Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Se det lyder sgu spændende. Men spørgsmålet er om det ville være muligt at købe ham fri i tilfælde af succes. Ellers er værdien i denne case nok begrænset
    Jeg tænker BW kører Tongya-finten og køber gutten gratis mod en beskeden videresalgsklausul I flg transfermarkt er hans værdi så beskeden som 150.000 euro ... det er jeg selvf. med på ofte er mere vildledende end vejledende

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg tænker BW kører Tongya-finten og køber gutten gratis mod en beskeden videresalgsklausul I flg transfermarkt er hans værdi så beskeden som 150.000 euro ... det er jeg selvf. med på ofte er mere vildledende end vejledende
      Tænker det nok mere er Gigo finten hvor man lejer og accepterer at der ikke er nogen frikøbsklausul

      Comment


        Har lige været inde og se en masse video med ham her. Puhhh han ser spændende ud… Fart og teknik ligner hans forcer.
        En Frøkjær type på den gode måde med hurtige vendinger, frækhed og fart(noget som Frø mangler).
        Ligner også en der gerne vil drive bolden op fra midten

        Ham siger jeg ja tak til

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har lige været inde og se en masse video med ham her. Puhhh han ser spændende ud… Fart og teknik ligner hans forcer.
          En Frøkjær type på den gode måde med hurtige vendinger, frækhed og fart(noget som Frø mangler).
          Ligner også en der gerne vil drive bolden op fra midten

          Ham siger jeg ja tak til
          Han virker meget spændende. Er vi mon helt sikre på, at hans kontrakt udløber 2024 og ikke 2023? :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

            Han virker meget spændende. Er vi mon helt sikre på, at hans kontrakt udløber 2024 og ikke 2023? :)
            Jeg har godt nok svært ved at tro det er en spiller vi henter. For jeg tror på det skal det gerne komme fra et dansk medie.

            Comment


              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-forest-talent
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg har godt nok svært ved at tro det er en spiller vi henter. For jeg tror på det skal det gerne komme fra et dansk medie.
                Jeg kan godt forstå skepsissen. Omvendt plejer The Athletic altså at have styr på deres kilder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                  Han virker meget spændende. Er vi mon helt sikre på, at hans kontrakt udløber 2024 og ikke 2023? :)
                  Kontrakten udløber til sommer ifølge transfermarkedet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Kontrakten udløber til sommer ifølge transfermarkedet.
                    Ja, men til 2024 ifølge The Athletic, som jeg personligt vil sætte større lid til end transfermarkt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har lige været inde og se en masse video med ham her. Puhhh han ser spændende ud… Fart og teknik ligner hans forcer.
                      En Frøkjær type på den gode måde med hurtige vendinger, frækhed og fart(noget som Frø mangler).
                      Ligner også en der gerne vil drive bolden op fra midten

                      Ham siger jeg ja tak til
                      https://www.nottinghamforest.co.uk/n...e-month-award/

                      De omtaler ham som angriber, men på hjemmesiden er han anført som midtbanespiller

                      https://www.nottinghamforest.co.uk/teams/u21
                      Last edited by Online; 07-01-2023, 15:02.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        https://www.nottinghamforest.co.uk/n...e-month-award/

                        De omtaler ham som angriber, men på hjemmesiden er han anført som midtbanespiller

                        https://www.nottinghamforest.co.uk/teams/u21
                        I følge de videoer jeg har set ville han være 10`er eller venstrekant i vores system

                        Comment


                          Hans kontrakt udløber til sommer: https://the72.co.uk/2022/03/22/notti...g-in-2023/amp/

                          Comment


                            Så kører vi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                              Så kører vi
                              Er det da den du har teaset for fra sommer?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Både den artikel og den, der linkes til, skriver bare "with his deal said to have another 12 months remaining on his contract," hvad der jo sagtens kan være rigtigt, men ikke lyder meget skråsikkert. Det kan sagtens bare være en journalist, der har tjekket transfermarkt. Men det åbner uden tvivl nye perspektiver, hvis det er rigtigt, og så kan Tongya (og hans italienske landsholdsudtagelser) forhåbentlig være en god case, BW kan bruge til at overtale ham om, at vi kan hjælpe ham med at forløse potentialet på førsteholdsniveau.​

                                Comment

                                Working...
                                X