Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
    Hører hverken position eller noget spilleren er dog ikke i sluttyverne. Vi er dog ikke enige om en eventuelt transfersum endnu.
    Hvis du hører mere må du da meget gerne skrive herinde, nu bliver man helt nysgerrig:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg

      Men er det ikke også meget naturligt at man prøver en masse forskellige ting i løbet af et transfervindue???
      Jo da. Det lyder bare som om at man er kommet langt nede på skyggelisten

      Comment


        En eller anden Twitterprofil melder vi forholder med Hussein Carneil fra IFK.
        Den samme profil som sendte Tverskov til Liege.
        Tror ikke på profilen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Håber så de har styr på papirerne denne gang
          Ja det mangler da også bare de små formaliteter er i orden.
          Jeg håber den går hjem således vi ikke skal for langt ned af det som fmpr kalder skyggeliste. Men der kan være langt fra forhandling til signing. Jeg krydser fingrene selvfølgelig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            En eller anden Twitterprofil melder vi forholder med Hussein Carneil fra IFK.
            Den samme profil som sendte Tverskov til Liege.
            Tror ikke på profilen
            Hmmmm. 19 år. Det kan umuligt være en afløser for Jebali hvis det altså passer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hmmmm. 19 år. Det kan umuligt være en afløser for Jebali hvis det altså passer
              Umuligt den profil er sand. Tror ikk på det overhovedet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Han er urealistisk i mine øjne… på lån fra Brighton, jeg tog ham bare med fordi Fifi følger ham
                Fair nok. Jeg kan se at han er udlånt til
                Vitesse indtil slutningen af
                Juni og ville nok lige være en 2-3 gram for tung til superligaen, tror jeg. Men fed spiller Fifi har fundet der.

                Comment


                  Men det kan da være at vi har en ordentlig omgang penge vi kan sendte efter en spiller, Gigo og Jebali tog trods alt man lønkroner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Men det kan da være at vi har en ordentlig omgang penge vi kan sendte efter en spiller, Gigo og Jebali tog trods alt man lønkroner
                    Han er jo igang med at frigøre nogle flere lønkroner. Nogle af Jebali og Gigoloens lønkroner er jo brugt på Alen og Juwara. Så der skal nok laves mere plads hvis vi skal hente 2

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han er jo igang med at frigøre nogle flere lønkroner. Nogle af Jebali og Gigoloens lønkroner er jo brugt på Alen og Juwara. Så der skal nok laves mere plads hvis vi skal hente 2
                      Okusun og Aron burde frigive lønkroner. Men det er så også der, der skal hentes ind..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han er jo igang med at frigøre nogle flere lønkroner. Nogle af Jebali og Gigoloens lønkroner er jo brugt på Alen og Juwara. Så der skal nok laves mere plads hvis vi skal hente 2
                        Har vi ikke også sparet lejen (ikke lønnen) for Gigo ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Frygter ingen afgange. Bjørn har vist at han ved hvad han gør og udskiftninger kan ændre dynamiken i truppen. Andre vil begynde at tage mere ansvar. Jeg er helt rolig uanset hvem der forlader klubben.
                          Ting går hurtigt i fodbold. Succestrænere har 10 dårlige kampe, bliver fyrede, og er så uden job i flere år.

                          Bjørn havde et blandet vindue med flere mindre succesfulde handler, en afslutning med et par gode handler og flere spillere, der kom tilbage fra skade, som til sammen gjorde en forskel. Kombineret med hans gode kommunikative evner, har det giver et næsten urealistisk godt ry.

                          Skulle dette vindue slutte uforløst og uden stærke kaniner og skulle vi ende som nummer 7-10 igen, så er den første glans gået af Bjørn.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Virker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
                            Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.
                            Profilen melder nu også dette.

                            BREAKING: HUSSEIN CARNEIL I DIALOG MED OB #obdk #sldk #transferdk #superligaxperten


                            Edit: Kan se det allerede er nævnt længere oppe.
                            Last edited by Kaspernon; 30-01-2023, 20:48.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Har vi ikke også sparet lejen (ikke lønnen) for Gigo ?
                              Tvivler på vi har betalt leje til Rostov

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-til-utrecht/

                                Vi har vel fået omkring 100.000 - 200.000,-
                                Av, endnu en fadæse :-(

                                Comment

                                Working...
                                X