Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hussein Carneil

    https://m.youtube.com/watch?v=lF3YLd6HUqU

    Jeg kunne godt forestille mig at man havde ham på blokken i tilfælde af at der kom et bud på Minteh.

    Hurtig, teknisk dygtig og afslutter med begge ben.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Av, endnu en fadæse :-(
      Ser det som en succes historie at få penge for en der ikke vurderes god nok til en SL kontrakt og kun har 5 måneder tilbage på sin kontrakt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Hussein Carneil

        https://m.youtube.com/watch?v=lF3YLd6HUqU

        Jeg kunne godt forestille mig at man havde ham på blokken i tilfælde af at der kom et bud på Minteh.

        Hurtig, teknisk dygtig og afslutter med begge ben.
        Faktisk mener jeg nu på ingen måde den er så urealistisk. Vi har svenskere i vores stab og en chefscput er lige ankommet fra selvsamme land. Han er dog starter for klubben så kan blive smådyrt at få ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Profilen melder nu også dette.

          BREAKING: HUSSEIN CARNEIL I DIALOG MED OB #obdk #sldk #transferdk #superligaxperten


          Edit: Kan se det allerede er nævnt længere oppe.
          Jeg er ret overbevist om at alt hvad der kommer fra den profil er løgn og latin.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Dejlig konkret

            Lyder til at BW har lidt at handle for…. Positivt..
            Men lyder også til at mange dem de har prøvet på ikke er lykkedes…. Negativt..
            Der er vist igen tvivl om, at vi er nået langt på listen efterhånden. Spørgsmålet er vel om der er noget, der vender tilbage på sidstedagen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
              Faktisk mener jeg nu på ingen måde den er så urealistisk. Vi har svenskere i vores stab og en chefscput er lige ankommet fra selvsamme land. Han er dog starter for klubben så kan blive smådyrt at få ham
              Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at man har nogle spillere man kigger på i tilfælde af at interessen i Minteh udmønter sig i noget man ikke kan sige nej til. Der kunne jeg godt se ham der som en en man kunne hente ind så man havde 2 højrekanter. Så er det som du siger jo relevant at man har en mindre svensk invasion i Odense.

              Om den der Twitter profil så er det rene humbug, det ved jeg ikke.



              ​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ser det som en succes historie at få penge for en der ikke vurderes god nok til en SL kontrakt og kun har 5 måneder tilbage på sin kontrakt
                I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.
                  Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                    Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.
                    Han ville jo heller ikke selv forlænge kontrakten, så det er vel det bedste for begge parter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.
                      Det var ikke et valg. OB kunne ikke love ham kontrakt. De har haft rigeligt med tid og muligheder.
                      Tror simpelthen man har hævet barren lidt siden BW kom til for hvem der får kontrakt om hvem der ikke gør.

                      Det man så gør i stedet er at hjælpe dem videre i deres karriere et andet sted og prøver at få mest mulig mønt ud af dette

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det var ikke et valg. OB kunne ikke love ham kontrakt. De har haft rigeligt med tid og muligheder.
                        Tror simpelthen man har hævet barren lidt siden BW kom til for hvem der får kontrakt om hvem der ikke gør.

                        Det man så gør i stedet er at hjælpe dem videre i deres karriere et andet sted og prøver at få mest mulig mønt ud af dette
                        Det er muligt, men det er godt nok en hårfin grænse, hvornår alternativerne fra den store verden rent faktisk er et skridt op fra egne talenter - lige nu har vi vist begge slags i truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Det er muligt, men det er godt nok en hårfin grænse, hvornår alternativerne fra den store verden rent faktisk er et skridt op fra egne talenter - lige nu har vi vist begge slags i truppen.
                          Den er hår fin ja. Nogengange er det bare svært at spå om. Men alle vores unge behøver ikke at få kontrakt i OB. Syntes det er fedt de også kan hjælpes videre og måske indbringe nogle penge senere. Havde Fenger fået kontrakt i OB anno 2023? Jeg tvivler stærkt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                            Jeg er ret overbevist om at alt hvad der kommer fra den profil er løgn og latin.
                            Det kan det næsten ikke være med det de trods alt har meldt ud "før tid"... men det er nok ikke kilder der fodre dem, det er nok bare noget de får snust op rundt på nettet.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Okay fair nok.

                              Men når BW kategorisk har afvist 37 millioner som for lavt, så syntes jeg bare ikke at det vil være et stor salg hvis vi sælger ham for et beløb BW syntes er alt for lavt.

                              Men det er nok bare mig.

                              Og desuden så vil alle de ting du nævner som skal optimeres ikke komme ret langt for kun 37 mill.
                              Jeg kan godt se din pointe ift. Bjørns udtalelser. Jeg synes dog stadig det vil være et stort salg for klubben uagtet om Bjørn mener han kan få mere for ham. Så jeg er enig med dig om, at det er nok.

                              Og jeg er helt med på, at de 37 mio. ikke kommer til at rykke ved noget strukturelt i sig selv. Mit håb er bare, at det kan være første spadestik ift. at gøre OB mere attraktiv at smide penge i som business case. Thorborg eller eventuelle nye investorer vil få konkret syn for sagen ift. om det vil være en god forretning at smide penge i klubben. Hvis man kan se, at der nu er kompetencer og en strategi i klubben (primært i form og drevet af Bjørn), der kan muliggøre en så stort fortjeneste via et spillersalg, så kan man håbe at de vil være mere villige til at hæve budgetterne på sigt og køre med lidt højere risiko.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                                Jeg kan godt se din pointe ift. Bjørns udtalelser. Jeg synes dog stadig det vil være et stort salg for klubben uagtet om Bjørn mener han kan få mere for ham. Så jeg er enig med dig om, at det er nok.

                                Og jeg er helt med på, at de 37 mio. ikke kommer til at rykke ved noget strukturelt i sig selv. Mit håb er bare, at det kan være første spadestik ift. at gøre OB mere attraktiv at smide penge i som business case. Thorborg eller eventuelle nye investorer vil få konkret syn for sagen ift. om det vil være en god forretning at smide penge i klubben. Hvis man kan se, at der nu er kompetencer og en strategi i klubben (primært i form og drevet af Bjørn), der kan muliggøre en så stort fortjeneste via et spillersalg, så kan man håbe at de vil være mere villige til at hæve budgetterne på sigt og køre med lidt højere risiko.
                                Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

                                I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

                                Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skulle lade ham få chancen.

                                Jeg er vild med det billede.

                                ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
                                ​​​​​
                                Last edited by Striwetforlivet!; 30-01-2023, 22:45.

                                Comment

                                Working...
                                X