Var det ikke den 12.1 der var aftalt besked ? Mon ikke vi alle håber på en ny aftale
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Gigovic
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægVar det ikke den 12.1 der var aftalt besked ? Mon ikke vi alle håber på en ny aftale
Fredags træningen når han næppe. Lørdag er der kamp i Næstved og søndag er der fri. Så hvis han fortsætter i OB møder han nok først til træning på mandag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Umiddelbart er han citeret i datid, som om tiden i OB var god, men overstået , lad os håbe det er en oversætter fejl
Det er det ikke.
Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
https://www.fotbollskanalen.se/danma...-till-90-proc/
Det er det ikke.
Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.
Han udtaler præcis de almindelig floskler som alle kan tolke alt ud af, sikker på hvis man virkelig vil, så er han faktisk ved at skrive med en klub på månen.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Den artikel siger lige præcis det samme som den på bold og andre steder at han 80-90% sikker, men på intet sted står der noget om at det er slut.
Han udtaler præcis de almindelig floskler som alle kan tolke alt ud af, sikker på hvis man virkelig vil, så er han faktisk ved at skrive med en klub på månen.
“Vi får se. Det er möjligt. Både det och andra alternativ är möjligt, säger han.”
Krydser stadig fingre for vi kan beholde ham et halvt år mere og eller har jeg tillid til at Bjørn W. har en plan B.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
https://www.fotbollskanalen.se/danma...-till-90-proc/
Det er det ikke.
Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Lidt mærkeligt interview, når han nu samtidig siger situationen ikke er afklaret endnu. Er det mon for at lægge pres på Gigovic eller fordi han er overbevist om, at han ikke forlænger?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Lidt mærkeligt interview, når han nu samtidig siger situationen ikke er afklaret endnu. Er det mon for at lægge pres på Gigovic eller fordi han er overbevist om, at han ikke forlænger?
...
Vi tager hånd om de spillere, som er her. De får den kærlighed, vi har. Dem, som ikke vil være her, lægger jeg ingen energi på, siger Wesström til bold.dk."
For mig lyder det som at BW har tabt tålmodighed med Gigovic og at Gigovic trækker beslutningen i længden. Og det kan god forstå. Gigovic ved hvad han har i OB og han fik den bedsre velkom her. Er helt med BW: lad os ikke spilde energi og glemme spiller som ikke vil være her.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi har, i min optik, haft en problematik i klubben længe, hvor topspillere hævede deres løn, og så ellers gav fanden i klubben.
Ligemeget hvor dygtig Gigo er, vinder vi så noget ved at prøve at overtale ham til noget han egentlig ikke vil? Hvis han er 80-90 % sikker på, at han ikke vil klubben, og vi så skal ud og prøve at lokke ham, er det ikke det værd, hvis du spørger mig.
Du kan jo få Mbappé på holdet, men hvis han ikke er motiveret er det bare intet værd.
Ingen over klubben. Jeg er glad for, at vi har en Sjæf der kan se det.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg synes egentlig at BW viser stærk ledelse her.
Vi har, i min optik, haft en problematik i klubben længe, hvor topspillere hævede deres løn, og så ellers gav fanden i klubben.
Ligemeget hvor dygtig Gigo er, vinder vi så noget ved at prøve at overtale ham til noget han egentlig ikke vil? Hvis han er 80-90 % sikker på, at han ikke vil klubben, og vi så skal ud og prøve at lokke ham, er det ikke det værd, hvis du spørger mig.
Du kan jo få Mbappé på holdet, men hvis han ikke er motiveret er det bare intet værd.
Ingen over klubben. Jeg er glad for, at vi har en Sjæf der kan se det."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Gigo er en klasse spiller som ville gøre en stor forskel i foråret, men som er urealistisk på den lange bane. Kan vi hente en stærk erstatning på fast kontrakt vil det imo. klart være at foretrække hvis man skal se lidt ud over forårssæsonen, også selvom man ikke kan lande en spiller på helt samme niveau som Gigo.
Det sagt et sjældent harsk interview fra Björn, med tanke på at det hele tiden har været meldt ud at beslutningen først ville blive truffet efter den 12. Så kan man ihvertfald ikke rigtigt snakke om at vi er blevet holdt hen længere end aftalt. Ærgerligt hvis det skal smækkes med døren efter en ellers succesful lejeaftale.
Comment
Comment