Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    -
    Last edited by Online; 29-01-2023, 23:54.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      -
      Som betyder ?
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Som betyder ?
        Slettet igen, da jeg alligevel ikke var helt sikker

        Comment


          Kan man tillade sig at være en smule bekymret over de manglende rygter her henover weekenden? Jeg havde forventet, at det ville flyde over med rygter i øst og vest i disse dage op mod vinduets afslutning. Mindes at huske, at der var en masse forskellige rygter op mod den vanvittige deadline day i sommer.

          Eller er det et tegn på, at de rygter der har været tidligere i vinduet måske er lagt på is og kan blusse op igen? Måske ligger der nogle aftaler klar, som blot afhænger af andre handler?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Kan man tillade sig at være en smule bekymret over de manglende rygter her henover weekenden? Jeg havde forventet, at det ville flyde over med rygter i øst og vest i disse dage op mod vinduets afslutning. Mindes at huske, at der var en masse forskellige rygter op mod den vanvittige deadline day i sommer.

            Eller er det et tegn på, at de rygter der har været tidligere i vinduet måske er lagt på is og kan blusse op igen? Måske ligger der nogle aftaler klar, som blot afhænger af andre handler?
            Både Tongya og Gigovic dukkede op ud af ingenting i sommers, uden nogle forudgående rygter. Manneh var rygtet til noget tid, men vist primært fordi hans papirarbejde trak gevaldigt ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Både Tongya og Gigovic dukkede op ud af ingenting i sommers, uden nogle forudgående rygter. Manneh var rygtet til noget tid, men vist primært fordi hans papirarbejde trak gevaldigt ud.
              Rigtigt husket. Tongya husker jeg kom ud af der blev taget billeder af ham nede i byen. Inden da var der ingenting omkring ham. Gigovic har jo hele tiden været omtalt som en gave sendt fra himlen. Det eneste rygte jeg husker var også at Manneh mere eller mindre var done deal i hele ugen op til hans præsentation, men han spillede vidst en afskedskamp ret sent op til deadline, så ham var der en masse skriverier om op til.

              Comment


                Det kan vel ogsaa blive lidt svaert at faa nye spillere med paa traeningslejren, hvis deres nationaliteter kraever visumbehandling m.m. samt rent logistisk (flybilletter og hotel).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Det kan vel ogsaa blive lidt svaert at faa nye spillere med paa traeningslejren, hvis deres nationaliteter kraever visumbehandling m.m. samt rent logistisk (flybilletter og hotel).
                  Mon ikke at det er med i planlægningen. Så må de komme et par dage ind i træningslejren. Den varer jo næsten 14 dage.
                  Men jeg bliver mere og mere bekymret om vi kan finde en dygtig plug & play spiller på den 10`er position. Hvis vi ikke kan det syntes jeg vores chancer for Top 6 er minimale

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mon ikke at det er med i planlægningen. Så må de komme et par dage ind i træningslejren. Den varer jo næsten 14 dage.
                    Men jeg bliver mere og mere bekymret om vi kan finde en dygtig plug & play spiller på den 10`er position. Hvis vi ikke kan det syntes jeg vores chancer for Top 6 er minimale
                    Det haaber jeg, men har jo set foer, at der ikke altid er helt styr paa papirgange i Aadalen.

                    For en stor del af de nordafrikanske lande er der en behandlingstid paa 4 - 6 uger.

                    Kan satse paa at sydkoreaneren stoeder direkte til i Thailand, saa der ikke er saa langt paa arbejde den foerste dag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det haaber jeg, men har jo set faer, at der ikke altid er styr paa papirgange i Aadalen.

                      For en stor del af de nordafrikanske lande er der en bejandlingstid paa 4 - 6 uger.

                      Kan satse paa at sydkoreaneren stoeder direkte til i Thailand, saa der ikke er saa langt paa arbejde den foerste dag
                      Det ville komme meget bag på mig hvis ham sydkoreaneren kommer til OB med det jeg hørte i sidste uge..
                      Men mærkligere ting er selvfølgelig sket i fodboldens verden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det ville komme meget bag på mig hvis ham sydkoreaneren kommer til OB med det jeg hørte i sidste uge..
                        Men mærkligere ting er selvfølgelig sket i fodboldens verden
                        Det er der.... men jeg proever at gribe ud efter de faa halmstraa der er...
                        Last edited by Online; 30-01-2023, 10:27.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Kan satse paa at sydkoreaneren stoeder direkte til i Thailand, saa der ikke er saa langt paa arbejde den foerste dag
                          Virker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
                          Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Virker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
                            Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.
                            Saa maa han bosaette sig i Flensborg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                              Virker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
                              Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.
                              Jeg er ret overbevist om at den profil primært opdigter historier baseret på allerede eksisterende rygter.

                              Comment


                                Interessant, at man oensker de bedste spillere skal til europaisk fodbold for at vaere bedre rustet til VM i 26 !

                                https://n.news.naver.com/sports/kfoo...311/0001547649

                                Comment

                                Working...
                                X