Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg har det lidt sådan, at jeg tror vi skal være meget påpasselige med at forvente for meget af minteh. Han er meget ung endnu, og får forventet en nedtur på et tidspunkt, ala Breum.
    Desuden er Minteh stadig sprit ny i europæisk fodbold.
    Alt godt fra Minteh er bare fedt og en bonus.

    Det er mere etablerede kræfter jeg forventer mig noget af. Frøkjær f.eks - i min verden skal han meget hurtigt overbevise om, at han ikke er en lad, forkælet teenager(på 23), kadrii og sabbi skal vise skarpheden, tverskov skal brænde for klubben det sidste halvår, og defensiven skal fortsætte fra efteråret
    Jeg er heller ikke enig med Flemming Povlsen, Minteh kan ikke alene bære det her hold til top seks.

    Når det er sagt så forventer jeg mig ret meget af Minteh, fordi han simpelthen er et talent og har en indstilling du ikke ser hver dag. Jeg tror ikke på at han render ind i en nedtur, jeg kan dog se at han skal vise at han også kan komme frem til mål og assists når han bliver dækket af to mand.

    At han er ny i europæisk fodbold trækker ikke ned i min bog, tværtimod tror jeg han vokser efterhånden som han vænner sig til at spille i ligaen og på OBs hold.

    Jeg forventer mig bestemt også en del fra de etablerede kræfter, men Minteh er et talent en hylde over hvad du normalt ser, både i Odense og i ligaen (lige på nær i FCN). Så skal han holde snuden i sporet, blive ved med at ligge på i sit spil, holde fast i sin motivation, men det tror jeg ikke bliver svært for ham, han virker til at være nærmest ukuelig i sin tro på tingene.

    Comment


      #77
      Undrer mig over at Minteh ikke er udtaget til dagens træningskamp mod Aarhus fremad. Er han stadig i skammekrogen ?
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Undrer mig over at Minteh ikke er udtaget til dagens træningskamp mod Aarhus fremad. Er han stadig i skammekrogen ?
        Det lagde jeg også mærke til, jeg synes Alm sagde i går, at han skulle spille kampen i dag.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

          Det lagde jeg også mærke til, jeg synes Alm sagde i går, at han skulle spille kampen i dag.
          Jeg mener faktisk han sagde, at han skulle tage stilling til om han enten skulle spille træningskamp eller deltage i træningen i stedet.

          Comment


            #80
            Havde jeg skulle behandle sagen, så havde jeg taget BW under armen inden træning her til eftermiddag og taget et møde med Minteh. Når træningen starter kan han så få lov at undskylde overfor sine holdkammerater ansigt til ansigt og så bør tavlen være vasket ren og vi kan forberede os til kampen fredag.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

              Jeg mener faktisk han sagde, at han skulle tage stilling til om han enten skulle spille træningskamp eller deltage i træningen i stedet.
              Det er korrekt

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Havde jeg skulle behandle sagen, så havde jeg taget BW under armen inden træning her til eftermiddag og taget et møde med Minteh. Når træningen starter kan han så få lov at undskylde overfor sine holdkammerater ansigt til ansigt og så bør tavlen være vasket ren og vi kan forberede os til kampen fredag.
                Det vil også være en god og forståelig måde for Minteh

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Havde jeg skulle behandle sagen, så havde jeg taget BW under armen inden træning her til eftermiddag og taget et møde med Minteh. Når træningen starter kan han så få lov at undskylde overfor sine holdkammerater ansigt til ansigt og så bør tavlen være vasket ren og vi kan forberede os til kampen fredag.
                  Jeg tænker at BW ( og Alm)har en pænt stor erfaring i at håndtere den slags episoder med spillere - så mon ikke de har styr på den proces ?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                    Jeg tænker at BW ( og Alm)har en pænt stor erfaring i at håndtere den slags episoder med spillere - så mon ikke de har styr på den proces ?
                    Helt sikkert, men jeg ville synes det er underligt, hvis han skulle spille træningskamp med reserverne i dag. Jeg ville prioritere at Minteh og den resterende førsteholdstrup hurtigst muligt får kontroversen clearet, så fokus kan være på fodbolden.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Helt sikkert, men jeg ville synes det er underligt, hvis han skulle spille træningskamp med reserverne i dag. Jeg ville prioritere at Minteh og den resterende førsteholdstrup hurtigst muligt får kontroversen clearet, så fokus kan være på fodbolden.
                      Det blev så også beslutningen fra Alm og co samt BW sandsynligvis .. træning og ingen reservekamp. Truppen har så også været inde over beslutningen om fritagelsen fra RFC-kampen.

                      https://fyens.dk/ob/ob-s-yankuba-min...sdnMvogqPlVbOw

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Lidt mere om Minteh og hvordan detver at komme fra Gambia til Europa:
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-efterladt
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Nu bliver der virkelig lort:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...f-situationen/

                          Fuldstændig idiotisk opførsel der at attakkere Yankuba på social media og endnu værre at opføre sig truende mod ham personligt.
                          Det er en ung knægt som gjorde en fejl og sådan ting sker nu bare, mere er det ikke og mere skulle man ikke gøre ud af det.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Det var simpelthen det værste der kunne ske. Håber han får fuld opbakning fra alle omkring og så skal han støttes når han er klar igen. Øv øv øv.

                            Comment


                              #89
                              Udmelding fra fanscenen:

                              "Søndag eftermiddag måtte vi se langt efter Yankuba Minteh på banen, da han havde brudt de interne husregler for truppen i OB. Derfor valgte truppen og den sportslige ledelse at give ham en intern straf, der betød, at han ikke var med i søndagens kamp. Det har vi fuld forståelse for, og det er håndteret, som det bør håndteres. Internt.

                              Derfor skulle man også mene, at det nu er overstået, men desværre må vi fans vente længere tid på at se Minteh på banen. Der er nemlig sket det, at nogle halvhjerner har sendt en bunke ubehagelige beskeder afsted til Minteh, hvorfor han nu er sygemeldt, som OB netop har meldt ud.

                              Det er noget, som vi finder fuldstændig uacceptabelt, og det er skammeligt at der her finder sted. Yankuba dummede sig - ja. Han fik sin straf - ja. Men det er en personalesag, som klubben har folk ansat til at tage sig af. Trusler og mishagsytringer i den grad, som vi er blevet gjort bekendt med - de skal ALDRIG finde sted!

                              Vi er ikke bekendt med identiteten, på dem der er gået langt over grænsen for, hvad der er acceptable følelser at vise. Du må hjertens gerne være passioneret, men det her er milevidt fra, hvad der er acceptabelt, og det er ikke en adfærd, vi i fanmiljøet hverken vil identificere os med - eller for den sags skyld acceptere.

                              Vi ønsker dig, Yankuba Minteh, rigtig god bedring - og så glæder vi os fantastisk meget til, at du igen er klar til at komme i aktion på banen. For den klub som vi alle står bag.

                              Blok B
                              De Stribede
                              Ultras Odense
                              The Province Boys
                              Centro"​
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Sikke en verden.

                                Hvordan kan man få selv til at opføre sig sådan over for et ungt menneske - eller bare et menneske.

                                Amøber.

                                Comment

                                Working...
                                X