Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Hvorfor skrive så meget om en person der ikke mere i vores klub, og om andre klubbers højtråbende og selvglade direktører..?
    Lad os holde os til OB. Og ja, det er lovligt og legalt at have en mening om alt og intet…
    Hvorfor har du behov for at holde tråden i gang på en eks-spiller der ikke længere er i klubben?? Hvis du nu bare styrede uden om ville tråden hurtigt glide væk, men behovet for at diktere andre må du tilsyneladende have vægtet højere, skørt..

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...le-med-gigovic

    “Spillere og klubber famler lidt i forhold til, hvad situationen egentligt vil fordre. Vi håber på, at han bliver så glad for at være her, at han gerne vil forlænge til sommer.”

    Mon ikke Steinlein bare er Steinlein.
    Hvorfor skrive så meget om en person der ikke mere i vores klub, og om andre klubbers højtråbende og selvglade direktører..?
    Lad os holde os til OB. Og ja, det er lovligt og legalt at have en mening om alt og intet…

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...le-med-gigovic

    “Spillere og klubber famler lidt i forhold til, hvad situationen egentligt vil fordre. Vi håber på, at han bliver så glad for at være her, at han gerne vil forlænge til sommer.”

    Mon ikke Steinlein bare er Steinlein.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    ok .. den har jeg ikke set. Jeg tænker mest det er Steinlein der snakker løs, eller det er en journalistisk stramning Gigo siger jo selv det er leje op 1/2 år

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Nu har du ikke et link på din undring. Kan det være FCMs Olson-case du hentyder til hvor de har en frikøbsklausul på 30 mill. og i flg. FCM (Steinlein/Graversen) ikke er villige til at give mere end 22,5 mill. for at få ham permanent?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-end-forventet

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    FCM har åbenbart købt, ikke lejet Gigo !

    Der forklarer nok nogle af hans udtalelser samt at BW har været muggen over ikke at kunne imødegå/matche det.
    Nu har du ikke et link på din undring. Kan det være FCMs Olson-case du hentyder til hvor de har en frikøbsklausul på 30 mill. og i flg. FCM (Steinlein/Graversen) ikke er villige til at give mere end 22,5 mill. for at få ham permanent?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, så mon ikke det er med en købsoption, som FCM allerede ser ud til at indløse og mere eller mindre ser ham som købt ?

    Ellers er udtalelsen da lidt dum...
    Tror de har nøjagtig samme aftale som vi havde. Leje uden option. Steinlein plaprer og røven går.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Okay, så mon ikke det er med en købsoption, som FCM allerede ser ud til at indløse og mere eller mindre ser ham som købt ?

    Ellers er udtalelsen da lidt dum...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvorfor skulle han lyve ?
    https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjy...sholdsspiller/

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror bare det er mundgavl fra Steinlein. Han har kun kontrakt til 30/6
    Hvorfor skulle han lyve ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    FCM har åbenbart købt, ikke lejet Gigo !

    Der forklarer nok nogle af hans udtalelser samt at BW har været muggen over ikke at kunne imødegå/matche det.
    Tror bare det er mundgavl fra Steinlein. Han har kun kontrakt til 30/6

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    FCM har åbenbart købt, ikke lejet Gigo !

    Der forklarer nok nogle af hans udtalelser samt at BW har været muggen over ikke at kunne imødegå/matche det.
    Last edited by Online; 09-02-2023, 21:50.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Det er meget muligt at det er nedsættende at bruge ordet sigøjner- da det forbindes tyve og banditter og andet skummelt ..men racistisk er det sgu ikk
    Det er aldrig afsenderen af et budskab der bestemmer hvordan modtageren opfatter det. Tryktesten på sådan et udsagn er ikke om du hjemme foran din computer beslutter dig for, om noget er racistisk eller ej. Det er om modtageren af budskabet opfatter det som racistisk (og det vil de fleste gøre i dag).

    Eller sagt på en anden måde: Ville du turde sige det til Gigovic' ansigt, og så prøve at forklare ham det "bestemt ikke er racistisk, bare nedladende".

    Du lyder som de der boomere på sociale medier, der desperat prøver at holde fast i at "nEgeR baRe beTydeR "soRT". Ja, hurra. Prøv at sige det til Sabbis ansigt.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Det kan lyde forkert, men jeg er positivt overrasket over reaktionen på den racistiske kommentar!
    Godt at se at forum her står sammen imod sådan noget pis.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Jeg skal da beklage at jeg ikke besidder samme moralske kompas som jer....men at påstå at mit profilnavn [ som er 5 år gammelt] skulle være svinsk...wow - havde jeg hedder klokkeblomst så havde holdningen været den samme....har du oplevet mig som svinsk gennem de sidste 5 år ???
    nej vel.....men så trækker jeg mig da gerne nu jeg siden er dømt som et racistisk svin.
    Det var mig, der skrev det oprindelige indlæg. Jeg synes ikke, du er et svin, og de færreste mennesker er racister. Det, du skrev, var racistisk - og det reagerer jeg på. Og vil også gøre fremover.

    Der er ingen grund til, at du trækker dig. Du skrev noget dumt, du blev rettet. For mit vedkommende - done :)

    Leave a comment:

Working...
X