Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skærpet sikkerhed omkring Minteh. Hold kæft hvor er det noget lo.. Jeg håber virkelig der sidder nogle typer derude med røde ører, det ville være passende at give Minteh en undskyldning.

    Det er at gøre skade på en 18-årig og på OB som fodboldklub, snotdumt.

    https://bold.dk/snak/nyheder/ob-sk-r...9145635#latest

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Ved ikke hvad der er blevet sagt men skulle det nu være noget med at han har ødelagt noget for OB fordi han ikke kunne være med i en kamp så må man også lige se indad og se på hvad man har ødelagt for OB i omdømme, medieomtale og ikke mindst et evt. manglende salgspotentiale såfremt Minteh er så rystet at han ikke kommer tilbage på potentielt niveau .. manglende forlængelse, usikker på at være her m.v.
      Det ved ingen udover tosserne der intimiderede Minteh, og så selvf. Minteh selv der ved. Jeg håber ikke du forsvare dem der har udvist en så krænkende adfærd at det nu er nødvendigt at øge sikkerheden om ham fordi han åbenlyst er skræmt og bange. Det er i hvert fald en sølle undskyldning at Yankubas dumhed MÅSKE påvirker en salgspris, og der MÅSKE kommer lidt ridser i lakken for OB .. det sidste tror jeg end ikke selv på hvis klubben formår at håndtere det korrekt og give ham den fornødne opbakning og fred/ro.
      Last edited by manner; 21-02-2023, 18:51.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Skærpet sikkerhed omkring Minteh. Hold kæft hvor er det noget lo.. Jeg håber virkelig der sidder nogle typer derude med røde ører, det ville være passende at give Minteh en undskyldning.

        Det er at gøre skade på en 18-årig og på OB som fodboldklub, snotdumt.

        https://bold.dk/snak/nyheder/ob-sk-r...9145635#latest
        Altså, hvad fanden er det, der foregår?



        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Altså, hvad fanden er det, der foregår?


          Jeg ved det ikke.

          Jeg håber at han "bare" er en 18-årig knægt der har haft en virkelig ubehagelig oplevelse og er blevet skræmt og at der ikke efter det på stadion har været yderligere.

          Og at man fra klubbens side vælger at vise ham at man passer på ham.

          Altså jeg skal gerne gå med ham på stadion, næste gang. Jeg håber at der er enighed blandt OBs fans om at hvis man ser sådan noget der på stadion så blander man sig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det ved ingen udover tosserne der intimiderede Minteh, og så selvf. Minteh selv der ved. Jeg håber ikke du forsvare dem der har udvist en så krænkende adfærd at det nu er nødvendigt at øge sikkerheden om ham fordi han åbenlyst er skræmt og bange. Det er i hvert fald en sølle undskyldning at Yankubas dumhed MÅSKE påvirker en salgspris, og der MÅSKE kommer lidt ridser i lakken for OB .. det sidste tror jeg end ikke selv på hvis klubben formår at håndtere det korrekt og give ham den fornødne opbakning og fred/ro.
            Nej tværtimod. Jeg forsøgte at sige at tosserne der har været efter Minteh fordi de mener at han stiller klubben ringere i langt større grad stiller OB ringere ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Nej tværtimod. Jeg forsøgte at sige at tosserne der har været efter Minteh fordi de mener at han stiller klubben ringere i langt større grad stiller OB ringere ..
              Så er vi helt enige .. jeg må have mistolket dit indlæg, og jeg skulle netop til at tilføje at de typer der finder underholdning og morskab i det med sikkerhed gør mere skade end Minteh med hans ubetænksomhed.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Altså, hvad fanden er det, der foregår?


                Det lugter lidt af en udtalelser fra en svensk sportsdirektør, der får en vridetur i mediemøllen og så får overskriften, der skulle få læseren til at tro der er behov for en øget sikkerhed omkring Minteh. Det har jeg simpelthen uendeligt svært ved at tro. Der sidder nogle knapt så skarpe mennesker med røde ører derude, som handler før de tænker - men jeg tror ikke på der er nogen forværret situation omkring Minteh.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Det lugter lidt af en udtalelser fra en svensk sportsdirektør, der får en vridetur i mediemøllen og så får overskriften, der skulle få læseren til at tro der er behov for en øget sikkerhed omkring Minteh. Det har jeg simpelthen uendeligt svært ved at tro. Der sidder nogle knapt så skarpe mennesker med røde ører derude, som handler før de tænker - men jeg tror ikke på der er nogen forværret situation omkring Minteh.
                  Det er også min tolkning. Jeg har ikke fantasi til at tro, at der skulle være en reel trussel.

                  Lad os håbe Minteh får lidt ro nu.

                  Comment


                    Mon minteh har trådt nogen over fødderne under byturen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Mon minteh har trådt nogen over fødderne under byturen?
                      Synes det er lidt tosset at spekulere i sådan noget.

                      Som B(ob) skriver er det med stor sandsynlighed "bare" nogle idioter, der sikkert havde fået lidt rigeligt som råbte og agerede aggressivt overfor Minteh, da de så ham ved stadion. Ikke at jeg forsøger at bagatellisere det. Det er pinligt og hører ingen steder hjemme. Jeg har ren sympati for Minteh og kan sagtens forstå hvordan enhver konfrontation med fodboldfans kan være meget skræmmende i hans situation. Men jeg tror ikke et sekund på, at der er nogen der er ude efter ham nu. Tror klart mere, der sidder en gruppe drenge med røde ører og gemmer sig,

                      Overskiften (og hele artiklen) om, at sikkerheden skærpes virker også som en ret stor overfortolkning på Björns udtalelse: "Vores læge og sikkerhedsafdeling er koblet på sagen". Det virker meget naturligt at gøre i en situation hvor en ung spiller er skræmmende adfærd fra fans i en grad så hans sygemeldes. Det skal man jo tage alvorligt. Men hvis det er kompetente folk - og det går jeg ud fra det er - tænker jeg mere det handler om at snakke med ham for at berolige ham til at være tryg igen. Sætter man vagter eller lignende ind bekræfter det ham jo bare i hans frygt. Tænker måske mere "sikkerheden" der omtales kan handle om at isolere ham fra journalister så han kan få ro.
                      Last edited by Agbre; 22-02-2023, 16:34.

                      Comment


                        Han skal bare have ro og stille støtte. Tror han har haft nok medietid. Tror ikke det gavner ham.

                        Comment


                          Gode nyhed: Yankuba på træningsbanen igen!
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...age-i-aadalen/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Gode nyhed: Yankuba på træningsbanen igen!
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...age-i-aadalen/
                            Ej hvor fedt. Umiddelbart afviser de heller ikke at han er i betragtning til i morgen. Han vil være et fint våben fra bænken og har nok en masse han gerne vise. Det er selvfølgelig også fuldt forståeligt, hvis Alm vælger lige at få ham ind i dagligdagen igen, det kommer helt an på hvad det er for en Minteh de har fået til træning igen.

                            Comment


                              Dejligt! Den unge mand begik en fejl, fik en rimelig straf, og herfra trådte nogle idioter langt over stregen.

                              Sagen er i det store hele håndteret fint, og nu håber jeg, at vi kan komme videre. Minteh skal have kærlighed, og jeg håber idioterne har røde ører i anden potens og måske har lært lidt om konsekvenser.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Dejligt! Den unge mand begik en fejl, fik en rimelig straf, og herfra trådte nogle idioter langt over stregen.

                                Sagen er i det store hele håndteret fint, og nu håber jeg, at vi kan komme videre. Minteh skal have kærlighed, og jeg håber idioterne har røde ører i anden potens og måske har lært lidt om konsekvenser.
                                Jeg frygter bare at den slags er helt væk fra hvordan verden hænger sammen, så det bedste vi andre kan gøre er at give Minteh en masse kærlighed og støtte ham.
                                Så det gode overdøver det dumme - for dette har tydeligt vist at der vil altid være nogen idioter der prøver at ødelægge det for alle andre, det er bare vigtigt at Minteh får mere støtte så han ved det er sådan vi OB-fans er.

                                Comment

                                Working...
                                X