Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
    Er det kun mig der får lidt ondt i maven i forhold til Zecas skade? Kunne de gå efter gigovic til vinter?
    Selvom Fuck på papiret har gode spillere og erfarne folk, så betyder grækeren det samme for dem som Jebali for os.
    Uden dem falder holdene enormt i styrke

    Comment


      #77
      Tror FCK vil gå efter en mere rendyrket 6'er end gigovic, IMO minder gigovic mere om lerager

      Comment


        #78
        Gigo på rundens hold: https://superliga.dk/nyheder/rundens...11-spillerunde

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det er også fair nok at Kristoffer Olsson får den anden plads på central midt når han har scoret 6 mål

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Det er også fair nok at Kristoffer Olsson får den anden plads på central midt når han har scoret 6 mål
            Endda på kun to afslutninger.... tæller det mon tripelt, når en svensker scorer... så skal Gigo bare smides i front

            Comment


              #81
              Hvornår ved man om han bliver i OB?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Hvornår ved man om han bliver i OB?
                Når en ny kontrakt er underskrevet

                Jeg er rimelig sikker på, at han bliver indtil sæsonafslutningen.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Når en ny kontrakt er underskrevet

                  Jeg er rimelig sikker på, at han bliver indtil sæsonafslutningen.
                  Det tror jeg også på .. det kan næsten ikke være mere attraktivt at skifte til en sekundær i et inferiørt land for at vente på at kunne blive frikøbt fra hans russiske ejere

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...l-ikke-saelge/

                    Comment


                      #85
                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...holdende-liga/ Måske et lille håb

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                        Tror han bliver indtil sæsonen er slut... andet giver ikke rigtig mening (efter min ydmyge mening)

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                          Det er da klart et håb: vi snakker max om ½år, og med mindre nogen vil købe Gigo fra af Rostov (og når Rostov siger nej, så lyder det meget dyrt at gøre), så kigger Gigo på et evt. klubskifte for ½ år, med usikkerhed om spilletid osv. Det skulle godt nok være et interessant tilbud, før man ville tænke over det. Kan det ske? Ja, selvfølgelig. Men hvilke klubber vil betale dyrt for en spiller, som man er meget usikker på at have glæde af mere end 5 måneder?

                          Comment


                            #88
                            Jeg er desværre meget sikker på, at Gigo let finder noget bedre end OB. Men hvis vi kan betale ham rigeligt for at blive indtil sommer, er det da fint. Vil tro chancerne er sådan en 5-10 pct.

                            Comment


                              #89
                              Jeg synes det taler for vi har en større chance at mere og mere tyder på krigen nærmer sig sin afslutning. Det bør alt andet lige give et større håb om russisk fodbold er tilbage efter sommerferien. Når Rostov ikke ønsker at sælge ham, så må udgangspunktet være at finde en klub de kommende 6 måneder og så er han Rostov-spiller. Hvorfor dog ikke tage det halve år i OB, hvor han er i flow og er sikker mand på holdkortet? Han kan naturligvis begå sig på en højere hylde, men der er bare også en fare for at man ender på hold med spillere, der er ca. ligeså god som en selv og så ender man et halvt år på bænken, fordi han ikke er nævneværdigt bedre end konkurrenterne og udløbsdatoen for hans tid i klubben er nær forestående. Her er OB et uproblematisk valg. Vi har indstillet os på det maksimalt bliver til sommer vi har glæde af ham. Vi har ikke og kan pt. ikke hente spillere til, som er bedre og derfor får han lov at spille alt det kroppen kan holde til på hans foretrukne position. Jeg kan godt svinge mig op til 20-30% chance for at han bliver.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Jeg synes det taler for vi har en større chance at mere og mere tyder på krigen nærmer sig sin afslutning. Det bør alt andet lige give et større håb om russisk fodbold er tilbage efter sommerferien. Når Rostov ikke ønsker at sælge ham, så må udgangspunktet være at finde en klub de kommende 6 måneder og så er han Rostov-spiller. Hvorfor dog ikke tage det halve år i OB, hvor han er i flow og er sikker mand på holdkortet? Han kan naturligvis begå sig på en højere hylde, men der er bare også en fare for at man ender på hold med spillere, der er ca. ligeså god som en selv og så ender man et halvt år på bænken, fordi han ikke er nævneværdigt bedre end konkurrenterne og udløbsdatoen for hans tid i klubben er nær forestående. Her er OB et uproblematisk valg. Vi har indstillet os på det maksimalt bliver til sommer vi har glæde af ham. Vi har ikke og kan pt. ikke hente spillere til, som er bedre og derfor får han lov at spille alt det kroppen kan holde til på hans foretrukne position. Jeg kan godt svinge mig op til 20-30% chance for at han bliver.
                                Uden at dette skal blive en politisk tråd… Men jeg ser INGEN tegn på at krigen nærmer sig sin afslutning og at russisk fodbold vender tilbage.
                                Men er enig i dine %`er alligevel pt

                                Comment

                                Working...
                                X