Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nægter at tro på at vi henter 5 ind hvis Issam,Kanté,Omar og Gigovic er de eneste der smutter. Uanset hvad han har sagt
    Det kunne jeg faktisk godt.
    1 9’er
    1 10’er
    1 midtbane
    1 midterforsvar
    Og så kommer den sidste an på Tverskov situationen, kunne godt se for mig at vi henter en til midtbanespiller grundet den store udskiftning på midten til sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Det kunne jeg faktisk godt.
      1 9’er
      1 10’er
      1 midtbane
      1 midterforsvar
      Og så kommer den sidste an på Tverskov situationen, kunne godt se for mig at vi henter en til midtbanespiller grundet den store udskiftning på midten til sommer.
      Jeg kan også sagtens se at vi måske henter 5. Men ikke hvis det kun er de 4 nævnte vi skiller os af med. Så skal det være nogle andre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        BW siger at vi henter flere ind end ud.

        - Kanté er væk
        - Brødrene Jebali er væk

        Så tre ud og fire ind

        Baseret på hvad Johnbonny skriver
        Tvivler på at Kante - en lejespiller til akademiet, der allerede var ude af klubben inden transfervinduet - er med i Björns regnestykke for ind- og udgange i transfervinduet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg kan også sagtens se at vi måske henter 5. Men ikke hvis det kun er de 4 nævnte vi skiller os af med. Så skal det være nogle andre
          King, Okosun og Aron er sikker i en situation hvor de og hvor klubben overvejer og kigger for optioner.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            King, Okosun og Aron er sikker i en situation hvor de og hvor klubben overvejer og kigger for optioner.
            min fornemmelse er at de alle 3 er væk fra OB efter januar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              King, Okosun og Aron er sikker i en situation hvor de og hvor klubben overvejer og kigger for optioner.
              Uden tvivl. Og man burde også erstatte Okosun og Aron hvis de smutter fordi vi ved vi kommer lavt på mandskab til sommer på den centrale midt.
              Men King er der jo ingen grund til at hente en erstatning for hvis han bare udlejes. Ved salg kunne man godt overveje det med tanke på at Skjelvik nok er færdig til sommer og være ude i god tid

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/nyheder/bold...i-superligaen/
                ?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Kunne være os..!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Det kunne jeg faktisk godt.
                    1 9’er
                    1 10’er
                    1 midtbane
                    1 midterforsvar
                    Og så kommer den sidste an på Tverskov situationen, kunne godt se for mig at vi henter en til midtbanespiller grundet den store udskiftning på midten til sommer.
                    Den liste er meget det jeg. Også høre vi kigger på.
                    tror der lander en allerede her i weekenden.
                    desværre kan et uventet salg også komme på trapperne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

                      Den liste er meget det jeg. Også høre vi kigger på.
                      tror der lander en allerede her i weekenden.
                      desværre kan et uventet salg også komme på trapperne.
                      Uventet salg? Ikke Minteh?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

                        Den liste er meget det jeg. Også høre vi kigger på.
                        tror der lander en allerede her i weekenden.
                        desværre kan et uventet salg også komme på trapperne.
                        Ivan?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                          Ivan?
                          Ville ihverfald være uventet. Men jeg tvivler på at det er ham.
                          Jeg er sikker på at der er en masse interesse for en del af vores spillere. Men derfra og så til et salg er langt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                            Ivan?
                            Jeg synes ikke Ivan vil være et specielt overraskende salg. Der må være en del klubber der kan bruge hans kvaliteter, det vil selvf. ikke være godt for os men det kan næppe udelukkes at han besidder noget der kan bruges i 2. bundesliga eller lign. De vil i det tilfælde også være i stand til at betale en solid mønt for ham og alt er jo til salg i OB. Det er kun prisen der er bestemmer det. Et overraskende salg vil imø være hvis Joel King sælges tilbage til Australien trods liden succes i u'landet for ham, men de kender jo hans kvaliteter "down under"

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg synes ikke Ivan vil være et specielt overraskende salg. Der må være en del klubber der kan bruge hans kvaliteter, det vil selvf. ikke være godt for os men det kan næppe udelukkes at han besidder noget der kan bruges i 2. bundesliga eller lign. De vil i det tilfælde også være i stand til at betale en solid mønt for ham og alt er jo til salg i OB. Det er kun prisen der er bestemmer det. Et overraskende salg vil imø være hvis Joel King sælges tilbage til Australien trods liden succes i u'landet for ham, men de kender jo hans kvaliteter "down under"
                              At sælge Ivansevic vil være en kæmpe svækkelse af vores hold, men du har ret alle er til salg til den rette pris. Vedr. Joel King så vil det være optimalt for alle parter. Han har stadig et godt navn i Australien og har trods alt lige været med i dered VM-trup, dog udennspilletid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

                                Den liste er meget det jeg. Også høre vi kigger på.
                                tror der lander en allerede her i weekenden.
                                desværre kan et uventet salg også komme på trapperne.
                                Breum eller Hornemann? Begge mangler vel spilletid og især Breum kan ikke være tilfreds med situationen. Selvom det trænger mere til udleje og han har en lang kontrakt så er det måske ja muligt at der kommer et købstilbud.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X