-
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Kan man tillade sig at være en smule bekymret over de manglende rygter her henover weekenden? Jeg havde forventet, at det ville flyde over med rygter i øst og vest i disse dage op mod vinduets afslutning. Mindes at huske, at der var en masse forskellige rygter op mod den vanvittige deadline day i sommer.
Eller er det et tegn på, at de rygter der har været tidligere i vinduet måske er lagt på is og kan blusse op igen? Måske ligger der nogle aftaler klar, som blot afhænger af andre handler?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægKan man tillade sig at være en smule bekymret over de manglende rygter her henover weekenden? Jeg havde forventet, at det ville flyde over med rygter i øst og vest i disse dage op mod vinduets afslutning. Mindes at huske, at der var en masse forskellige rygter op mod den vanvittige deadline day i sommer.
Eller er det et tegn på, at de rygter der har været tidligere i vinduet måske er lagt på is og kan blusse op igen? Måske ligger der nogle aftaler klar, som blot afhænger af andre handler?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Både Tongya og Gigovic dukkede op ud af ingenting i sommers, uden nogle forudgående rygter. Manneh var rygtet til noget tid, men vist primært fordi hans papirarbejde trak gevaldigt ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægDet kan vel ogsaa blive lidt svaert at faa nye spillere med paa traeningslejren, hvis deres nationaliteter kraever visumbehandling m.m. samt rent logistisk (flybilletter og hotel).
Men jeg bliver mere og mere bekymret om vi kan finde en dygtig plug & play spiller på den 10`er position. Hvis vi ikke kan det syntes jeg vores chancer for Top 6 er minimale
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke at det er med i planlægningen. Så må de komme et par dage ind i træningslejren. Den varer jo næsten 14 dage.
Men jeg bliver mere og mere bekymret om vi kan finde en dygtig plug & play spiller på den 10`er position. Hvis vi ikke kan det syntes jeg vores chancer for Top 6 er minimale
For en stor del af de nordafrikanske lande er der en behandlingstid paa 4 - 6 uger.
Kan satse paa at sydkoreaneren stoeder direkte til i Thailand, saa der ikke er saa langt paa arbejde den foerste dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det haaber jeg, men har jo set faer, at der ikke altid er styr paa papirgange i Aadalen.
For en stor del af de nordafrikanske lande er der en bejandlingstid paa 4 - 6 uger.
Kan satse paa at sydkoreaneren stoeder direkte til i Thailand, saa der ikke er saa langt paa arbejde den foerste dag
Men mærkligere ting er selvfølgelig sket i fodboldens verden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det ville komme meget bag på mig hvis ham sydkoreaneren kommer til OB med det jeg hørte i sidste uge..
Men mærkligere ting er selvfølgelig sket i fodboldens verdenLast edited by Online; 30-01-2023, 10:27.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægVirker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægVirker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
- Likes 1
Comment
-
Interessant, at man oensker de bedste spillere skal til europaisk fodbold for at vaere bedre rustet til VM i 26 !
https://n.news.naver.com/sports/kfoo...311/0001547649
Comment
Comment