Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes ikke Ivan vil være et specielt overraskende salg. Der må være en del klubber der kan bruge hans kvaliteter, det vil selvf. ikke være godt for os men det kan næppe udelukkes at han besidder noget der kan bruges i 2. bundesliga eller lign. De vil i det tilfælde også være i stand til at betale en solid mønt for ham og alt er jo til salg i OB. Det er kun prisen der er bestemmer det. Et overraskende salg vil imø være hvis Joel King sælges tilbage til Australien trods liden succes i u'landet for ham, men de kender jo hans kvaliteter "down under"
    Ivan har været meget skadet i hans periode og grunden til jeg byder som uventet er det egentlig kun er ham, MH og BP jeg ville finde overraskende. Sabbi har jeg før nævnt der var interesse for, så det kunne også være ham, men nævn endelig hvem det er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg synes ikke Ivan vil være et specielt overraskende salg. Der må være en del klubber der kan bruge hans kvaliteter, det vil selvf. ikke være godt for os men det kan næppe udelukkes at han besidder noget der kan bruges i 2. bundesliga eller lign. De vil i det tilfælde også være i stand til at betale en solid mønt for ham og alt er jo til salg i OB. Det er kun prisen der er bestemmer det. Et overraskende salg vil imø være hvis Joel King sælges tilbage til Australien trods liden succes i u'landet for ham, men de kender jo hans kvaliteter "down under"
      Det ville være meget problematisk at sælge Ivan firdi der vetyder at forsvaret også skal spilles ind igen. Bjørn og Ivan fungererr neget stærkt tilsammen og om det virker lige så godt fra dag et med en ny makker for Bjørn er vel tvivlsom. I en situation hvor vi får en ny setup i offensiven med Jebali ud og måske en ny 9er ind ville det være godt at holde fast i vores stærke og godt indspillede forsvar som fundament.
      En gang mere: der er kun fem afgørende kampe som venter og vi skal være klar fra første fløjt. Vi SKAL vinde mod Randers ellers bliver det meget, meget svært.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jeg tror heller ikke på, at vi sælger Ivan i dette vindue, og jeg tror i hvert fald, der skal et bud til fra en noget højere hylde end 2. bundesliga før det er tilstrækkeligt svært for os og Ivan at sige nej til. Til gengæld vil det ikke overraske mig, hvis vi ikke har ham meget længere end til sommer, hvis han får et skadesfrit forår.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
          Ivan har været meget skadet i hans periode og grunden til jeg byder som uventet er det egentlig kun er ham, MH og BP jeg ville finde overraskende. Sabbi har jeg før nævnt der var interesse for, så det kunne også være ham, men nævn endelig hvem det er
          Jeg har absolut ingen viden om noget .. jeg kommenterede kun på “et måske overraskende salg” og det dynes keg ikke Ivan vil være. Han er jo en klar profil for os. Overraskende for mig vil som sagt være King, eller måske Bashkim eller Slotsager

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg har absolut ingen viden om noget .. jeg kommenterede kun på “et måske overraskende salg” og det dynes keg ikke Ivan vil være. Han er jo en klar profil for os. Overraskende for mig vil som sagt være King, eller måske Bashkim eller Slotsager
            Det var også bare mit argument for hvorfor jeg synes han ville være overraskende som en af de få. Bashkim ville ikke overraske mig for eksempel.
            nogle der ser deres træning og om Omar er der?

            Comment


              Jeppe Andersen kan vi vist godt stryge fra listen over mulige tilgange: https://bold.dk/fodbold/stillinger/n...-norsk-skifte/

              Comment


                Det er midtbanen det knirker lidt med.
                min 2 skal afsted.
                og 3 til 4 ind.
                kommer stadig an på gigo.
                jeg tror han bliver til sommer som min.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                  Det er midtbanen det knirker lidt med.
                  min 2 skal afsted.
                  og 3 til 4 ind.
                  kommer stadig an på gigo.
                  jeg tror han bliver til sommer som min.
                  Mon ikke mindst en af de 3-4 er fra akademiet, i form af Max Ejdum? Jeg kunne, som tidligere nævnt, godt se TAJ være en anden, som backup/udviklingsspiller på 10'eren, men det er rent gæt/håb herfra. Hvis Gigo bliver og Okosun og Aron bliver sendt videre synes jeg vi ville være rigeligt fint stillede for nu med en 6'er ind udefra og de to op fra akademiet. Så kan man evt. supplere op med endnu en 6'er til sommer, når/hvis Gigo og Tverskov forsvinder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                    Det er midtbanen det knirker lidt med.
                    min 2 skal afsted.
                    og 3 til 4 ind.
                    kommer stadig an på gigo.
                    jeg tror han bliver til sommer som min.
                    Ayo og Thrandarson eller Ayo og Frøkjær?
                    Meget overbevist om Gigo er her til sommer.
                    Har selv nogle forslag til et par til midtbanen som den nye Scout kunne tage med fra Sverige. Otto Rosengren.
                    Mathiesen fra den Sirius som han kommer fra kunne også være spændende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Ayo og Thrandarson eller Ayo og Frøkjær?
                      Meget overbevist om Gigo er her til sommer.
                      Har selv nogle forslag til et par til midtbanen som den nye Scout kunne tage med fra Sverige. Otto Rosengren.
                      Mathiesen fra den Sirius som han kommer fra kunne også være spændende.
                      Jeg er 99,9% sikker på at Aron selv/hans agent aktivt forsøger at komme væk fra OB i dette vindue. Men OB vil nok have en transfer da vi nok gerne vil beholde ham indtil sommer så det komplicerer tingene lidt. Så det bliver nok Aller sidst i vinduet det sker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg er 99,9% sikker på at Aron selv/hans agent aktivt forsøger at komme væk fra OB i dette vindue. Men OB vil nok have en transfer da vi nok gerne vil beholde ham indtil sommer så det komplicerer tingene lidt. Så det bliver nok Aller sidst i vinduet det sker
                        Hold da op, hvor der gættes, håber, tror - og ingen, som i slet ingen, ved noget som helst. Måske nogen skulle spille Lotto i aften, der er der lige så store chancer for at gætte rigtigt.
                        Måske vi skulle holde os til facts, og så diskutere ud fra det..? Det andet giver ingen anden mening, end at hver især kan fremkomme med hypoteser og måske’er.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Hold da op, hvor der gættes, håber, tror - og ingen, som i slet ingen, ved noget som helst. Måske nogen skulle spille Lotto i aften, der er der lige så store chancer for at gætte rigtigt.
                          Måske vi skulle holde os til facts, og så diskutere ud fra det..? Det andet giver ingen anden mening, end at hver især kan fremkomme med hypoteser og måske’er.
                          Hvis du lige brugte 2 min på de sidste par sider ville du nok se at 99% af alle posts er mere gætværk end mit indlæg som jeg rent faktisk ved lidt om

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Hold da op, hvor der gættes, håber, tror - og ingen, som i slet ingen, ved noget som helst. Måske nogen skulle spille Lotto i aften, der er der lige så store chancer for at gætte rigtigt.
                            Måske vi skulle holde os til facts, og så diskutere ud fra det..? Det andet giver ingen anden mening, end at hver især kan fremkomme med hypoteser og måske’er.
                            Måske vi skulle holde os fra mavesure opstød om hvad der må og ikke må debatteres på et debatforum?

                            Comment


                              Mit bud er, at vi finder nye græsgange til Aron, Joel King, Okosun - foruden altså Issam og Kanté.

                              Jeg tror at vi kan beholde Gigovic, men at Tverskov er fortid til sommer. Med det in mente, forventer jeg et ret aktivt vintervindue faktisk.

                              Lad os se, hvad Bjørnen kan hive op af hatten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis du lige brugte 2 min på de sidste par sider ville du nok se at 99% af alle posts er mere gætværk end mit indlæg som jeg rent faktisk ved lidt om
                                Har jeg netop gjort og mit indlæg var ikke konkret henvendt til dig, men i indlæg generelt. Så godt ord igen

                                Comment

                                Working...
                                X