Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fin blok.

    Jeg tror stadig at OB laver en kæmpe fejl her ved at sælge Jebali ift at komme i Top 6.
    Jeg ville nok have valgt at beholde ham resten af sæsonen og sælge ham til sommer. Muligvis til et lidt lavere beløb men den risiko ville jeg have løbet.

    Men hvis der er nogen kan trække en kanin eller 2 op af hatten er det BW så jeg må fortsat tro på at han har styr på det og at vi ikke kommer svækket ud af vinduet
    Hvis Jebali har insisteret på at udnytte den (måske) sidste chance for en stor kontrakt i hans karrieres efterår efter et glimrende VM så ville en evt. manglende motivation fra hans side i et afgørende forår formentligt ikke hjælpe OB alligevel så ..
    Fra Jebalis perspektiv er det vel et spørgsmål om en bedre kontrakt vs en forholdsvis ligegyldig top6 placering .. havde OB spillet med om mesterskabet eller bare en medaljeplacering og efterfølgende Europa havde det måske været anderledes ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Han kunne godt være en fin erstatning for Jebali, hvis vi da kan betale Ajax, og få ham overtalt.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sin-exit-her

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Hvis Jebali har insisteret på at udnytte den (måske) sidste chance for en stor kontrakt i hans karrieres efterår efter et glimrende VM så ville en evt. manglende motivation fra hans side i et afgørende forår formentligt ikke hjælpe OB alligevel så ..
        Fra Jebalis perspektiv er det vel et spørgsmål om en bedre kontrakt vs en forholdsvis ligegyldig top6 placering .. havde OB spillet med om mesterskabet eller bare en medaljeplacering og efterfølgende Europa havde det måske været anderledes ..
        Det kan jeg selvfølgelig godt følge. Og der har nok været en gentlemans aftale. Men mm den var specifik på dette vindue havde jeg stadig beholdt ham. Så måtte han bide tænderne lidt sammen.
        Nu fik han sin bror op og den aftale var indtil sommer. Den var for Issams skyld. Ikke OB. Så planen har nok også været at han skulle afsted senest til sommer.
        Så vildt et skifte er det nok heller ikke for ham økonomisk at han ikke kunne få det et andet sted om 6 måneder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Han kunne godt være en fin erstatning for Jebali, hvis vi da kan betale Ajax, og få ham overtalt.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sin-exit-her
          Ville være fint. Men han har garanteret meget større muligheder end OB og er urealistisk for os tror jeg

          Comment


            Skal man udlede noget af, at OB stadig ikke har meldt noget ud omkring Gigovic? I tilfælde af at han ryger videre, ville de vel smide en artikel op med tak for indsatsen?

            Jeg håber vi stadig er med i puljen af muligheder for ham her til foråret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Skal man udlede noget af, at OB stadig ikke har meldt noget ud omkring Gigovic? I tilfælde af at han ryger videre, ville de vel smide en artikel op med tak for indsatsen?

              Jeg håber vi stadig er med i puljen af muligheder for ham her til foråret
              Martin Davidsen melder på Twitter at hans kilder melder ham til en klub i udlandet. Jebali ryger højst sandsynlig denne uge.
              Det bliver et aktivt transfervindue..

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen

                Jeppe Kjær ?
                Last edited by Online; 02-01-2023, 10:49.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Skal man udlede noget af, at OB stadig ikke har meldt noget ud omkring Gigovic? I tilfælde af at han ryger videre, ville de vel smide en artikel op med tak for indsatsen?

                  Jeg håber vi stadig er med i puljen af muligheder for ham her til foråret
                  Lort…

                  Martin Davidsen
                  @mpbdavidsen
                  ·
                  3 t
                  Meget tyder på et aktivt januar-transfervindue i OB. Issam Jebali forventes solgt i denne uge, og der er vedvarende meldinger om, at Armin Gigovic fortsætter karrieren i en anden klub. To af OB’s bedste og vigtigste spillere fra efteråret. #obdk #sldk #transferdk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Lort…

                    Martin Davidsen
                    @mpbdavidsen
                    ·
                    3 t
                    Meget tyder på et aktivt januar-transfervindue i OB. Issam Jebali forventes solgt i denne uge, og der er vedvarende meldinger om, at Armin Gigovic fortsætter karrieren i en anden klub. To af OB’s bedste og vigtigste spillere fra efteråret. #obdk #sldk #transferdk
                    Lort med lort på.
                    Kan ikke forstå at vi sælger Jebali. Med Gigovic og Jebali taber vi vel to af vores tre vigtigste markspiller. BW skal trylle ellers kan vi vel glemme Top6 med det hårde restprogram vi har. Og det bliver mere end svært: selv Jebali brugte tid at blive afgørende for os. Og om vi kan få en anden spiller som Gigovic som gjorde en forskel fra første minut han var på banen for os ... jeg tvivler.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Jeg er faktisk mindre bekymret for at miste Gigovic end Jebali. Manneh ser altså spændende ud, og han er ikke på lejekontrakt.

                      Men Jebali bliver et tab. Frøkjær har ikke mentaliteten og og stabliliteten til at overtage, og han ligner en spiller der ikke er tilpas under Alm. Der skal hentes en erstatning, hvis (når) Jebali ryger, og sådan én kan godt blive svær at finde i et vintertransfervindue.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Det positive er at vi trods alt ikke står 31. januar og mister to profiler BW ikke har tid til at erstatte. Nu har han en måned, hvor han er helt bevidst om to profiler skal erstattes. Om det så bliver 1-1 eller om han eksempelvis henter en dygtig 9'er ind eller hvad han nu finder på bliver spændende, men i truppen har vi ikke spillere på det niveau og det bliver han nødt til at forholde sig til. Sidst vi lå fint med i kapløbet om top 6 og solgte en stor profil, var da Kadrii smuttede og blev erstattet af Lieder. Den slags fortilfælde skal der rodes bod på. Vi skal så vidt muligt sørge for at træde 2 og gerne 3 skridt frem efter vi har trådt to tilbage.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Lort med lort på.
                          Kan ikke forstå at vi sælger Jebali. Med Gigovic og Jebali taber vi vel to af vores tre vigtigste markspiller. BW skal trylle ellers kan vi vel glemme Top6 med det hårde restprogram vi har. Og det bliver mere end svært: selv Jebali brugte tid at blive afgørende for os. Og om vi kan få en anden spiller som Gigovic som gjorde en forskel fra første minut han var på banen for os ... jeg tvivler.
                          Tja - ingen over holdet -at Jebali skulle være helt umulig at erstatte er jeg ikke enig i, det giver muligheder at både Jebali (x2) og Gigo er ude af lønbudgettet. Jeg tror stadig på BW og hans evne til at sammensætte et stærkt hold. Hvis man altid ser det værst tænkelig ske - får man jo unægteligt ret på et eller andet tidspunkt - jeg håber ikke at pessimisterne får ret denne gang - for vi er helt enige om, at OB trænger til en top 6 placering. Heldigvis har Brøndby jo forstærket sig med Jesper Sørensen som træner - det er da til at overse visionerne i den rekruttering.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det positive er at vi trods alt ikke står 31. januar og mister to profiler BW ikke har tid til at erstatte. Nu har han en måned, hvor han er helt bevidst om to profiler skal erstattes. Om det så bliver 1-1 eller om han eksempelvis henter en dygtig 9'er ind eller hvad han nu finder på bliver spændende, men i truppen har vi ikke spillere på det niveau og det bliver han nødt til at forholde sig til. Sidst vi lå fint med i kapløbet om top 6 og solgte en stor profil, var da Kadrii smuttede og blev erstattet af Lieder. Den slags fortilfælde skal der rodes bod på. Vi skal så vidt muligt sørge for at træde 2 og gerne 3 skridt frem efter vi har trådt to tilbage.
                            I mine øjne er chancen for at BW henter bedre ind end der blev gjort da Lieder erstattede Kadrii ret stor.
                            Faktisk har jeg ret stor tiltro til BW især efter det sommer vindue han lavede.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              I mine øjne er chancen for at BW henter bedre ind end der blev gjort da Lieder erstattede Kadrii ret stor.
                              Faktisk har jeg ret stor tiltro til BW især efter det sommer vindue han lavede.
                              Enig, for seks måneder, eller mindre, anede jeg ikke at Gigovic og Minteh m. fl. eksisterede.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                I mine øjne er chancen for at BW henter bedre ind end der blev gjort da Lieder erstattede Kadrii ret stor.
                                Faktisk har jeg ret stor tiltro til BW især efter det sommer vindue han lavede.
                                Helt sikkert. Han har ramt inde for skiven og det er jo også årsagen til vi ikke allesammen skriger frustrationerne ud. BW har bevist at han kan finde kvalitetsspillere, så det skal han have lov at bevise at han kan igen. Jeg er også ret sikker på BW har en liste med spillere som kan gå ind og erstatte dem.
                                Jeg tror bare endnu engang vi først vil se os handle meget sent i vinduet, hvor pladsen i hierarkiet når til os, for at finde spillere på Jebali-niveau. Det giver meget kort tid til at spille dem ind og blive profiler. Det tror jeg kommer til at koste en top 6 på den korte bane, men vi må se hvad der sker. Jebali/gigovic eller ej, så er suppen stadig så uhyggeligt tæt at det nok fortsat bliver marginaler der kommer til at afgøre hvem imellem tabellens nummer 10 og nummer 4, som når med i øverste halvdel.

                                Comment

                                Working...
                                X