Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg synes det taler for vi har en større chance at mere og mere tyder på krigen nærmer sig sin afslutning. Det bør alt andet lige give et større håb om russisk fodbold er tilbage efter sommerferien. Når Rostov ikke ønsker at sælge ham, så må udgangspunktet være at finde en klub de kommende 6 måneder og så er han Rostov-spiller. Hvorfor dog ikke tage det halve år i OB, hvor han er i flow og er sikker mand på holdkortet? Han kan naturligvis begå sig på en højere hylde, men der er bare også en fare for at man ender på hold med spillere, der er ca. ligeså god som en selv og så ender man et halvt år på bænken, fordi han ikke er nævneværdigt bedre end konkurrenterne og udløbsdatoen for hans tid i klubben er nær forestående. Her er OB et uproblematisk valg. Vi har indstillet os på det maksimalt bliver til sommer vi har glæde af ham. Vi har ikke og kan pt. ikke hente spillere til, som er bedre og derfor får han lov at spille alt det kroppen kan holde til på hans foretrukne position. Jeg kan godt svinge mig op til 20-30% chance for at han bliver.
    Jeg ser nu ikke meget der tyder på en forestående afslutning af denne krig, men det er superdejligt med noget optimisme på den helt forfærdelige baggrund - thumbs up - for det. Jeg tror eneste håb om Gigo bliver hos os er sikkerheden for spilletid når det allerede nu har kastet en A-landsholdsudtagelse af sig , så er der måske mere incitament til at fortsætte udviklingen hos os. Håbet er der bestemt, men hvor sandsynligt det er svinger meget hos mig. Nogen tweets fra Gigo peger ikke helt den rigtige vej og hans "afsked" med fans efter sidste kamp var ikke opløftende i retning af forlængelse, men nogen gange kan BW trylle lidt så jeg kaster alt mit håb i den retning

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg synes det taler for vi har en større chance at mere og mere tyder på krigen nærmer sig sin afslutning. Det bør alt andet lige give et større håb om russisk fodbold er tilbage efter sommerferien. Når Rostov ikke ønsker at sælge ham, så må udgangspunktet være at finde en klub de kommende 6 måneder og så er han Rostov-spiller. Hvorfor dog ikke tage det halve år i OB, hvor han er i flow og er sikker mand på holdkortet? Han kan naturligvis begå sig på en højere hylde, men der er bare også en fare for at man ender på hold med spillere, der er ca. ligeså god som en selv og så ender man et halvt år på bænken, fordi han ikke er nævneværdigt bedre end konkurrenterne og udløbsdatoen for hans tid i klubben er nær forestående. Her er OB et uproblematisk valg. Vi har indstillet os på det maksimalt bliver til sommer vi har glæde af ham. Vi har ikke og kan pt. ikke hente spillere til, som er bedre og derfor får han lov at spille alt det kroppen kan holde til på hans foretrukne position. Jeg kan godt svinge mig op til 20-30% chance for at han bliver.
      Selv hvis krigen snart stopper, er det jo ikke sådan at russisk fodbold/sport er med igen dagen efter det sker.

      Tror han bliver de kommende måneder, da et sommervindue nok er mere attraktivt for både ham selv og interesserede klubber.

      Comment


        #93
        Mon ikke han bliver indtil sommer, hvis han er med paa flyet til Thailand om et par dage

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Mon ikke han bliver indtil sommer, hvis han er med paa flyet til Thailand om et par dage
          Det varer ca 4 uger inden de skal til Thailand så vidt jeg ved….

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/we-are-going-to-thailand/

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det varer ca 4 uger inden de skal til Thailand så vidt jeg ved….

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/we-are-going-to-thailand/
            Beklager, du har ret.... smutter i seng igen !

            Comment


              #96
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-siger-jeg-det
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #97
                Jeg føler mig sikker på han bliver efter dette interview og agentens interview den anden dag

                Comment


                  #98
                  Han kom ikke paa banen i dag

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Han kom ikke paa banen i dag
                    Altså i Sveriges ligalandsholds kamp mod Finland eller hvordan? Jeg kan ikke se at det svenske u21 landshold, som er det, han er med pt., skulle have spillet igår?

                    Comment


                      Han var på bænken hele kampen for ligalandsholdet som han har været til samling med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Han var på bænken hele kampen for ligalandsholdet som han har været til samling med.
                        Mon ikke han spiller 2.kamp på torsdag mod Island? Tænker det er planlagt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Han var på bænken hele kampen for ligalandsholdet som han har været til samling med.
                          Det var han da også - my bad, jeg overså ham mærkeligt nok da jeg tjekkede truppen tidligere. Havde heller ikke fået kaffe endnu...

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...procent-sikker
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Umiddelbart er han citeret i datid, som om tiden i OB var god, men overstået , lad os håbe det er en oversætter fejl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                                Umiddelbart er han citeret i datid, som om tiden i OB var god, men overstået , lad os håbe det er en oversætter fejl
                                Hans kontrakt med os udløb vel også med 2022.? Så helt konkret er han tidligere ob'er pt.

                                Om han så skriver en ny halvårlig med od, det håber og tror jeg på

                                Comment

                                Working...
                                X