Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg har aldrig hørt om en udlejet spiller der er blevet "fremlejet" (som det vel ville hedde på boligmarkedet), så det tvivler jeg på, kan lade sig gøre. Altså formelt set kan det jo sikkert gøres, hvis vi ophæver lejekontrakten og Næstved lejer ham i stedet, men tvivler på, vi får det at se. Ellers skal vi jo vurdere, at hab er interessant nok til at vi henter ham permanent nu.
    Jeg tror ikke jeg afslører de store hemmeligheder ved at sige, at OB nok har set hvad de skal se i Ådalen. Hvis denne case skal have en positiv udgang ville det være bedst at se ham på dansk grund i en anden klub fra nedre divisioner

    Comment


      Dahkslykke om back-positionerne, offensiven og kommende akademispiller::
      https://obstemmer.dk/brevkasse-blogg...og-offensiven/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Dahkslykke om back-positionerne, offensiven og kommende akademispiller::
        https://obstemmer.dk/brevkasse-blogg...og-offensiven/
        Han skriver det ikke ligner TAJ bliver i klubben - er det noget, jeg har misset?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Han skriver det ikke ligner TAJ bliver i klubben - er det noget, jeg har misset?
          Tror der var lidt herinde at vi muligvis kan ikke holde ham eller sælger ham nen ved ikke mere hvem skrev om det. Muligvis fmprOB?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Tror der var lidt herinde at vi muligvis kan ikke holde ham eller sælger ham nen ved ikke mere hvem skrev om det. Muligvis fmprOB?
            Ikke mig. Jeg ved intet omkring hans fremtid

            Men jeg syntes da klart man burde skrive kontrakt med ham og måske leje ham ud

            Comment


              Han er nok dyr i lønkroner, men hvorfor ikke prøve med en lejeaftale for foråret?

              https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-vaek-fra-fck/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Han er nok dyr i lønkroner, men hvorfor ikke prøve med en lejeaftale for foråret?

                https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-vaek-fra-fck/
                Jordens største nej tak.

                Dårlig attitude, ikke prangende spil i FCK, passer dårligt i systemer med én angriber (også nævnt af Neestrup).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jordens største nej tak.

                  Dårlig attitude, ikke prangende spil i FCK, passer dårligt i systemer med én angriber (også nævnt af Neestrup).
                  Det er jeg enig i. Mest p.gr.a. attituden og hvis han yderligere ikke passer i systemet er et klart nej tak fra mig også ..

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Han er nok dyr i lønkroner, men hvorfor ikke prøve med en lejeaftale for foråret?

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-vaek-fra-fck/
                    Det kan, og skal, aldrig nogensinde finde sted. Vil være en skodaftale

                    Comment


                      Ville ærgre mig meget hvis ikke vi skriver kontrakt med TAJ. Jeg ved godt at vi har nogle store talenter på kanterne, men hold da op hvor er han god hver gang jeg ser u19 spille.

                      Comment


                        Ja, jeg vidste, at jeg stak hånden i en hvepserede....

                        Tvivler på at BK og MF er oppe i gear til de fem første kampe i foråret og vil gerne have Jebali væk fra 9'eren.

                        Vi kan selvfølgelig satse på Sabbi, men mener det er for enstrenget.

                        ... og som sagt, kun for en kortere lejeaftale.


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                          Ville ærgre mig meget hvis ikke vi skriver kontrakt med TAJ. Jeg ved godt at vi har nogle store talenter på kanterne, men hold da op hvor er han god hver gang jeg ser u19 spille.
                          Tror faktisk at han har evnerne til at udvikle sig til en 10`er i vores system. Så det behøver ikke at være kant.

                          Men vi må se hvem der er med fra akademiet på træningslejren. Det plejer at give et billede om hvem der er tæt på kontrakt

                          Comment


                            ikke så meget et rygte men, hvis FC Zurich kan værer i spil til Iker Pozo (https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...n-city-spiller), så bør vi også kunne værer med - selvfølgelig er han ikke i gear men han kunne værer spændende fremadrettet og måsle en god erstatning for Gigo..

                            Comment


                              Jeg elsker stadig fodbold, men klubfodbold bliver mere og mere fesent og kommercielt. Skal jeg kun holde med OB fordi den er god til at tjene penge. Spillerne flyver ind og ud og talentafdelingens formål er at sikre gode salg.
                              Ja, når Bjørn sætter et hold der vinder/spiller godt er det fedt.
                              Men jeg har opdaget at jeg nu er ligeglad med transferrygter. Og ikke kun det. Min passion er meget mindre. Det gør mig ked af det.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Jeg elsker stadig fodbold, men klubfodbold bliver mere og mere fesent og kommercielt. Skal jeg kun holde med OB fordi den er god til at tjene penge. Spillerne flyver ind og ud og talentafdelingens formål er at sikre gode salg.
                                Ja, når Bjørn sætter et hold der vinder/spiller godt er det fedt.
                                Men jeg har opdaget at jeg nu er ligeglad med transferrygter. Og ikke kun det. Min passion er meget mindre. Det gør mig ked af det.
                                Sådan har jeg det også. Når et stor talent kommer frem, så handler det ikke om, at han skal være med til at bringe OB frem igen, det handler om, at han skal sælges.

                                Det er moderne fodbold, og sådan er det. Jeg finder stadig glæde i det på min egen måde, og Ådalen er smuk til trods :).

                                Fodbold uden for Superligaen - og landsholdet - har jeg ikke fulgt i årevis. Det siger mig intet længere.

                                Comment

                                Working...
                                X