Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er typisk OB.

    Se nu at få den knægt i vater istedet for at pisse det hele ud af vinduet.

    Det er helt tydeligt at man har nogle mangler i forhold til det her.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      brøndby har jo lige haft en episode med to spillere der var oppe og slås - den slags sker.

      - men det er godt nok mange negative sager på en gang
      Selvfølgelig. Men bytur, smadret hjørneflag og slåskamp - på én uge…

      Jeg har kun fordømmelse til overs for trusler mod Minteh, men ovenstående er heller ikke opførsel, jeg accepterer. Hvis man lytter til SFÅs korte take - de var på plads ved træningen i dag - så lader Mintehs opførsel på træningsbanen i dag meget tilbage at ønske.

      Jeg håber, han får den rette rådgivning.
      Last edited by Jungledyret; 28-02-2023, 14:28.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Selvfølgelig. Men bytur, smadret hjørneflag og slåskamp - på én uge…
        enig - de enkelte ting er jo i sig selv ikke værre - altså at man sparker til et hjørne flag i frustration, eller taber hovedet til træning, shit happens. Han er ikke den første eller den sidste det sker for - men det er meget på en gang og det tegner jo et billede af en ung mand der ikke kan håndtere situationen.

        Så OB må på banen og hjælpe ham - skal der en mental træner til?

        Formår han at komme videre så vil det hurtigt være glemt, omvendt så kan det jo også hurtigt koste et skifte til en større adresse - tænker ikke presset bliver mindre på ham hvis han lander i italien eller hvor han ellers var rygtet hen - og det kunne nok få potentielle klubber til at tænke sig om en ekstra gang hvis det her bliver billedet på ham fremadrettet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det er nemt at være bagklog, og hvem kunne have forudsagt dette, men jo, vi skulle nok have solgt ham, alt dette in mente.

          Nu skal situationen håndteres akut, og Minteh skal have den nødvendige støtte og rådgivning, samtidig med at man har truppens samlede kultur for øje.

          Den er sgu svær. Selvfølgelig skrevet uden at vide andet end det i medierne fremlagte, men Minteh er åbenlyst ikke i balance.
          Fuldstændig enig. Jeg håber at OB , indenfor rimelighedens grænser. Vil give den tid det tager, at slibe Minteh til. Men det kræver også at han kan, og er villig til at arbejde med sig selv.
          Last edited by sinus; 28-02-2023, 14:35.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Det er nemt at være bagklog, og hvem kunne have forudsagt dette, men jo, vi skulle nok have solgt ham, alt dette in mente.

            Nu skal situationen håndteres akut, og Minteh skal have den nødvendige støtte og rådgivning, samtidig med at man har truppens samlede kultur for øje.

            Den er sgu svær. Selvfølgelig skrevet uden at vide andet end det i medierne fremlagte, men Minteh er åbenlyst ikke i balance.
            Ja kunne vi have cashet 35 mio. ind skulle vi vel have gjort det. En ting er helt sikkert, jeg trænger til at høre en god nyhed om vores kære klub. Bare et eller andet positivt.......

            Comment


              Det var ikke lige den Minteh vi så i efteråret. Her så vi en knægt der virkede ydmyg og i balance.
              Hvad der så end er sket henover julen og i opstarten, så ser vi nu en knægt der er i total ubalance, han skal have hjælp og skærmes fra storts set alt. Vi kan kun gætte på, at al snakken om kæmpe videresalg til mange millioner, hypen om at han er OBs nye guldfugl etc kan være svært for så ung en gut at håndtere.
              Han har åbentbart frustrationer der skal ud, og de overskrifter han præstere lige nu er hverken godt for ham eller klubben. Et er sikkert han skal have hjælp og nok også tid inden han er klar til bold igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Selvfølgelig. Men bytur, smadret hjørneflag og slåskamp - på én uge…

                Jeg har kun fordømmelse til overs for trusler mod Minteh, men ovenstående er heller ikke opførsel, jeg accepterer. Hvis man lytter til SFÅs korte take - de var på plads ved træningen i dag - så lader Mintehs opførsel på træningsbanen i dag meget tilbage at ønske.

                Jeg håber, han får den rette rådgivning.
                helt enig. Ved ikke om det var SFÅ eller Fyens men en af dem melder også at han åbenbart ikke var over det da de går i omklædningsrummet. Havde de nu tabt sutten og så hurtigt glemt det da der kom lidt ilt til hjernen så var det nok ikke værre.

                Men det virker til han er i ubalance for tiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  helt enig. Ved ikke om det var SFÅ eller Fyens men en af dem melder også at han åbenbart ikke var over det da de går i omklædningsrummet. Havde de nu tabt sutten og så hurtigt glemt det da der kom lidt ilt til hjernen så var det nok ikke værre.

                  Men det virker til han er i ubalance for tiden.
                  Det er SFÅ, der melder det. At Minteh råbte og gestikulerede mod Frø et godt stykke tid efter situationen.

                  Den slags gider jeg ikke, og det er gift for en trup med en spiller så ude af balance (uagtet at det er synd for Minteh).

                  SFÅ kommer nærmere ind på sagen i eftermiddag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er SFÅ, der melder det. At Minteh råbte og gestikulerede mod Frø et godt stykke tid efter situationen.

                    Den slags gider jeg ikke, og det er gift for en trup med en spiller så ude af balance (uagtet at det er synd for Minteh).

                    SFÅ kommer nærmere ind på sagen i eftermiddag.
                    Leif R. fra FS/SF nævner også at det kan blive vanskeligt ikke at sanktionere Minteh en gang til. Så vi ser ham næppe mere i dette grundspil og det er måske også det bedste pt. Minteh synes jeg ikke virkede klar/motiveret mod FCN hvad end det så skyldes. Måske for store forventninger, eller frustrationer over de seneste hændelser og eskapader .. måske noget helt tredje der påvirker ham. Han er tydeligvis ikke klar endnu og det må og skal håndteres til hans eget bedste og for klubbens agtelse i almindelighed. Det er en hård besked for en så ung spiller, men lige nu tror jeg OB er bedst tjent med ikke at spille med ham før han er "udredt" for det der trygger ham.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Leif R. fra FS/SF nævner også at det kan blive vanskeligt ikke at sanktionere Minteh en gang til. Så vi ser ham næppe mere i dette grundspil og det er måske også det bedste pt. Minteh synes jeg ikke virkede klar/motiveret mod FCN hvad end det så skyldes. Måske for store forventninger, eller frustrationer over de seneste hændelser og eskapader .. måske noget helt tredje der påvirker ham. Han er tydeligvis ikke klar endnu og det må og skal håndteres til hans eget bedste og for klubbens agtelse i almindelighed. Det er en hård besked for en så ung spiller, men lige nu tror jeg OB er bedst tjent med ikke at spille med ham før han er "udredt" for det der trygger ham.
                      svært at vide når man ikke selv har overværet situationen. Henviser igen til at Bif lige har haft noget lignende. Så man kan da håbe de kan få snakket ud og så lade den være ved det - også for det ikke skal blive til endnu en sag i rækken af sager.

                      - men selvf skal sagen håndteres og mon ikke alm eller bjørn tager en snak med dem begge. Så kan vi jo håbe de giver hinanden hånden og kommer videre - så den sag bliver lukket og så de kan begynde at samle minteh op.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        svært at vide når man ikke selv har overværet situationen. Henviser igen til at Bif lige har haft noget lignende. Så man kan da håbe de kan få snakket ud og så lade den være ved det - også for det ikke skal blive til endnu en sag i rækken af sager.

                        - men selvf skal sagen håndteres og mon ikke alm eller bjørn tager en snak med dem begge. Så kan vi jo håbe de giver hinanden hånden og kommer videre - så den sag bliver lukket og så de kan begynde at samle minteh op.
                        Jeg tror ikke der grund til at betvivle LRs vurdering, og jeg tror også det er vanskeligt at sammenligne BIF-balladen med to etablerede spillere der bliver ophidsede i en kort sekvens og hvor der handles hurtigt, og "vores" sag. Minteh har på de seneste vist at han tilsyneladende har været "stresset" og ustabil. Mintehs opførsel på det seneste med "amokløbet" i Thailand og nu de seneste sager både privat, i kamp og til træning kræver helt sikkert mere end et håndtryk og videre derfra. Minteh skal helt sikkert samles op, og Frø forestiller jeg mig er videre igen uden brug for yderligere samtaler med BW og hvem der ellers kan hjælpe med at få Minteh på ret spor igen, men det virker på mig som en ganske stor udfordring.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          +artikel med en snak med BW som situationen. Jeg har desværre ikke tid at referere fra den, men måske andre har

                          https://fyens.dk/sport/ob-toppen-bru...mads-froekjaer
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmerat/9655037

                            Mon ikke man kan skippe ham til Tyrkiet for en 15 mio og så komme videre.

                            Det her er til grin..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmerat/9655037

                              Mon ikke man kan skippe ham til Tyrkiet for en 15 mio og så komme videre.

                              Det her er til grin..
                              Jeg tror ikke på, at det ender godt.

                              Man skal værne om en trups sammenhold.

                              Trist affære for både Minteh og OB.

                              Man må håbe, at en pause og noget solid rådgivning kan hjælpe, men jeg tvivler. Truppen skal også være bag Minteh; og sådanne udbrud mod holdkammerater kan ikke forsvares, selvom tingene er gået (for) stærkt, man kommer fra en anden kultur og man har været udsat for dårlig opførsel fra idioter.


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jeg tror ikke på, at det ender godt.

                                Man skal værne om en trups sammenhold.

                                Trist affære for både Minteh og OB.

                                Man må håbe, at en pause og noget solid rådgivning kan hjælpe, men jeg tvivler. Truppen skal også være bag Minteh; og sådanne udbrud mod holdkammerater kan ikke forsvares, selvom tingene er gået (for) stærkt, man kommer fra en anden kultur og man har været udsat for dårlig opførsel fra idioter.

                                jeg syntes det var interessant at høre alm og også dalslykke i SFÅ. Alm virker ikke så bekymret og dalslykkes tanke om at man nok gerne vil lidt væk fra de "lidt for pæne hunderupdrenge" tror jeg ikke er så langt fra skiven. Tror gerne de vil have noget mere intensitet ind men selvf alt med måde.

                                Lød til minteh trænede godt indtil det så kogte over.

                                OB, Alm og BW skal selvf være i stand til at håndtere den slags - og det er så spørgsmålet om de er der helt endnu.

                                - men syntes godt nok der er mange der bare vil have minteh ud af klubben hurtigst muligt. Skulle vi nu ikke give ham og klubben en chance til? Der har helt sikkert været for megen negativ fokus de sidste par uger - og minteh skal helt sikkert vise at han kan ligge det bag sig og fokusere.
                                - men mon ikke også han kan det, syntes jeg da meldingen om at han træner godt indikerer.

                                Comment

                                Working...
                                X