Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er der vist noget oppe over ifølge OB Twitter...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Så er der vist noget oppe over ifølge OB Twitter...
      Here we gooooooo!
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

        I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

        Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skulle lade ham få chancen.

        Jeg er vild med det billede.

        ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
        ​​​​​
        Det var altså kun i den første prøve træning man tænkte det.

        Det var jo derfor at man prøvede ham igen, da Bakary B. pressede lidt ekstra på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhjortebjerg Se indlæg

          here we gooooooo!
          f5 f5 f5

          Comment


            Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
            En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
              Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
              En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.
              Naatan Skyttä til OB​ Jeps, det er ham

              Comment


                Det er Naatan, på leje.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                  Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
                  En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.
                  Og som jeg skrev igår følger Fifi ham på insta

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                    Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
                    En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.
                    Velkommen til ham på leje. Men åbenbart ikke en købsoption?
                    Last edited by Faurskov; 31-01-2023, 11:04.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                      Naatan Skyttä til OB​ Jeps, det er ham
                      På papiret ikke helt dårligt. To league 1 kampe som 20 årig. Dog ikke så høj.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Endnu en lejeaftale. Det er ind i mellem lidt svært at se de langsigtede perspektiver i vores transferarbejde.

                        Comment


                          Oooog dér gik hjemmesiden ned
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Hvis det er uden købsklausul er det ikke umiddelbart meget overvældende. Selvom han sikkert både er dygtig og talentfuld har jeg umiddelbart svært ved at se ham være en kæmpe forstærkning fra dag 1.

                            Comment


                              Er jeg den eneste der er lidt skuffet?


                              Kommer vi styrket ud af vinduet Enrico?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Oooog dér gik hjemmesiden ned
                                Naatan Skyttä til OB

                                31 jan 2023

                                Vi er blevet enige med Toulouse FC om en lejeaftale, så den unge offensivspiller Naatan Skyttä vil bære striber resten af denne sæson.


                                Naatan Skyttä debuterede på førsteholdet for FC Ilves Tampereen i den bedste finske række allerede som 16-årig, hvor han efterfølgende spillede knap 40 førsteholdskampe, inden han i vinteren 2021 blev solgt til den franske klub Toulouse FC.

                                I det seneste halvår har den nu 20-årige finne været udlejet til Viking FK, men i det kommende forår vil det være OB, han repræsenterer.

                                - Vi glæder os meget til at arbejde sammen med Naatan. Han har de kvaliteter, vi ledte efter til 10’er-positionen: han er en ung, målrettet spiller med høje ambitioner, som vil bidrage til vores træningskultur og vores spillestil, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB.

                                Naatan Skyttä har repræsenteret en række finske ungdomslandshold, og allerede som 18-årig debuterede han på U21-landsholdet, hvor det siden er blevet til 7 mål i 14 kampe. Nu rejser han mod sine nye holdkammerater, som han vil møde på træningslejren i Thailand.

                                - Jeg er virkelig glad for at komme til Odense. Klubben virker meget ambitiøs, og miljøet virker rigtig godt, så jeg tror, vi får et godt forår. Jeg håber, jeg kan bidrage med mål og assists, men det vigtigste bliver at hjælpe med sejre og gode resultater, så vi kan slutte så højt i tabellen som muligt, siger Naatan Skyttä og fortsætter:

                                - Jeg har talt med Mikkel Desler og andre skandinaviske spillere, og de kunne kun anbefale klubben. Mikkel siger, at fansene går op i klubben med liv og sjæl, så jeg glæder mig virkelig til at spille for dem. Odense skulle også være rigtig fed by, så det lyder som et godt sted at tage hen.

                                Lejeaftalen mellem OB og Toulouse FC løber frem til den 30. juni 2023.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X