Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yankuba Minteh tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
Godt tip! Tak. Har også skrevet til ham på Insta. Knægten skal have noget kærlighed.
Men det er sgu skræmmende at der findes sådan nogle folk derude - men man tvivler jo lidt på om deres IQ er større end det nummer Minteh har på ryggen.
Men det sker desværre bare alt for ofte i verdenen i vore dage, desværre :(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHåber da næsten at OB finder en måde at få hans forældre har op på.
Kunne læse i artiklen på Tipsbladet at han ikke har set sine forældre siden han skrev kontrakt med OB.
Det kunne han nok godt have brug for lige nu tror jeg.
- Likes 2
Comment
-
Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Det ville være smukt!
Så hvis han ved at de havde brug for at se ham, så ved han nok også godt at Yankube Minteh kan have de samme behov.
Jeg tror så meget på at BW er klar over dette.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af O den se Se indlægBliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads
Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.
Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af O den se Se indlægBliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Skrev til Bakary Bojang og han svarede at han vil fortælle Yankuba at fansene støtter og elsker ham. Yankuba ville være bare i chok lige nu og skak nok komme over sig.
ideen med en tifo er meget godt og håber det er muligt i den korte tid. Knægten har bare brug for støtte og "good vibes""Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 9
Comment
-
Spillerforeningen blander sig, godt de er der: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...vi-er-rystede/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFremragende idé med en hyldest til Minteh på fredag i Farum. Jeg spytter bestemt gerne et ekstra beløb i tifokassen til det projekt. HOLD nu kæ.. nogen tosser der gør det de har gjort"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
Comment