Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo jo. Kan bare mærke at han irriterer mig lidt efterhånden med sit nøleri. Som han jo er i sin fulde ret til btw
    Vi var ikke uenige, og endnu mindre nu ;)

    Men BW kunne jo skaffe AG, så lad os se hvad der sker.

    Han har lovet mere ind end ud og der er pt. røget 3 ud (hvis AG er med).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
      Klubfølelse - det er noget fans "lider" af. Spillere, trænere, sportsdirektører... er i klubben indtil de får et bedre tilbud. Sådan er det, koldt og WC-agtigt. Det er en trist sandhed!
      Sådan ser jeg pt. ikke BW.

      For shit han var knurmis i sidste interview ang. AG og jeg forstår ham sgu godt.

      BW er det bedste der er sket OB siden Lars Høgh stoppede i klubben som sportsdirektør.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Det er træls med Gigo, men sådan er gamet nu engang. Det vidste vi, da han kom til. Samtidigt står vi med to midtbanespillere i Okusun og Thrandarson, som man har meldt ud, at man ikke vil forlænge med - inden man begynder at snakke om loyalitet og så videre, så skulle man måske lige tænke på, hvor loyale vi er overfor de to. Det er jo altid lidt mærkeligt, når kærligheden kun går den ene vej; og vi kan som fans ærgre os over Gigo, men både Okusun og Thrandarson kan jo også ærgre sig over, hvor lidt OB sætter pris på dem.
        Sådan er gamet, så hvis man ikke synes spillerne skal tude, hvis de ikke er gode nok, så burde vi måske heller ikke tude, hvis klubben ikke er spændende nok.
        Ang. Aron - så melder han ud tæt på slutningen af sæsonen at han er utilfreds med manglende spilletid og ikke vil fortsætte i klubben - og derfor tænker jeg at BW ikke gider bruge tid på at overtale en spiller der ikke vil klubben.
        Ang. Simon - Så REGNER jeg virkelig med at de har sagt at han ikke er en del af truppen og at hvis han vil spille fast skal han et andet sted hen, men de (OB) vil prøve at hjælpe ham hvis han vil have spilletid?

        Jeg er måske mere positiv end dig - og nogle tidligere samtaler mellem os viser det - men jeg tænker at Aron og Simon gider ikke at sidde på bænken 6 måneder mere.
        At jeg mener Aron og Simon skal spille, for det mener jer - bare ikke for OB, så håber jeg at de kommer til en klub der vil have dem.

        Vi(OB) kunne ikke bruge JJT, så sig ikke Aron og Simon pt. burde spille nixcha?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Ang. Aron - så melder han ud tæt på slutningen af sæsonen at han er utilfreds med manglende spilletid og ikke vil fortsætte i klubben - og derfor tænker jeg at BW ikke gider bruge tid på at overtale en spiller der ikke vil klubben.
          Ang. Simon - Så REGNER jeg virkelig med at de har sagt at han ikke er en del af truppen og at hvis han vil spille fast skal han et andet sted hen, men de (OB) vil prøve at hjælpe ham hvis han vil have spilletid?

          Jeg er måske mere positiv end dig - og nogle tidligere samtaler mellem os viser det - men jeg tænker at Aron og Simon gider ikke at sidde på bænken 6 måneder mere.
          At jeg mener Aron og Simon skal spille, for det mener jer - bare ikke for OB, så håber jeg at de kommer til en klub der vil have dem.

          Vi(OB) kunne ikke bruge JJT, så sig ikke Aron og Simon pt. burde spille nixcha?
          Ah, jeg mener ikke Aron og Simon burde spille. Pointen var bare, at loyalitet kun varer, så længe spillerne performer godt. Hvorfor skulle spillerne så være mere loyale, end vi er?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            En faktor man glemmer i hele diskussionen er, at Gigovic har kontrakt med Rostov helt frem til 2025. Hvis jeg var ham, og kiggede på verden lige nu, ville jeg være ret interesseret i at komme ud af den kontrakt.

            Vi har på ingen måde råd til at købe ham ud af kontrakten, med mindre vi var villige til at gøre ham til den med afstand dyreste spiller i OBs historie. Sådan tror jeg ikke at det er planen at vi skal bruge vores penge pt.

            For Gigovic ligner det en no-brainer. Bedre løn i en klub der spiller i en liga, hvor han har bevist han kan være med, og en klub der har råd til at købe ham ud af kontrakten hvis han spiller sig ind på holdet. FCM er sportsligt ikke prangende i denne sæson, men de har nogle økonomiske muskler vi slet, slet ikke kan matche.

            Det er ulempen ved lejespillere, og én af grundene til at jeg generelt er modstander af korte lejekontrakter. Men jeg synes Manneh virker meget lovende. Hvis der ikke kommer andet godt ud af det, så får han en masse spilletid i foråret han ellers ikke ville få, og så ville Gigo alligevel skifte. Vi skulle spille Manneh ind i stedet for Gigo på et eller andet tidspunkt. Det kan lige så godt være nu, frem for til sommer.
            Nu har jeg set argumentet omkring bedre løn flere gange, og jeg er simpelthen nødt til at spørge. Hvorfor skulle han få bedre løn i FCM?

            Min logik siger mig, at manden tjener xxx i Rostov. Han bliver lejet ud til OB, som betaler x % af hans løn, mens det må formodes at Rostov betaler den resterende del? Nu bliver han så lejet ud til FCM, som sandsynligvis betaler en højere %-del af hans løn, mens resten stadig bliver betalt af hans russiske arbejdsgiver?

            Ergo bør han vel få den samme løn?

            Eller er det fordi, at han slet ikke får løn i Rostov pt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Nu har jeg set argumentet omkring bedre løn flere gange, og jeg er simpelthen nødt til at spørge. Hvorfor skulle han få bedre løn i FCM?

              Min logik siger mig, at manden tjener xxx i Rostov. Han bliver lejet ud til OB, som betaler x % af hans løn, mens det må formodes at Rostov betaler den resterende del? Nu bliver han så lejet ud til FCM, som sandsynligvis betaler en højere %-del af hans løn, mens resten stadig bliver betalt af hans russiske arbejdsgiver?

              Ergo bør han vel få den samme løn?

              Eller er det fordi, at han slet ikke får løn i Rostov pt?
              Som jeg forstår det, så er man løst fra sin kontrakt tidsbegrænset for et halvt år af gangen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Som jeg forstår det, så er man løst fra sin kontrakt tidsbegrænset for et halvt år af gangen.
                Ok, så giver det mening.

                Comment


                  "Spændende" kamp d. 27

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-taknemmelige

                    Comment


                      Skide sigøjner....lejesvend af værste pengeskuffe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                        Skide sigøjner....lejesvend af værste pengeskuffe
                        Skulle vi ikke holde os for gode til den slags hyggeracisme?

                        Og ja, han er lejesvend, og har aldrig ladet som andet. Han har spillet 9 kampe for os. Jeg skænker ham ikke en tanke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Skulle vi ikke holde os for gode til den slags hyggeracisme?

                          Og ja, han er lejesvend, og har aldrig ladet som andet. Han har spillet 9 kampe for os. Jeg skænker ham ikke en tanke.
                          Det er meget muligt at det er nedsættende at bruge ordet sigøjner- da det forbindes tyve og banditter og andet skummelt ..men racistisk er det sgu ikk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                            Det er meget muligt at det er nedsættende at bruge ordet sigøjner- da det forbindes tyve og banditter og andet skummelt ..men racistisk er det sgu ikk
                            Romaerne er vel historisk set et af de mest forfulgte / forhadte folkefærd

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Romaerne er vel historisk set et af de mest forfulgte / forhadte folkefærd
                              Men det er stadigt ikke racisme så.stop med det pjat

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                                Men det er stadigt ikke racisme så.stop med det pjat
                                Pas nu på du må ikke være racistisk over for pjatteri
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X