Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Altså bare det at få Skjelvik,Okosun og Sabbi ud vil skabe luft i lønbudgettet på 500.000+ om måneden. Dem vil vi ikke savne det store. Omar El Sut og Kanté bliver vel næppe hellere forlænget og kan skabe ydeligere 100.000 kr lønluft. Så der bliver noget at lege med hvis man hiver 2-3 unge op til billige penge og kan bruge resten på et par profiler
    Det er så vanvittigt så mange penge vi putter i det der. Jeg har kun brug for at få Skjelvik erstattet af de der og det er fordi jeg ikke vil have noget imod at King også følger med ud og så skal der være noget gardering til VB, når nu Hansborg ikke er der helt endnu

    ​​​​​​

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

      Han løste det ret godt. Som altid leverede han et kæmpe løbearbejde. Han scorede også, da han blev sendt længere frem på banen senere i kampen.
      "scorer da han bliver sendt længere frem i banen" han skal score fra backpositionen jo

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det er så vanvittigt så mange penge vi putter i det der. Jeg har kun brug for at få Skjelvik erstattet af de der og det er fordi jeg ikke vil have noget imod at King også følger med ud og så skal der være noget gardering til VB, når nu Hansborg ikke er der helt endnu

        ​​​​​​
        Er du seriøs?
        Eller mener du at de andre poster er dækket ind?
        For så er vi enige, vi mangle en midter stopper når JS's kontrakt ryger.

        Okosun er nok en back-up back-up pt. og det er fint, men koster os nok penge da han ikke er klar til et salg.

        Sabbi skal spille når han er på 100 %, og det er fordi at når han er bedst kan vi tjene penge på ham, og magter ikke at vi ikke kan tjene penge på nogen af vores profiler.

        Men er dem der kommer ikke bedre end hvad vi har nu, så må vi jo bare tabe på dem.

        Jeg er glad for jeg ikke er BW der skal styre det her + skaffe en rygeklasseklub udenlandsk (måske Afrika).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Det er så vanvittigt så mange penge vi putter i det der. Jeg har kun brug for at få Skjelvik erstattet af de der og det er fordi jeg ikke vil have noget imod at King også følger med ud og så skal der være noget gardering til VB, når nu Hansborg ikke er der helt endnu

          ​​​​​​
          Hansborg skal ikke være back!!! Han er en Søren Berg type og skal nok slå igennem

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hansborg skal ikke være back!!! Han er en Søren Berg type og skal nok slå igennem
            Det er lige netop også hvad jeg har tænkt når jeg har set ham spille, han er den nye landmand.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hansborg skal ikke være back!!! Han er en Søren Berg type og skal nok slå igennem
              Fair nok, jeg giver mig :-D

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Er du seriøs?
                Eller mener du at de andre poster er dækket ind?
                For så er vi enige, vi mangle en midter stopper når JS's kontrakt ryger.

                Okosun er nok en back-up back-up pt. og det er fint, men koster os nok penge da han ikke er klar til et salg.

                Sabbi skal spille når han er på 100 %, og det er fordi at når han er bedst kan vi tjene penge på ham, og magter ikke at vi ikke kan tjene penge på nogen af vores profiler.

                Men er dem der kommer ikke bedre end hvad vi har nu, så må vi jo bare tabe på dem.

                Jeg er glad for jeg ikke er BW der skal styre det her + skaffe en rygeklasseklub udenlandsk (måske Afrika).
                Jeg har skrevet det andetsteds min optimale signing ville være Musonda fra Horsens, det er måske urealistisk, men det er noget i den stil jeg gerne så, en spiller der kan spille med begge ben, spille begge back positioner, centralt og begge kanter. Det plus enten en forlængelse til Gigovic eller erstatningen for ham, så vi kan have en solid central akse vi kan bygge vores hold op om. Det ville være 4 ud, Jørgen, Sabbi, Okosun og King og to ind, det trimmer vores trup fra 27 til 25 men det burde være rigeligt.

                ​​​​​
                Okosun har ikke evnerne til at spille centralt på et hold i 1 division. Han kan spille target-spiller i bunden af superligaen eller toppen af første division. Det kan godt være at vi kommer til at betale for at få løst ham fra hans kontrakt, det var en mærkelig handel til at starte med, han er ikke i nærheden af at have niveauet til at spille centralt på et superligamandskab.

                Vi kommer ikke til at få et salg på Sabbi, hans spilforståelse er ikke i nærheden af at være god nok, plus han ikke kan afslutte. Han havde over 70 afslutninger i sidste sæson og scorer 3 mål. Franco er det langt mere fremtid og evne i, derudover er der både charly og Minteh på bænken som der også er mere fremtid i, jeg kommer ikke til at savne Sabbi.

                King har ikke niveauet til at spille i superligaen, tingene går for hurtigt for ham og han laver en milliard fejl. Aske er allerede bedre.

                Skjelvik er vores bedste venstreback, men jeg vil hellere satse på Aske og så få en ind der kan dække venstreback plus det løse, det kommer dog nok først til at ske til sommer, hvor både Kheemdee og Vestergaard kommer retur, så er det et spørgsmål om hvorvidt de kan tage rollen som første reserve, det har jeg ikke set dem nok til at vurdere.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Jeg er stadig så rystet over at folk blev ved med at tro på Okosun på midtbanen. Bare se hvor meget bedre vores spil er nu med Gigo
                  Det er i hvert fald blevet tydeligt hvilken type og hvilken kvalitet vores 6'ere skal have i det system. Jeg har aldrig været kæmpe Okosun fan, men han er dog i besiddelse af nogen meget synlige spidskompetencer som har "gjort ondt" på OB mange gange. Der har jol også været gode kampe fra ham på positionen, bl.a. i pokalfinalen dog med et brændt straffespark som på minuslisten der.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er i hvert fald blevet tydeligt hvilken type og hvilken kvalitet vores 6'ere skal have i det system. Jeg har aldrig været kæmpe Okosun fan, men han er dog i besiddelse af nogen meget synlige spidskompetencer som har "gjort ondt" på OB mange gange. Der har jol også været gode kampe fra ham på positionen, bl.a. i pokalfinalen dog med et brændt straffespark som på minuslisten der.
                    Jeg synes faktisk at hans spidskompetencer er
                    ​​​ overvurderede. Hans spidskompetence burde være hans hovedstødsstyrke i feltet, men han scorer meget få mål, 14 mål i 123 kampe og det er inklusiv hans tid som tagetspiller i Horsens.

                    Jeg synes også at det var en fin kamp i pokalfinalen, men de lever deres eget liv og var også en kamp hvor OB stod og forsvarede sig i meget store dele af kampen, som man iøvrigt endte med at tabe.

                    Jeg ville gerne have været med på det møde hvor det blev besluttet at hive ham ind, fordi jeg kan ikke se logikken, det skal dog siges at han eftersigende bidrager til et godt træningsmiljø og det er selvfølgelig godt, men det kan jo ikke være ens berettigelse.

                    I forhold til de to 6'er positioner så er det spændende om Manneh kan tage over fra Tverskov og så skal der noget ind for Gigovic, gerne af samme type, en flowspiller der kan ligge inde foran Manneh og arbejde begge veje.

                    Og så en udlejning til Ejdum så han kan komme ud og spille noget voksenbold.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Jeg synes faktisk at hans spidskompetencer er
                      ​​​ overvurderede. Hans spidskompetence burde være hans hovedstødsstyrke i feltet, men han scorer meget få mål, 14 mål i 123 kampe og det er inklusiv hans tid som tagetspiller i Horsens.

                      Jeg synes også at det var en fin kamp i pokalfinalen, men de lever deres eget liv og var også en kamp hvor OB stod og forsvarede sig i meget store dele af kampen, som man iøvrigt endte med at tabe.

                      Jeg ville gerne have været med på det møde hvor det blev besluttet at hive ham ind, fordi jeg kan ikke se logikken, det skal dog siges at han eftersigende bidrager til et godt træningsmiljø og det er selvfølgelig godt, men det kan jo ikke være ens berettigelse.

                      I forhold til de to 6'er positioner så er det spændende om Manneh kan tage over fra Tverskov og så skal der noget ind for Gigovic, gerne af samme type, en flowspiller der kan ligge inde foran Manneh og arbejde begge veje.

                      Og så en udlejning til Ejdum så han kan komme ud og spille noget voksenbold.
                      Det er ikke uenig i. I ACH blev han også mest brugt som targetman til at dirigere bolden videre og så kom ACH -spillerne farende i 2. og 3. trykbølge og maste mange forsvar helt i bund. Det har aldrig været OBs koncept og så har du ret i hans spil ikke er meget værd hos os.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-bare-rigtigt/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Lidt mere fra gigo

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mig-selv-blive

                          Comment


                            #73
                            Er det kun mig der får lidt ondt i maven i forhold til Zecas skade? Kunne de gå efter gigovic til vinter?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                              Er det kun mig der får lidt ondt i maven i forhold til Zecas skade? Kunne de gå efter gigovic til vinter?
                              Det var også min første tanke da jeg så det

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                                Er det kun mig der får lidt ondt i maven i forhold til Zecas skade? Kunne de gå efter gigovic til vinter?
                                Sssscccchhhh..... du må ikke skrive den slags !

                                Comment

                                Working...
                                X