Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    med eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.

    Og så håber jeg minteh får lidt ro på - og for lagt det her bag sig og kommer videre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      med eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.

      Og så håber jeg minteh får lidt ro på - og for lagt det her bag sig og kommer videre.
      Det kræver åbenbart en stor indsats fra OB,at få den unge mand sporet ind på en karriere i professionel fodbold. Bare de andre så dog kunne steppe op og levere. Men der har vi jo efterspurgt så mange gange før.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        med eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.

        Og så håber jeg minteh får lidt ro på - og for lagt det her bag sig og kommer videre.
        Tja, trir at vi vel tabte Top6 allerede med at spille kun uafgjort mod Randers.
        For mIt lille håb at muligvis kunne overraske i Parken blev Minteh den afgørende faktor. Håbet dør selvfølgelig sidst, men...
        Er enig at Aab er den vigtigste kamp nu men hvis vi ikke kan vinde den uden Ninteh så er der noget meget galt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Kun 18 år osv….men altså…det vidner sgu ikke om høj aktivitet i kuplen. Håber de tager en alvorlig samtale. Dog udenom pressen denne gang.

          Comment


            Bare folk dog nu ikke vil true og svine ham til for at sparke til et hjørneflag også. Jeg havde håbet de havde takseret det til en spilledag, men fair nok. Havde dommeren givet det i kampen havde han fået det samme. 6 point for en grov forseelse og 13 point for det røde som følge af det havde været advarsel nr. 2.

            OB deler en stor del af ansvaret her synes jeg. De gambler ved at smide en såret sjæl direkte i kamp og får det man kan frygte. en anonym præstation og en hjerneblødning der nu koster 2 dage på sidelinjen. Der må også være spillere som Franco, Breum og Charly, der ikke må mærke en særlig stor tillid fra Alm. Der er forhåbentlig styr på den del af det, så harmonien i truppen ikke slår revner.

            Comment


              Velvalgt billede til denne artikel, ok.dk! Superliga-skiltet er væltet af stolperne og ligger på jorden... hvem mon har sparket det skilt ned?

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/discip...rantaenepoint/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Tja, trir at vi vel tabte Top6 allerede med at spille kun uafgjort mod Randers.
                For mIt lille håb at muligvis kunne overraske i Parken blev Minteh den afgørende faktor. Håbet dør selvfølgelig sidst, men...
                Er enig at Aab er den vigtigste kamp nu men hvis vi ikke kan vinde den uden Ninteh så er der noget meget galt.
                jeg håber også stadigvæk - men håbet bliver mindre og mindre.

                Selvfølgelig havde vi haft en større chance med minteh på holdet, men selv med ham havde chancen nok været minimal.

                Få forlænget hans kontrakt så han kan få noget ro på og fokusere så skal han nok blive rigtig god. Endnu er det kun stort potentiale vi har set, 8 kampe har han spillet, en 18 årig knægt og så er han blevet udråbt til stjerne og der snakkes om store salg - kan godt forstå hvis det sætter sig på øverste etage.

                Håber det er et punkt OB har fokus på - for hvis man vil den vej med yngre spillere - og sælge dem tidligt så vil det mentale være en ting der skal tages hånd om

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  jeg håber også stadigvæk - men håbet bliver mindre og mindre.

                  Selvfølgelig havde vi haft en større chance med minteh på holdet, men selv med ham havde chancen nok været minimal.

                  Få forlænget hans kontrakt så han kan få noget ro på og fokusere så skal han nok blive rigtig god. Endnu er det kun stort potentiale vi har set, 8 kampe har han spillet, en 18 årig knægt og så er han blevet udråbt til stjerne og der snakkes om store salg - kan godt forstå hvis det sætter sig på øverste etage.

                  Håber det er et punkt OB har fokus på - for hvis man vil den vej med yngre spillere - og sælge dem tidligt så vil det mentale være en ting der skal tages hånd om
                  Tja .. jeg synes Minteh virker som han er ude af balance pt. Optrin i Thailand, tankeløs bytur, trusler mod ham og nu denne fadæse med at sparke et flag itu. Det er imø ikke gode tegn som gør det vanskeligt at præstere på højeste niveau. Det er selvf. kun mine overvejelser som jeg absolut ikke har skyggen af faglig viden om.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Lige endnu en episode til Minteh sagaen.

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-ob-traening/

                    Comment


                      Der er et eller andet galt. Alt det her havde jeg godt nok ikke i min vildeste fantasi forestillet mig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                        Lige endnu en episode til Minteh sagaen.

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-ob-traening/
                        Han skulle være røget i januar. Tror desværre det bliver endnu et uforløst salg, uden meget gevinst. Vi kommer ikke over 50 mil tror jeg i hvertfald

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Han skulle være røget i januar. Tror desværre det bliver endnu et uforløst salg, uden meget gevinst. Vi kommer ikke over 50 mil tror jeg i hvertfald
                          Det er nemt at være bagklog, og hvem kunne have forudsagt dette, men jo, vi skulle nok have solgt ham, alt dette in mente.

                          Nu skal situationen håndteres akut, og Minteh skal have den nødvendige støtte og rådgivning, samtidig med at man har truppens samlede kultur for øje.

                          Den er sgu svær. Selvfølgelig skrevet uden at vide andet end det i medierne fremlagte, men Minteh er åbenlyst ikke i balance.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Det er nemt at være bagklog, og hvem kunne have forudsagt dette, men jo, vi skulle nok have solgt ham, alt dette in mente.

                            Nu skal situationen håndteres akut, og Minteh skal have den nødvendige støtte og rådgivning, samtidig med at man har truppens samlede kultur for øje.

                            Den er sgu svær. Selvfølgelig skrevet uden at vide andet end det i medierne fremlagte, men Minteh er åbenlyst ikke i balance.
                            Altså nogle spekulere jo i at han er utilfreds med ikke at blive solgt, er vi lidt i samme situation som Jebali, så skulle han være røget.
                            Der er godt nok lang vej til 50+ millioner ligenu. Og det er jo til sommer det skal ske, med mindre han forlænger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Der er et eller andet galt. Alt det her havde jeg godt nok ikke i min vildeste fantasi forestillet mig.
                              brøndby har jo lige haft en episode med to spillere der var oppe og slås - den slags sker.

                              - men det er godt nok mange negative sager på en gang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Han skulle være røget i januar. Tror desværre det bliver endnu et uforløst salg, uden meget gevinst. Vi kommer ikke over 50 mil tror jeg i hvertfald
                                jeg syntes det er det forkerte at fokusere på nu - selvfølgelig er det målet både for klubben og minteh at han skal videre til en større adresse, men får man ikke samlet ham ordenligt op så sker det jo ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X