg tvivler på at AC vel nok er den bedste midtbanespillere i Sverige. Men det er jo en vurderingssag.
                https://fotbollskane.se/malmo-ff/hur...-spelare-2020/

                AC toppede nok (sammen med Malmøs øvrige hold) mellem 2019-2021; men der var der ret bred enighed i Sverige om, at han var den bedste midtbanespiller. Læg dertil at han er anfører, og så har du en spiller, der er lidt svær at slå af. Nu her er han naturligvis ude indtil vinter, og det ændrer måske situationen .
                Last edited by nixcha; 31-05-2023, 14:39.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Så du kigger på alle klubber han har spillet for siden han var 14 år?

                  Er der ikke en del af vores akademispillere, som allerede har spillet for to/tre klubber udover OB?

                  Eks. Simon Jørgensen, Mikkel Frank Øberg og Julius Berthel Askou Harvey.​​​

                  Samt vi selv taler om, at det er godt at leje spillere ud i ½ til 1 år?
                  14 år...? Jeg skrev 9 år.
                  Det behøver dog ikke være et "problem" at han har været i så mange klubber i denne tid... det var blot min umiddelbare tanke :-)

                  Comment


                    https://fyens.dk/ob/ob-jagter-offens...oustafa-zeidan

                    "Ifølge Sport Fyns kilder er Moustafa Zeidan set i Odense og ved bane 1 i Ådalen tirsdag."

                    Så er det nok tættere på end "bare" et rygte...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                      14 år...? Jeg skrev 9 år.
                      Det behøver dog ikke være et "problem" at han har været i så mange klubber i denne tid... det var blot min umiddelbare tanke :-)
                      Ja, og hvis man nu trækker 9 år fra hans alder som er 24, så rammer man 15 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        https://fotbollskane.se/malmo-ff/hur...-spelare-2020/

                        AC toppede nok (sammen med Malmøs øvrige hold) mellem 2019-2021; men der var der ret bred enighed i Sverige om, at han var den bedste midtbanespiller. Læg dertil at han er anfører, og så har du en spiller, der er lidt svær at slå af. Nu her er han naturligvis ude indtil vinter, og det ændrer måske situationen .
                        Enig i at han er en markant spiller på et(den gang) godt hold. Men nu var Moustafa Zeidan heller ikke i MFF i 2019-2021, så den sammenligning kan vi ikke lave, da han på ingen måde kunne have en chance for at slå AC af, når de ikke var i samme klub på det tidspunkt du nævner.

                        Her er nogle forslag til bedste mitdbanespillere i Sverige i 2022:
                        https://www.betting.se/artikel/allsv...ta-mittfaltare

                        Men jeg tror absolut at vores svenske stab kender mere til Moustafa Zeidan end nogle af os(især mig!), så jeg glæder mig over dette rygte og der frem til hvad det eventuelt måtte føre til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Ja, og hvis man nu trækker 9 år fra hans alder som er 24, så rammer man 15 år.
                          Ahh... my bad :-)
                          Så har han kun været i 6 klubber de sidste 6 år...
                          Last edited by O´nse; 31-05-2023, 14:57. Årsag: Kom til at trykke "post"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                            Ahh... my bad :-)
                            Så har han kun været i 6 klubber de sidste 6 år...
                            Men ja det er også svært at tro at vi faktisk henter/kigger på spillere der er tættere på 20 end på 30.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                              https://fyens.dk/ob/ob-jagter-offens...oustafa-zeidan

                              "Ifølge Sport Fyns kilder er Moustafa Zeidan set i Odense og ved bane 1 i Ådalen tirsdag."

                              Så er det nok tættere på end "bare" et rygte...
                              Det lyder til at han var nede i Ådalen og undersøger tingene
                              Spændende ihvertfald

                              Comment


                                Han er ikke oppe på beatet når han ikke spiller så lidt. Men jeg håber at klubben virkelig ved, hvad den gør. Gider ikke flere nedrykningsspil.

                                Comment

                                Working...
                                X