Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
For mit vedkommende bliver den beskrivelse der ligger af projektet på OB.dk for “fluffy” når der ikke er noget konkret at forholde sig til. Indtil nu drejer det sig om en masse fine ord, som i princippet er mange af de samme ting vi har hørt på de sidste mange år fra Jack Jørgensen, Enrico og diverse skiftende sportschefer og trænere (“Det fynske fælleskab”, “sammen for klubben for byen for altid” osv.….bla, bl.a., bla).
Jeg har simpelthen behov for forholdsvis hurtigt af få noget mere konkret at forholde mig til. Eksempelvis. 1.Mere OB og mindre OSE. 2. At OB investerer massivt og laver Danmarks bedste træningsfaciliteter for HELE OB. 3. Endnu mere KØ-MA, både på banen og trænerteamet. 4.En erkendelse af at OB-ledelsen helt skal omorganiseres, da denne nu på 15. år har bevist at det ikke er den optimale måde at drive en professionel fodboldklub på. Vi bevæger os fremad men de andre klubber bevæger sig hurtigere og bedre åbenbart…..Eller noget i den stil.
Engang var OB first mover på mange fronter. De seneste mange år har det været tydeligt at stort set samtlige klubber i Superligaen konstant er flere skridt foran OB, som så følger efter flere år bagud. Eksempelvis træningsfaciliteter og hybridgræs, sponsorfaciliteter, stadionfaciliteter. Og set udefra virker det til ledelsen har mere travlt med at give eksempelvis Odense Kommune skylden og dermed fraskrive sig sit eget ansvar. OB er lige så langsom blevet for middelmådig på alt for mange fronter. Undtagelserne er vores Akademi og kvindeholdet.
Jeg krydser fingre for jeres arbejde resulterer i nogle konkrete forbedringer af vores klub. Ikke kun ord.
Leave a comment: