Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg venter stadig på at finde ud af mere. Kilden er en jeg normalt ikke hører fra med mindre det har med Brøndby at gøre. Håber selv på at BW har is i maven og beholder ham til sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Det ville nok ikke kræve meget, at få mere perspektiv i vores transferarbejde end tilfældet var for år tilbage :-)

      Vi har hentet Gigovic der viste sig at være kortsigtet doping, som at dømme på træningskampene har forhindret os i at udvikle truppen. Derudover har vi hentet både succesfulde, delvist succesfulde og meget lidt succesfulde folk ind det seneste år.

      I dette transfervindue har vi så hentet to ind på nye lejeaftaler - den ene dog med købsoption.

      Så når målet er at arbejde efter en strategi, der skal styrke os på både kort og lang sigt, og vi ikke ser ud til at være styrket på kort sigt, og lang sigt er udfordret af lejeaftaler, korte kontrakter og kontraktudløb, så mener jeg det kan være lidt svært at se de langsigtede perspektiver.

      Men altså - det kan jo være vi henter Christian Eriksen og Rasmus Falk på lange kontrakter i aften, og så ser det jo pænt ud :-)
      Synes også klart det er skuffende som det ser ud nu. Det vil det næsten altid være med en lejeaftale.

      Jeg synes dog personligt ikke Gigovic har været et problem for vores udvikling. For mig at se har det i langt højere grad været Jebali (ikke at det er hans skyld). Han blev en for stor del af vores opspil på den måde, at hans evne til at skabe overtalssituationer blev en sovepude for os. Vores plan for spillet virkede ofte til at være: spil Jebali. Synes det har været tydeligt, at ingen tager ansvar eller virker til at have en plan når han ikke har været med. Med andre ord synes ikke det behøver være en katastrofe for et holds udvikling med en lejet spiller. Afhængigt af spillertypen og om man har en plan for en erstatning på længere sigt. Det tror jeg bare er ekstra svært når det gælder en spiller, der suger alle bolde til sig på samme måde som Jebali.

      Når man ender med sådan en lejeaftale efter de udtalelser der har været, er man nok ude i noget der hedder plan A, B, C, D... M eller noget i den dur. Det kan jo ske, men det kan stadig give mening hvis det er en spiller, der kan gøre en forskel. Ud fra Skyttäs CV kan man godt have lidt tvivl om det. Vi må se. Jeg undrer mig lidt over, at de fremhæver ham positivt for at være ung. Det synes jeg kun giver mening hvis man har mulighed for at have ham på længere sigt.

      Jeg synes jo som sådan ikke vores hold mangler perspektiv offensivt. Vi har en hel del talentfulde, unge spillere, der endnu ikke er helt forløst. Flere af dem kan jeg stadig se udvikle sig til profiler. Hvis man endelig skulle leje en spiller tænker jeg det ville være mere naturligt med en, der har mere bevist kvalitet som kan være med til at skabe de bedste forudsætninger for de talenter vi har. Ville ikke have noget imod en 30+-årig spiller i vores situation trupmæssigt.

      Comment


        Der skal godt nok trækkes et par kaniner op af hatten inden den fede dame synger, hvis vi i det her vindue skal betragte os som forstærkede
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          F5

          Comment


            Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

            OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

              OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion
              Fint, han er ikke god nok og vi er ok dækket ind pt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

                OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion
                Også det bedste for alle parter. En mærkelig handel den gang når Aske var klar

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  F5
                  Hvad så?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Også det bedste for alle parter. En mærkelig handel den gang når Aske var klar
                    Men vel en god økonomisk case, når man tænker på VM-pengene og en eventuel transfersum nu ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

                      OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion
                      Nok meget godt. Han lignede aldrig én der for alvor havde niveauet til Suppen'
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Også det bedste for alle parter. En mærkelig handel den gang når Aske var klar
                        Ja jeg er enig. Og meget tilfreds med jeg har haft ret i den også. Var begyndt at blive mistænksom for min kilde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Men vel en god økonomisk case, når man tænker på VM-pengene og en eventuel transfersum nu ?
                          Joeee. Det redder det bestemt. Men mon ikke det bliver endnu en leje

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

                            OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion
                            fint nok - men åbner det ikke endnu et hul? Nu skal skjelvik vel lege backup på 2 pladser...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Joel King ser ud til at tage hjem til Australien.

                              OBstruktion erfarer: Joel King tager hjem til Australien - OBstruktion
                              Leje eller salg?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                fint nok - men åbner det ikke endnu et hul? Nu skal skjelvik vel lege backup på 2 pladser...
                                Tjo, Tver kan jo også agere backup i midterforsvaret ligesom Nico vel til nøds kan spille en venstreback. Når der er sagt så jeg da gerne en reel konkurrent til midterforsvaret.

                                Comment

                                Working...
                                X