Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er sandt, at vi er lidt tynde på på venstrebacken, men den nye hollænder kan dække den, ligesom Ejdum til nøds kan.

    Vi har hentet rigtigt mange nye. Alle udenlandske. Jeg kan blive lidt betænkelig ved integrationen. En god 6er - gerne med erfaring fra Skandinavien, og så er jeg i hvert fald klar til at sige stop.

    Det bliver godt nok interessant, det her. Jeg håber, at man også har scoutet grundigt efter personlighed.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er sandt, at vi er lidt tynde på på venstrebacken, men den nye hollænder kan dække den, ligesom Ejdum til nøds kan.

      Vi har hentet rigtigt mange nye. Alle udenlandske. Jeg kan blive lidt betænkelig ved integrationen. En god 6er - gerne med erfaring fra Skandinavien, og så er jeg i hvert fald klar til at sige stop.

      Det bliver godt nok interessant, det her. Jeg håber, at man også har scoutet grundigt efter personlighed.
      den kan jeg godt følge - for min egen skyld kunne jeg også godt tænke mig et par danske tilgange - om ikke andet fordi jeg så vil have en ide om hvor gode de er. Vores nye finne eller owusu kan være rigtig gode signing - men jeg har intet kendskab til dem så godt nok svært rigtigt at have en ide om hvor vi står lige pt.

      - men tænker ikke vi skal regne med danske tilgange - de er angiveligt for dyre, så jeg sætter min lid til at Bjørn ved hvad han laver

      Comment


        En tilgang mere som taler om vores stærke fankultur som én af OBs styrker.
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-hen...til-forsvaret/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Det er sandt, at vi er lidt tynde på på venstrebacken, men den nye hollænder kan dække den, ligesom Ejdum til nøds kan.

          Vi har hentet rigtigt mange nye. Alle udenlandske. Jeg kan blive lidt betænkelig ved integrationen. En god 6er - gerne med erfaring fra Skandinavien, og så er jeg i hvert fald klar til at sige stop.

          Det bliver godt nok interessant, det her. Jeg håber, at man også har scoutet grundigt efter personlighed.
          Jeg ser det heller ikke som alfa og omega at vi henter en vb., Björn har også ytret at truppen skulle slankes lidt i forhold til sidste sæson, så man må næsten forvente flere afgange end tilgange.

          Det vil altid være spændende at skulle spille sådan en trup sammen her, og rigtigt at det er mange udenlandske spillere, men størstedelen kommer trods alt fra Skandinavien eller fra Skandinavisk fodbold, og de er hentet i god tid. Så uden at jeg tror at det hele bare spiller fra dag et, synes jeg på ingen måde at det nuværende OB kan sammenlignes med det projekt som Vejle i sin tid havde gang i.

          Jeg glæder mig godt nok megt til at være på plads til træning her i opstarten!

          Comment


            Man må sige vinduet er startet med et brag.
            For mit vedkommende har jeg ikke andet valg end at stole på Bjørn og co. da jeg ikke har det store kendskab til nogen af dem.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Det er sandt, at vi er lidt tynde på på venstrebacken, men den nye hollænder kan dække den, ligesom Ejdum til nøds kan.

              Vi har hentet rigtigt mange nye. Alle udenlandske. Jeg kan blive lidt betænkelig ved integrationen. En god 6er - gerne med erfaring fra Skandinavien, og så er jeg i hvert fald klar til at sige stop.

              Det bliver godt nok interessant, det her. Jeg håber, at man også har scoutet grundigt efter personlighed.
              Jeg tror det er en kalkuleret risiko. Man kan også spørge om det ikke er meget godt at der bliver rusket lidt op i en trup som er evig 8'er og hvad værre er flere gange har vist sig at få gummiben når det virkelig gælder. Jeg er ret fortrøstningsfuld.

              Comment


                Det bliver spændende at se den første venskabskamp.

                Comment


                  vi har åbenbart brugt hele vores budget i hvertfald ifølge Tipsbladet


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ob-er-lagt-paa

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    vi har åbenbart brugt hele vores budget i hvertfald ifølge Tipsbladet


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ob-er-lagt-paa
                    Nu har vi de Minteh-millioner og henter helt sikker en 6er ind, så pengepungen er ikke lukket. Men godt muligt at vi bliver ikke aktive i hensigt af offensiven medmindre vi sælger først.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      vi har åbenbart brugt hele vores budget i hvertfald ifølge Tipsbladet


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ob-er-lagt-paa
                      I podcasten nævnes det blot, at OB ikke vil eller kan bruge flere penge på spillere til den offensive midtbane, da man har hentet Al Hajj og allerede har Frøkjær. Der er stadig mange penge til andre positioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                        I podcasten nævnes det blot, at OB ikke vil eller kan bruge flere penge på spillere til den offensive midtbane, da man har hentet Al Hajj og allerede har Frøkjær. Der er stadig mange penge til andre positioner.
                        ville jo heller ikke give mening at hente endnu en til den position når frø stadig er i truppen - og man har hentet Al hajj.

                        en 6'er og en vb må være prioriteterne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          vi har åbenbart brugt hele vores budget i hvertfald ifølge Tipsbladet


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ob-er-lagt-paa
                          Vist lidt sat på spidsen at kalde det ifølge Tipsbladet. De gengiver en udtalelse fra en sportsjournalist som spekulerer i en fodboldpodcast. Han har naturligvis ingen forudsætning for at vide hvordan det står til med OBs budget. Men han kan (som os andre) drage den naturlige konklusion, at OB sandsynligvis hentede Al-Hajj istedet og nu fokusere på andre positioner. Især hvis han fra kilder i Malmø kan få at vide, at der ikke har været kontakt på det seneste.

                          Comment


                            Tongya til Serie C

                            Troede stoerre adresser gik efter ham !

                            Comment


                              Tongya er eftersigende på vej tilbage til Italien

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Tongya er eftersigende på vej tilbage til Italien
                                Hvis de betaler i omegnens af 7,5-10 mio. som de vist gjorde da de hentede Nenad Novakovic hos os og Mike Tullberg i AGF, så lever jeg fint med det

                                Comment

                                Working...
                                X