Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg er tilbøjelig til at være enig. Det afhænger af tabellen, slutter vi udenfor top seks i grundspillet og ikke i nedrykningsfare, så vil jeg hellere have at vi kører den midtbane ind der skal være der til næste sæsonstart så vi ikke skal bruge ti kampe på at komme igang. Han må under alle omstændigheder gerne komme til vinter, det er fremragende at Manneh allerede er på plads for Tverskov.

    Slutter vi i top seks så skal han blive fordi så skal vi spille efter de europæiske pladser.

    Slutter udenfor top seks og med mulighed for nedrykning så skal han også spille.
    ​​​​​​
    Nu er grundspillet jo ikke slut til nytår, så mon ikke der på det tidspunkt enten er top6 eller nedrykning eller sågar begge dele i spil på det tidspunkt?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Nu er grundspillet jo ikke slut til nytår, så mon ikke der på det tidspunkt enten er top6 eller nedrykning eller sågar begge dele i spil på det tidspunkt?
      Måske. Ligaen er lidt atypisk i og med at du har begge FC klubber og Brøndby under stregen og hvis de sætter i gear så kan top seks lige pludseligt være langt væk. Men klart det er det der er afgørende. Det vigtigste i min bog er at vi endelig har set en ordentlig midtbane konstellation for første gang i årevis, ikke flere target-spillere inde centralt.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Måske. Ligaen er lidt atypisk i og med at du har begge FC klubber og Brøndby under stregen og hvis de sætter i gear så kan top seks lige pludseligt være langt væk. Men klart det er det der er afgørende. Det vigtigste i min bog er at vi endelig har set en ordentlig midtbane konstellation for første gang i årevis, ikke flere target-spillere inde centralt.
        Jeg er stadig så rystet over at folk blev ved med at tro på Okosun på midtbanen. Bare se hvor meget bedre vores spil er nu med Gigo

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Jeg er stadig så rystet over at folk blev ved med at tro på Okosun på midtbanen. Bare se hvor meget bedre vores spil er nu med Gigo
          Vores hold begynder og ligne noget.

          ​​​​​​Vi er stærke centralt fra Martin Hansen og op til
          Bashkim. Det har jeg ret stor tillid til og det gør også at vi kan køre nogle unge ind på holdet. Fordi de har den solide stamme og læne sig opad.

          Nu synes jeg at have læst at Hansborg spiller back nede på U-19 og hvis det passer, så lyder det spændende. Så kan vi såfremt Jebali ryger efter VM stille således op:

          ​​​​​Grubbe BP Mihajlo Aske
          ..... Tver.......... Gigo/ny....
          Franco.... Frø...... Breum
          ​​​​​​.......... Bashkim..........


          Og så har vi stadig Manneh, Fenger, Nico og hvis han har succes på u-19 Hansborg.

          Så kan vores venstrekant trække ind i banen mens vi spiller med en venstreback der kommer med offensivt samtidigt med at Franco kan lave link-up spillet på højrekanten. Hvis jeg ikke husker galt så er Hansborg god med begge ben, det an jeg godt se fungere.
          ​​​​​​
          Okosun hører ikke hjemme på nogen midtbane, Aron kan jeg super godt lide men der mangler altså noget for at kunne være med på det her niveau.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Vores hold begynder og ligne noget.

            ​​​​​​Vi er stærke centralt fra Martin Hansen og op til
            Bashkim. Det har jeg ret stor tillid til og det gør også at vi kan køre nogle unge ind på holdet. Fordi de har den solide stamme og læne sig opad.

            Nu synes jeg at have læst at Hansborg spiller back nede på U-19 og hvis det passer, så lyder det spændende. Så kan vi såfremt Jebali ryger efter VM stille således op:

            ​​​​​Grubbe BP Mihajlo Aske
            ..... Tver.......... Gigo/ny....
            Franco.... Frø...... Breum
            ​​​​​​.......... Bashkim..........


            Og så har vi stadig Manneh, Fenger, Nico og hvis han har succes på u-19 Hansborg.

            Så kan vores venstrekant trække ind i banen mens vi spiller med en venstreback der kommer med offensivt samtidigt med at Franco kan lave link-up spillet på højrekanten. Hvis jeg ikke husker galt så er Hansborg god med begge ben, det an jeg godt se fungere.
            ​​​​​​
            Okosun hører ikke hjemme på nogen midtbane, Aron kan jeg super godt lide men der mangler altså noget for at kunne være med på det her niveau.
            Jeg har ikke hørt noget om at Hansborg er røget på en back. Tror han dækkede pladsen en enkelt gang til SL træning. Ellers ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg har ikke hørt noget om at Hansborg er røget på en back. Tror han dækkede pladsen en enkelt gang til SL træning. Ellers ikke
              Okay fair nok, som jeg skriver så "synes" jeg at have læst det. Ellers så må vi lige vente til Aske har styr på det defensive i den venstreback så må vi se hvad der kommer rent offensivt. Men jeg kan se skelletet.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Okay fair nok, som jeg skriver så "synes" jeg at have læst det. Ellers så må vi lige vente til Aske har styr på det defensive i den venstreback så må vi se hvad der kommer rent offensivt. Men jeg kan se skelletet.
                Ja vores start 11 de sidste 2 kampe må være det nye minimum i kvalitet man skal have i OB fyldt med masser af talent uden om. Det må vi jo indtrængende håbe på at ledelsen nu har set. At fylde en trup med Arons,Okosuns og Skjelviks er ikke nok. At mange spillere bliver bedre når man har en som Gigovic på banen der bare klistrer det hele sammen.
                Det virker bare som om at vi endelig har fået en bag rattet der har hjerne til at se det

                Vi må bare håbe at Gigovic bliver resten af sæsonen. For længere tid vil ikke være muligt. Det er han alt alt for god til

                Comment


                  #53
                  Hansborg blev smidt på backen til en træning hvor de spillede 11 mod 11, men det var udelukkende pga. fraværd af NM og Jørgen :) Hansborg er angriber

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja vores start 11 de sidste 2 kampe må være det nye minimum i kvalitet man skal have i OB fyldt med masser af talent uden om. Det må vi jo indtrængende håbe på at ledelsen nu har set. At fylde en trup med Arons,Okosuns og Skjelviks er ikke nok. At mange spillere bliver bedre når man har en som Gigovic på banen der bare klistrer det hele sammen.
                    Det virker bare som om at vi endelig har fået en bag rattet der har hjerne til at se det

                    Vi må bare håbe at Gigovic bliver resten af sæsonen. For længere tid vil ikke være muligt. Det er han alt alt for god til
                    Meget enig, en af årsagerne til at vi heller ikke har set talenterne udvikle sig helt som ønsket er også at vores centrale akse har været for svag. Det er lettere for Tverskov og BP lige og være OBs på at Grubbe ikke har den store erfaring på det her niveau endnu, når de kan være helt trygge ved det der ligger foran dem og til den anden side, og så gør man det altså bare svært, hvis den sikkerhed ikke er der.

                    Jeg tror godt at man ved det, problemet er bare at dygtige centrale spillere er dyre, men i min bog så bliver det dyrere ikke at have dem, fordi det er dem der skal give dine talenter deres kontinuitet, så de kan få de her kampe.

                    Sådan en som HC ville også stå bedre nu med et sikkert forsvar foran ham, ham håber jeg vi får at se igen.

                    Jeg kunne lige præcist i Skjelvik/Okosun tilfældende være bange for at de desværre ikke er så billige som vi kunne have håbet på. Næste transfer vindue bliver endnu et hvor vi skal have ryddet op.
                    Last edited by Striwetforlivet!; 20-09-2022, 19:11.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Okay fair nok, som jeg skriver så "synes" jeg at have læst det. Ellers så må vi lige vente til Aske har styr på det defensive i den venstreback så må vi se hvad der kommer rent offensivt. Men jeg kan se skelletet.
                      Det er rigtigt nok, at han har spillet lidt back for U19. Så vidt jeg lige husker, startede Elias som back for U19 mod Esbjerg. Han røg længere frem på banen fra 2. halvlegs start.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Hansborg blev smidt på backen til en træning hvor de spillede 11 mod 11, men det var udelukkende pga. fraværd af NM og Jørgen :) Hansborg er angriber
                        Ja jeg ved godt at han spiller kantangriber
                        ​​​​, men asså, Troels Bech, prøvede også Bashkim af på en back.

                        Under alle omstændigheder, hvis man kan se vores venstrekant som en der skal trække ind i banen og komme til afslutninger så giver det mening med en offensiv back der kommer i overlap.

                        Men, jeg er da ikke fuldstændigt døv over for at en Hansborg - Breum konstellation, ikke alene ville være nordkoreansk i aggresions niveau, men også få den stakkels Morten Ohm fra SFÅ til at få spontant næseblod.

                        Vi må nok hellere lade Aske få styr på det defensive inden vi gør ham til raket på venstrefløjen.
                        Last edited by Striwetforlivet!; 20-09-2022, 19:12.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                          Det er rigtigt nok, at han har spillet lidt back for U19. Så vidt jeg lige husker, startede Elias som back for U19 mod Esbjerg. Han røg længere frem på banen fra 2. halvlegs start.
                          Så er det måske der jeg har læst det. Hvordan klarede han det?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja vores start 11 de sidste 2 kampe må være det nye minimum i kvalitet man skal have i OB fyldt med masser af talent uden om. Det må vi jo indtrængende håbe på at ledelsen nu har set. At fylde en trup med Arons,Okosuns og Skjelviks er ikke nok. At mange spillere bliver bedre når man har en som Gigovic på banen der bare klistrer det hele sammen.
                            Det virker bare som om at vi endelig har fået en bag rattet der har hjerne til at se det

                            Vi må bare håbe at Gigovic bliver resten af sæsonen. For længere tid vil ikke være muligt. Det er han alt alt for god til
                            Ja, eller at BW sprænger banken igen - som han jo i interview med sfå sagde at han havde gjort i sommers (læs: brugt mere end vi tjente).
                            Men han sagde jo også i samme interview at hvis vi gjorde som før, så ville resultatet nok være det samme som de sidste sæsoner.

                            Få Gigovic i f.eks. 3-4 år (læs: altså springe banken og købe ham fri - sker nok kun ved at vi er i top 6 når vi rammer nytår) så er vi virkelig godt på vej til at have en virkelig stærk start akse. Måske JT ville forlænge også, og så har vi måske en god midterakse, men at forlænge dem med 2-3 år (AG + JT) så har vi en stærk midtbane der kan give ro og give os en top 6 plads, og får vi det + måske en Europa plads, så kan de spiller vi kan hente komme fra en højere hylde, tror også det er det BW har indset.

                            Men igen min tiltro til BW er i top - nogen herinde er jo ikke på samme niveau, så glæder mig til at se 2-3 vinduer mere frem.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Meget enig, en af årsagerne til at vi heller ikke har set talenterne udvikle sig helt som ønsket er også at vores centrale akse har været for svag. Det er lettere for Tverskov og BP lige og være OBs på at Grubbe ikke har den store erfaring på det her niveau endnu, når de kan være helt trygge ved det der ligger foran dem og til den anden side, og så gør man det altså bare svært.

                              Jeg tror godt at man ved det, problemet er bare at dygtige centrale spillere er dyre, men i min bog så bliver det dyrere ikke at have dem, fordi det er dem der skal give dine talenter deres kontinuitet, så de kan gå de her kampe.

                              Sådan en som HC ville også stå bedre nu med et sikkert forsvar foran ham, ham håber jeg vi får at se igen.

                              Jeg kunne lige præcist i Skjelvik/Okosun tilfældende være bange for at de desværre ikke er så billige som vi kunne have håbet på. Næste transfer vindue bliver endnu et hvor vi skal have ryddet op.
                              Altså bare det at få Skjelvik,Okosun og Sabbi ud vil skabe luft i lønbudgettet på 500.000+ om måneden. Dem vil vi ikke savne det store. Omar El Sut og Kanté bliver vel næppe hellere forlænget og kan skabe ydeligere 100.000 kr lønluft. Så der bliver noget at lege med hvis man hiver 2-3 unge op til billige penge og kan bruge resten på et par profiler

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Så er det måske der jeg har læst det. Hvordan klarede han det?
                                Han løste det ret godt. Som altid leverede han et kæmpe løbearbejde. Han scorede også, da han blev sendt længere frem på banen senere i kampen.

                                Comment

                                Working...
                                X