Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ch-enig-med-ob
Vi ser ud til at hente Zohore for resten af sæsonen.
Comment
-
Det vil være helt kanon hvis han er i form. Er han ikke det kan jeg ikke se ham gøre en forskel i relation til top 6 og så forstår jeg ikke den korte kontrakt.Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ch-enig-med-ob
Vi ser ud til at hente Zohore for resten af sæsonen.
- Likes 1
Comment
-
Hva så?? Jeg skrev det først i vinduet at King endte i Sverige eller i Australien på Sverige ville være leje og jeg bød på permanent skift hvis Australien var næste destination. Den må sgu været længe undervejs denne..Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bare lige for at pointere at det ikke var info fra min usynlige ven.
Zohoore på en 7 måneders kontrakt lyder meget fornuftigt, men han har jo ikke spillet meget
Comment
-
Men det vel en spiller som har vist sig godt frem før. Og hvis muligheden opstod for en 9'er så var man vel også klarOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægViiiiiiildt. Tænker ikke det bliver den sidste ud/ind. BW er on fire!
Meeeen… Navnet er der ja… Men er der kvalitet endnu i ham?
Comment
-
Tre førsteholdskampe siden sommeren '21Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det vil være helt kanon hvis han er i form. Er han ikke det kan jeg ikke se ham gøre en forskel i relation til top 6 og så forstår jeg ikke den korte kontrakt.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 1
Comment
-
Jeg er skeptisk. Han har været skadet så ofte i England, og når han ikke har været, har flertallet af hans trænere klaget over manglende arbejdsvilje.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det vil være helt kanon hvis han er i form. Er han ikke det kan jeg ikke se ham gøre en forskel i relation til top 6 og så forstår jeg ikke den korte kontrakt.
Comment
Comment