Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Men det lyder til at OB har fået svar i mine ører. Det er jo kun os der forventer at det var efter landskampen. Ellers havde han ikke udtalt sig sådan her.
    Team Gigo har bestemt sig. Det bliver ikke OB. Vi må videre
    Medmindre han siger noget og mener noget andet, så er det meget tydeligt.
    Han taler i datid om OB.
    Jeres sportsdirektør er sur.
    Han siger han er 80-90% sikker på hvor han skal spille.

    Det er altså ekstremt stærke indikatorer på et bestemt udfald, uanset at det for en fan af og til kan være svært at erkende ... den lider du så ikke af :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Jeg er faktisk begyndt at blive en liiiiiiille smule træt af Gigo… Få det nu bare meldt ud

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...pstjernes-boen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er faktisk begyndt at blive en liiiiiiille smule træt af Gigo… Få det nu bare meldt ud

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...pstjernes-boen
        Nu bliver Gigovic jo nød til at svare på de spørgsmål journalister stiller ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Nu bliver Gigovic jo nød til at svare på de spørgsmål journalister stiller ham.
          Jo jo. Kan bare mærke at han irriterer mig lidt efterhånden med sit nøleri. Som han jo er i sin fulde ret til btw

          Comment


            Det spøjse er vel, at hans næste kontrakt kun er for forårssæsonen, da han jo stadigvæk har en russisk kontrakt.

            Hvilken klub vil leje ham for 4 måneder, hvis han ikke købes fri af sin russiske klub.

            Umiddelbart lyder det mere som penge (løn) end spilletid, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.... igen !
            Last edited by Online; 13-01-2023, 15:27.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Det spøjse er vel, at hans næste kontrakt kun er for forårssæsonen, da han jo stadigvæk har en russisk kontrakt.

              Hvilken klub vil leje ham for 4 måneder, hvis han ikke købes fri af sin russiske klub.

              Umiddelbart lyder det mere som penge (løn) end spilletid, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.... igen !
              Tror udelukkende det er for at se om der dukker noget bedre/større op. Men det virker som om det går lidt trægt med det/trækker ud så han er også begyndt at trække sin beslutning mht OB. Og det er de ved at være godt trætte af i Ådalen

              Comment


                Jeg er både ærgerlig og træt af det forløb der tegner sig, og at det er Gigo og agenten der ter sig ufint. Faktisk er jeg på nippet til at sige at han kan pakke sydfrugterne og finde spilletiden et andet sted i 4 mdr. indtil han sandsynligvis er en fri af Rostock når han øjensynligt ikke ønsker at være her mere
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jo jo. Kan bare mærke at han irriterer mig lidt efterhånden med sit nøleri. Som han jo er i sin fulde ret til btw
                  Håber bare han bliver i OB, så vi kan høre de sange Andreas Odbjerg vil skrive til ham. Og så er han også en fin fodboldspiller som vil pynte på vores hold et halvt år mere

                  Comment


                    Medie: Transferbombe i Superligaen – Ekstra Bladet

                    Comment


                      Åh nej! Håber ikke, det er sandt!

                      Comment


                        Kan denne tråd ikke rykkes over i Off Topics ?

                        Comment


                          Så blev Gigovic et røvhulshul og agenten trak nogle flere kroner i posen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Kan denne tråd ikke rykkes over i Off Topics ?
                            Jo før, jo bedre. Spild ikke mere tid på ham og hans penge

                            Comment


                              Kurva!

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fc-midtjylland

                                Comment

                                Working...
                                X