Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Det er imo at sammenligne med nogen, der redder en hæderkronet bygning fra at blive revet ned og dernæst ændrer dets udseende til den rene ukendelighed, der fjerner store dele af den aura, der gjorde bygningen hæderkronet til at starte med.

Nu sidder smadremanden så i øjenhøjde med dem, der gerne vil gøre bygningen genkendelig og hæderkronet igen.

MvH ChrisOB
    Det er så din måde at vurdere tingene på. Og jeg kan sagtens se hvad du mener.
    Men det er svinedyrt at drive en fodboldklub i vore dage, og med OSE er fundamentet langt stærkere.
    Tænker ikke OB havde stået et bedre sted i dag hvis de havde været alene.

Eksemplet med aab er jo meget samligneligt. Hvis de knækker her i foråret og rykker ned igen er det vel ikke usandsynligt at tyskerne siger tak for denne gang.
    Så vil jeg da godt se hvem der vil redde sådan et fallitbo. Jeg kan sagtens se aab gå konkurs i nærmeste fremtid.

Men lad os nu se om pizzabunden bliver så tyk den kan understøtte klubben, så OB om 5 år er i top 6 på rimeligt fast basis.

Jeg synes det er positivt vi er et ben i OSE. Og det er helt fint du ser anderledes på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er så din måde at vurdere tingene på. Og jeg kan sagtens se hvad du mener.
      Men det er svinedyrt at drive en fodboldklub i vore dage, og med OSE er fundamentet langt stærkere.
      Tænker ikke OB havde stået et bedre sted i dag hvis de havde været alene.

Eksemplet med aab er jo meget samligneligt. Hvis de knækker her i foråret og rykker ned igen er det vel ikke usandsynligt at tyskerne siger tak for denne gang.
      Så vil jeg da godt se hvem der vil redde sådan et fallitbo. Jeg kan sagtens se aab gå konkurs i nærmeste fremtid.

Men lad os nu se om pizzabunden bliver så tyk den kan understøtte klubben, så OB om 5 år er i top 6 på rimeligt fast basis.

Jeg synes det er positivt vi er et ben i OSE. Og det er helt fint du ser anderledes på det.
      Hvis kriteriet er at undgå konkurs, så kan man jo altid argumentere vidt og bredt for OSE kontra det der sker eller kommer til at ske i Aalborg...

Jeg vil aldrig blive fan af den konstruktion også selv om vi skulle få den succes, som vi alle hungrer efter.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Der er klubmøde med Thorborg den 19.3.:
        https://ob.dk/nyheder/2025/marts/kom..._Y1bANm0zowpsQ
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Working...
        X