Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er noget på vej i løbet af 2025..
    Man vil lige være sikker på oprykning?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tjae, der er ikke meldt noget ud om ny strategi men denne faldt da i hvert fald til jorden.

TB om udtryk i spillet og lidt om Akademiet ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...educere-stojen
    Der er noget på vej i løbet af 2025..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Tjae, der er ikke meldt noget ud om ny strategi men denne faldt da i hvert fald til jorden.

TB om udtryk i spillet og lidt om Akademiet ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...educere-stojen

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Adrian er i Euroman

https://www.euroman.dk/sport/hvordan...outingafdeling

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aeste-stjerner

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Jo det var for at vise et eksempel på hvordan de gør. Udgangspunktet var hans superliga kampe i det fremviiste eksempel.
    Kære klubber
    Det her er hans stats hvis I var i tvivl når I nu kigger på ham. I kan derfor nok forstå at prisen er X kr. ud fra en multibel med baggrund i alder, sult, potentiale osv.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er Mintehs rapport ikke lavet paa baggrund af hans kampe i SL ?
    Jo det var for at vise et eksempel på hvordan de gør. Udgangspunktet var hans superliga kampe i det fremviiste eksempel.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Meget nørdet, men sjovt initiativ at lukke os så meget ind.
    Minteh er en succeshistorie, hvor man sandsynligvis har fået en nærmest fuld Pallette fra se positivpunkter man har hentet spilleren til på baggrund af og lidt til.
    Det kunne være sjovt at lave samme øvelse med en spiller som Joel King når han ikke er I klubben mere. Hvad viste scoutingrapporten man lavede på ham nede i Australien og hvordan fik han fulgt op på de tal i sine superligakampe.
    Mit gæt vil være der nok er en stor kontrast og det kunne være spændende at få et take på, hvorfor det så ikke lige blev en vindersag med ham.
    Er Mintehs rapport ikke lavet paa baggrund af hans kampe i SL ?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    En kammerat har lige sendt dette til mig

Scouting-rapporten viste, at Minteh leverer 349 sprintmeter i en kamp, en tophastighed på 35,2 kilometer og antal sprints er 23,7 i løbet af en kamp. Minteh er den spiller i Superligaen, der kommer i flest en-til-en-situationer.
    - Han skal arbejde med at få større udkomme af hans afslutninger, siger rapporten, der også indeholder detaljer om, at "Minteh viser mod i kampene, men er forsigtig og sky og undgår øjenkontakt, når han står over for en autoritet".​
    Meget nørdet, men sjovt initiativ at lukke os så meget ind.
    Minteh er en succeshistorie, hvor man sandsynligvis har fået en nærmest fuld Pallette fra se positivpunkter man har hentet spilleren til på baggrund af og lidt til.
    Det kunne være sjovt at lave samme øvelse med en spiller som Joel King når han ikke er I klubben mere. Hvad viste scoutingrapporten man lavede på ham nede i Australien og hvordan fik han fulgt op på de tal i sine superligakampe.
    Mit gæt vil være der nok er en stor kontrast og det kunne være spændende at få et take på, hvorfor det så ikke lige blev en vindersag med ham.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    En kammerat har lige sendt dette til mig

Scouting-rapporten viste, at Minteh leverer 349 sprintmeter i en kamp, en tophastighed på 35,2 kilometer og antal sprints er 23,7 i løbet af en kamp. Minteh er den spiller i Superligaen, der kommer i flest en-til-en-situationer.
    - Han skal arbejde med at få større udkomme af hans afslutninger, siger rapporten, der også indeholder detaljer om, at "Minteh viser mod i kampene, men er forsigtig og sky og undgår øjenkontakt, når han står over for en autoritet".​

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Aftenen startede med at Jack Jørgensen og Sko-Morten gav et indblik i hvordan de tiltrak nye tilskuere og gik til kampene ift. markedsføring, samt lidt om deres samarbejde med de officielle og uofficielle.

Dernæst fortalte Alm, men primært Frank Hjortebjerg om den måde de ønsker at spille defensivt og offensivt. Det blev understøttet af videoklip.

Til sidst tog Bjørn ordet og gennemgik en udarbejdet scouting rapport på Yankuba Minteh, mens han fortalte lidt om hvad og hvordan de kigger på egne og eksterne spillere.

Der var ingen store nyheder, men som Martin Davidsen siger, så er det en fornøjelse at se den åbenhed som OB har lagt for dagen. Det klæder klubben og jeg kan i hvert fald mærke at den distance og apati, som man følte under Jesper Hansen æraen er kommet godt og grundigt på afstand for mit vedkommende.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Er der nogen som har adgang og kan referere?
    https://fyens.dk/artikel/ob-s-sports...-direkt%C3%B8r

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Nogen der kan berette nogen fra aftenens møde vedr strategi? Noget nyt eller spændende?
    Martin Davidsen roser foranstaltningen i hvert fald meget:
    "OB afholder event for fans og presse og giver indblik i spillestil, scouting med mere. Jeg har dækket klubben som journalist i mere end 10 år, og jeg har i min tid aldrig oplevet en lignende åbenhed og en sportslig afdeling, der oser af fortællelyst som nu." Fra MDs twitteraccount.

Er også meget interesseret om hvad blev præsenteret

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nogen der kan berette nogen fra aftenens møde vedr strategi? Noget nyt eller spændende?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Har vi da indgået et samarbejde med VfL Wolfsburg ?
    Hehe, tror ikke, men hvem ved... Tykke fingre kan skabe ægte overraskelser. ;-)
    Last edited by andlox; 09-01-2023, 14:16.

Leave a comment:

Working...
X