Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Gjorde det via Mintehs insta-account. Men selvfølgelig godt muligt at han ikke bruger den aktuelt.
    Måske man kan ja også skrive til Bakary Bojang. De er ja helt sikker i kontakt med hinanden.
    Godt tip! Tak. Har også skrevet til ham på Insta. Knægten skal have noget kærlighed.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

      Godt tip! Tak. Har også skrevet til ham på Insta. Knægten skal have noget kærlighed.
      Tænker måske han har valgt at droppe Insta i en periode, men ellers er OB jo Minteh's arbejdsgiver så tænker at skriver man til dem (noget info e-mail eller sådan) så er jeg sikker på at de giver det videre til en spiller og person de har taget herop fra Gambia uden forældre eller noget, så mon ikke de vil gøre alt for at vise at vi er mange derude der ikke er idioter og tror på ham.

      Men det er sgu skræmmende at der findes sådan nogle folk derude - men man tvivler jo lidt på om deres IQ er større end det nummer Minteh har på ryggen.

      Men det sker desværre bare alt for ofte i verdenen i vore dage, desværre :(

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Håber da næsten at OB finder en måde at få hans forældre har op på.

        Kunne læse i artiklen på Tipsbladet at han ikke har set sine forældre siden han skrev kontrakt med OB.
        Det kunne han nok godt have brug for lige nu tror jeg.
        Det ville være smukt!

        Comment


          Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Det ville være smukt!
            Jeg håber virkelig og tror virkelig at BW er typen der sætter det i højsæde - han tog jo selv fra Thailand 3-4 dage før truppen for at hilse på sine sønner (mener de begge var drenge) inden han skulle tilbage og arbejde.
            Så hvis han ved at de havde brug for at se ham, så ved han nok også godt at Yankube Minteh kan have de samme behov.

            Jeg tror så meget på at BW er klar over dette.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
              Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads
              Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.

              Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.

                Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
                Også her!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.

                  Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
                  Vil også gerne give et bidrag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hOBløst Se indlæg

                    Vil også gerne give et bidrag.
                    Ditto. Alt for at vise, at han skal sætte klubben højest, men tilgengæld kan man så også forvente opbakning, når det er svært - og nogle idioter gør det hele endnu sværere.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                      Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads
                      Fremragende idé med en hyldest til Minteh på fredag i Farum. Jeg spytter bestemt gerne et ekstra beløb i tifokassen til det projekt. HOLD nu kæ.. nogen tosser der gør det de har gjort

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg smider også gerne lidt i tifo kassen til fredag hvis nogle fra fanscenen kan nå at fikse noget sammen

                        Comment


                          Spytter også gerne i tifo kassen hvis man kan nå at lave noget!

                          Comment


                            Skrev til Bakary Bojang og han svarede at han vil fortælle Yankuba at fansene støtter og elsker ham. Yankuba ville være bare i chok lige nu og skak nok komme over sig.
                            ideen med en tifo er meget godt og håber det er muligt i den korte tid. Knægten har bare brug for støtte og "good vibes"
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Spillerforeningen blander sig, godt de er der: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...vi-er-rystede/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Fremragende idé med en hyldest til Minteh på fredag i Farum. Jeg spytter bestemt gerne et ekstra beløb i tifokassen til det projekt. HOLD nu kæ.. nogen tosser der gør det de har gjort
                                Ved ikke hvad der er blevet sagt men skulle det nu være noget med at han har ødelagt noget for OB fordi han ikke kunne være med i en kamp så må man også lige se indad og se på hvad man har ødelagt for OB i omdømme, medieomtale og ikke mindst et evt. manglende salgspotentiale såfremt Minteh er så rystet at han ikke kommer tilbage på potentielt niveau .. manglende forlængelse, usikker på at være her m.v.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X