Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ang. Joel King er der oplysninger om det er u'leje, eller er det et salg der forventes.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Indtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
      Det håber jeg ikke bliver tilfældet! Bjørn må sgu godt lige svinge checkhæftet en gang eller to inden midnat. Våd drøm; Abildgaard eller Matsson (selvom det jo så er endnu en lejeløsning)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
        Indtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
        Det håber jeg ikke bliver tilfældet! Bjørn må sgu godt lige svinge checkhæftet en gang eller to inden midnat. Våd drøm; Abildgaard eller Matsson (selvom det jo så er endnu en lejeløsning)
        Abildgård er på vej hjem til Aalborg i flg. Tipsbladet
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ville være fedt med det sidste krydderi til truppen. Ellers er jeg sgu ikke vildt optimistisk på at vi når Top 6
          Slet
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
            Ingen 10er fra Polen og ifg min kilde har der ikke været noget aktuelt derfra. Men en uventet mulighed er opstået og den følges helt til dørs, ellers lukkes vinduet
            Altså, Iscos skifte til Union er jo lige brudt sammen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
              Indtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
              Det håber jeg ikke bliver tilfældet! Bjørn må sgu godt lige svinge checkhæftet en gang eller to inden midnat. Våd drøm; Abildgaard eller Matsson (selvom det jo så er endnu en lejeløsning)
              Jeg tror der er et plus på løn udgifterne, dog med det forbehold at man nok forsøger at forlænge med Minteh.

              Transfer tror jeg ikke der er så meget på, ikke hvis vi, i forhold til vores budget, skal sælge for 7,5 mill årligt.


              Men altså våd drøm Abildgaard OG Mattsson.

              Men så skal Thorborg vist forbi med platin kortet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg tror der er et plus på løn udgifterne, dog med det forbehold at man nok forsøger at forlænge med Minteh.

                Transfer tror jeg ikke der er så meget på, ikke hvis vi, i forhold til vores budget, skal sælge for 7,5 mill årligt.


                Men altså våd drøm Abildgaard OG Mattsson.

                Men så skal Thorborg vist forbi med platin kortet.
                Hehe, ja - det var nu også ment som een af dem. Det er derfor der står "eller".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Abildgård er på vej hjem til Aalborg i flg. Tipsbladet
                  De vil gerne have ham, men tror faktisk vi har en større chance, hvis vi går efter ham.

                  Comment


                    Hvis vinduet lukkes med KZ….så falder BW kredit satme en del hos mig…men lad os nu se
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Hvis vinduet lukkes med KZ….så falder BW kredit satme en del hos mig…men lad os nu se
                      Jeg vil ikke klandre BW for det, det handler om finansieringen af OB. I det her transfer vindue har man nærmest indtryk af at Bjørn har været nede i Føtex og sælge de tomme flasker for at have et eller andet i transfer budget.

                      Men man bliver godt nok misundelig når man ser hvad de andre hiver ind, Sertdemir til Farum alligevel. Sataner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jeg vil ikke klandre BW for det, det handler om finansieringen af OB. I det her transfer vindue har man nærmest indtryk af at Bjørn har været nede i Føtex og sælge de tomme flasker for at have et eller andet i transfer budget.

                        Men man bliver godt nok misundelig når man ser hvad de andre hiver ind, Sertdemir til Farum alligevel. Sataner.
                        Tror ikke på at Enrico udtaler at man skal styrkes uden at give Bjørn mønt og tror ikke på at salget af Jebali kun kan veksles til det der er kommet.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Jeg vil ikke klandre BW for det, det handler om finansieringen af OB. I det her transfer vindue har man nærmest indtryk af at Bjørn har været nede i Føtex og sælge de tomme flasker for at have et eller andet i transfer budget.

                          Men man bliver godt nok misundelig når man ser hvad de andre hiver ind, Sertdemir til Farum alligevel. Sataner.
                          Personligt fraholder jeg mig fra nogen overordnede konklusioner, før midnat, og måske endda lidt efter.

                          Når Bjørn sætter sig hos SFÅ-drengene og nyder en kold O´ense kan vi konkludere, hvad vinduet har bragt. Der kan nå at ske meget endnu.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Tror ikke på at Enrico udtaler at man skal styrkes uden at give Bjørn mønt og tror ikke på at salget af Jebali kun kan veksles til det der er kommet.
                            Salget af Jebali dækker jo kun hvad OB budgetterer med at skulle sælge for årligt.

                            Så har man salget af Ayo og TAJ tilbage og det er nok begrænset hvad man har fået for dem + man også har betalt en transfer for Mustafic. Jeg tror virkelig ikke at der har været et særligt stort budget at handle for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                              Personligt fraholder jeg mig fra nogen overordnede konklusioner, før midnat, og måske endda lidt efter.

                              Når Bjørn sætter sig hos SFÅ-drengene og nyder en kold O´ense kan vi konkludere, hvad vinduet har bragt. Der kan nå at ske meget endnu.
                              Det har du ret i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Salget af Jebali dækker jo kun hvad OB budgetterer med at skulle sælge for årligt.

                                Så har man salget af Ayo og TAJ tilbage og det er nok begrænset hvad man har fået for dem + man også har betalt en transfer for Mustafic. Jeg tror virkelig ikke at der har været et særligt stort budget at handle for.
                                Men årligt behøver jo ikke at betyde den første måned i året .. og sket ikke hvis man forventer +50 for Minteh til sommer så tænker ikke at man skal hænge sig for meget i det.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X