Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sådan havde jeg det også indtil at man ansatte Bjørn
    Jeg startede også med stor tiltro til BW, men den har godt nok været stærkt aftagende.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi blev ikke top 6 hold med Minteh, Sabbi og Tverskov.
      Jeg ser ingen tegn i fortiden, ej heller i BW’s handler der giver mig tro på at vi får solgt rettidigt, og købt både rettidig og kvalitetsmæssigt ind som gør at vi kommer styrket ud. Heller ikke selvom man har haft rigelig tid til at finde afløserne.
      Jeg tror stadig på BW og projektet. At der kommer bedre tider. Bjørn har alså kun været her i lidt over 1 år og har kun lige fået organisationen på plads.
      Det tager lidt tid. Det gjorde det også i Silkeborg og Viborg fx

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Jeg startede også med stor tiltro til BW, men den har godt nok været stærkt aftagende.
        Tålmodighed er en dyd. Ved godt vi haft det i mange år før Bjørn. Men jeg syntes bare at med det setup vi har fået er der grobund for at noget kan og vil spire. Jeg har håbet at det blev kickstartet sidste år med en sejr i pokalfinalen. Det skete så ikke.

        Nu kan det komme med et transfervindue hvor der kommer ekstraordinært mange penge ind i transferkassen samtidig med at OSE ligner noget der endelig kan lave overskud uden OB spæder til. Ingen huller skal lukkes.
        Så tror jeg på at det kickstarter noget som vi fx så i AGF og FCM da de store transfers begyndte at tikke ind

        Men nu skal vi lige have et par af de store salg først

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Jeg startede også med stor tiltro til BW, men den har godt nok været stærkt aftagende.
          Det er alligevel ret vildt synes jeg. Jeg synes han har haft en god start ift. at få ryddet op i organisationen og få hyret de rigtige folk i setuppet omkring. Derudover er hans kommunikation på et vildt højt niveau - langt højere end vi har være vant til. Man kan dog med god grund rette kritik på ham ift. hans første transfervinduer, hvor han han har lavet nogle blandede handler.
          Han er meget kontant og direkte i hans udmeldinger. Det kan være rigtig godt, men kan også bide ham i rumpen når han f.eks. melder ud at man er dårlig forberedt hvis man handler til sidst i vinduet, hvor han så efterfølgende lejede Gigovic og flere de sidste dage i vinduet.
          Nu når han så har HAR setuppet på plads og endelig har mulighed for at få ryddet ud i truppen, så bliver det netop spændende hvad han kan gøre med transferdelen.
          Det er først nu her i dette transfervindue at vi får at se hvad han i virkeligheden kan. Jeg har personligt meget stor tiltro til ham. Den slags professionalisme som han besidder har vi i hvert fald ikke haft i OB i min (relativ korte) tid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Det er alligevel ret vildt synes jeg. Jeg synes han har haft en god start ift. at få ryddet op i organisationen og få hyret de rigtige folk i setuppet omkring. Derudover er hans kommunikation på et vildt højt niveau - langt højere end vi har være vant til. Man kan dog med god grund rette kritik på ham ift. hans første transfervinduer, hvor han han har lavet nogle blandede handler.
            Han er meget kontant og direkte i hans udmeldinger. Det kan være rigtig godt, men kan også bide ham i rumpen når han f.eks. melder ud at man er dårlig forberedt hvis man handler til sidst i vinduet, hvor han så efterfølgende lejede Gigovic og flere de sidste dage i vinduet.
            Nu når han så har HAR setuppet på plads og endelig har mulighed for at få ryddet ud i truppen, så bliver det netop spændende hvad han kan gøre med transferdelen.
            Det er først nu her i dette transfervindue at vi får at se hvad han i virkeligheden kan. Jeg har personligt meget stor tiltro til ham. Den slags professionalisme som han besidder har vi i hvert fald ikke haft i OB i min (relativ korte) tid
            Vi er enige i at det ligner han har styrket setuppet og rusket op i organisationen. Hans udstråling og kommunikation er af en helt anden verden end Jesper Hansens usmagelige og fanfjendske optræden og ageren.
            Hans troværdighed i spillerhandler led dog et alvorligt knæk hos mig, efter han som du også nævner fortæller et og gør noget modsat.
            Derudover er jeg ikke vild med de korte lejeaftaler, og så væmmes jeg over at man laver en handel som Omar Jebali. BW kan ikke tage æren for at have hentet Minteh, men han kan få æren for at lave et godt salg på ham. Martin Hansen er en god handel som styrker os både nu og de kommende sæsoner, ellers kan jeg ikke rigtig se handler som enten bringer os i top 6, eller kan give en større transfer.spillere som Kløve, Okosun og Lund er blot byttet ud med Mucolli, Mustafic og Paulsen.
            Det kommende vindue er det mest spændende jeg kan huske, jeg mindes ikke at vi før har stået foran et vindue hvor vi skal hente så meget ind til start 11’eren. Det bliver et vindue som vil være meget definerende for vores kommende sæsoner, og for troværdigheden i BW. Jeg vil sige det er en meget afgørende eksamen for Bjørn.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tror stadig på BW og projektet. At der kommer bedre tider. Bjørn har alså kun været her i lidt over 1 år og har kun lige fået organisationen på plads.
              Det tager lidt tid. Det gjorde det også i Silkeborg og Viborg fx
              Forskellen er bare at SIF og VFF tog ”genoprejsningen”i 1. Division, det kommer vi ikke til.
              Næste sæson skal være den sæson vi ser tydelige fremskridt, af de grunde du skriver!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tålmodighed er en dyd. Ved godt vi haft det i mange år før Bjørn. Men jeg syntes bare at med det setup vi har fået er der grobund for at noget kan og vil spire. Jeg har håbet at det blev kickstartet sidste år med en sejr i pokalfinalen. Det skete så ikke.

                Nu kan det komme med et transfervindue hvor der kommer ekstraordinært mange penge ind i transferkassen samtidig med at OSE ligner noget der endelig kan lave overskud uden OB spæder til. Ingen huller skal lukkes.
                Så tror jeg på at det kickstarter noget som vi fx så i AGF og FCM da de store transfers begyndte at tikke ind

                Men nu skal vi lige have et par af de store salg først
                Men er vi sikre på at et 60 mio-salg giver BW 60 mio at arbejde med, eller kunne det være 30 til transfers/hybridbaner og 30 mio til flere hoteller?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Forskellen er bare at SIF og VFF tog ”genoprejsningen”i 1. Division, det kommer vi ikke til.
                  Næste sæson skal være den sæson vi ser tydelige fremskridt, af de grunde du skriver!
                  Jeg tror det bliver svært med det antal spillere der skal ind og levere fra første dag i start11'eren.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tålmodighed er en dyd. Ved godt vi haft det i mange år før Bjørn. Men jeg syntes bare at med det setup vi har fået er der grobund for at noget kan og vil spire. Jeg har håbet at det blev kickstartet sidste år med en sejr i pokalfinalen. Det skete så ikke.

                    Nu kan det komme med et transfervindue hvor der kommer ekstraordinært mange penge ind i transferkassen samtidig med at OSE ligner noget der endelig kan lave overskud uden OB spæder til. Ingen huller skal lukkes.
                    Så tror jeg på at det kickstarter noget som vi fx så i AGF og FCM da de store transfers begyndte at tikke ind

                    Men nu skal vi lige have et par af de store salg først
                    Hvad får dig til at tro at store handler er lig med bedre spillere, jeg syntes ikke OC handlen kastede noget som helst af sig i truppen.
                    Der er lagt op til en stor transfer for Minteh, men lad nu lige den handel blive en realitet. Det kan jo ende med en sum penge her og nu, og en masse klausuler som udløser resten af salgssummen.
                    Jeg lader mig hellere end gerne overraske og vil blive ustyrlig glad hvis vi endelig kan begynde at blive en smule styrket ved hvert vindue, og ad den vej få bygget lag på lag. Desværre tror jeg chancen er større for at du bliver skuffet.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                      Men er vi sikre på at et 60 mio-salg giver BW 60 mio at arbejde med, eller kunne det være 30 til transfers/hybridbaner og 30 mio til flere hoteller?
                      Og er vi sikre på et 60 mio-salg giver 60 mio i kassen her og nu, det kan meget vel være bundet op i klausuler så de kommer i rater
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                        Men er vi sikre på at et 60 mio-salg giver BW 60 mio at arbejde med, eller kunne det være 30 til transfers/hybridbaner og 30 mio til flere hoteller?
                        Jeg er ikke sikker på noget. Men jeg er sikker på at Bjørn får en del millioner at handle for hvis vi får 60 mill ind. Men det bliver ikke 1:1

                        Mon ikke det bliver 10-15 mill til indkøb og 5-10 mill til bla hybrid. Resten gemmes lidt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvad får dig til at tro at store handler er lig med bedre spillere, jeg syntes ikke OC handlen kastede noget som helst af sig i truppen.
                          Der er lagt op til en stor transfer for Minteh, men lad nu lige den handel blive en realitet. Det kan jo ende med en sum penge her og nu, og en masse klausuler som udløser resten af salgssummen.
                          Jeg lader mig hellere end gerne overraske og vil blive ustyrlig glad hvis vi endelig kan begynde at blive en smule styrket ved hvert vindue, og ad den vej få bygget lag på lag. Desværre tror jeg chancen er større for at du bliver skuffet.
                          Vi må se..

                          Forskellen på OC vinduet og nu er 30-40 mill mere (forhåbentlig) ind og at OSE ikke har et kæmpe hul i kassen der skal dækkes.

                          Men ja. Alt dette er hypotetisk indtil videre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Og er vi sikre på et 60 mio-salg giver 60 mio i kassen her og nu, det kan meget vel være bundet op i klausuler så de kommer i rater
                            Mon ikke at alle millioner kommer på en gang hvis han sælges til Newcastle

                            Og husk min hypotese var 50-60 mill incl et Sabbi salg. Så Minteh prisen er 40-50 mill

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg er ikke sikker på noget. Men jeg er sikker på at Bjørn får en del millioner at handle for hvis vi får 60 mill ind. Men det bliver ikke 1:1

                              Mon ikke det bliver 10-15 mill til indkøb og 5-10 mill til bla hybrid. Resten gemmes lidt
                              Hvis BW og co skaber et slagkraftigt hold under de omstændigheder må man bare lette på hatten. Og hvis det sker mon så ikke andre klubber får øjnene op for BW, for så er han jo en mirakelmager

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                                Hvis BW og co skaber et slagkraftigt hold under de omstændigheder må man bare lette på hatten. Og hvis det sker mon så ikke andre klubber får øjnene op for BW, for så er han jo en mirakelmager
                                Jo det kan sagtens ske. Han har vel kun 6 måneders opsigelse som funktionær

                                Comment

                                Working...
                                X