Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror ikke vi skal sætte næsen op efter at beholde Gigo.
    Desværre..
    Nej, det virker lidt urealistisk lige nu. Derfor ser jeg det også som BW's fornemmeste opgave at finde en ny CM.

    Hvis vi sælger Jebali, skal vi også have en ny 10'er.

    Bevares, det kunne være rart med en 9'er mere, men vi har trods alt Bashkim på kontrakt indtil '24, så synes ikke det er lige så presserende som på de to andre positioner.

    Det vil heller ikke være rart, hvis enten Paulsen eller Ivancevic trækker en karantæne til en af de sidste kampe, inden turneringen bliver splittet op...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

      Nej, det virker lidt urealistisk lige nu. Derfor ser jeg det også som BW's fornemmeste opgave at finde en ny CM.

      Hvis vi sælger Jebali, skal vi også have en ny 10'er.

      Bevares, det kunne være rart med en 9'er mere, men vi har trods alt Bashkim på kontrakt indtil '24, så synes ikke det er lige så presserende som på de to andre positioner.

      Det vil heller ikke være rart, hvis enten Paulsen eller Ivancevic trækker en karantæne til en af de sidste kampe, inden turneringen bliver splittet op...
      Nej der skal helt sikkert ske lidt i dette vindue for at det ikke bliver for meget til sommer. Jeg tror umiddelbart ikke på en 9`er i dette vindue. Men det afhænger nok utroligt meget af om Fenger er klar til opstart. Og så hører jeg at Kadrii skade måske var lidt mere alvorlig end man gik og troede. Så jeg ved ikke om han er klar til opstarten.
      Og vi ved jo bare at en Fenger og en Kadrii på 90-95% ikke er gode nok til at vi kan spille med om Top 6.

      Jeg ville også være mest tryg hvis man fik en god gardering til det centrale forsvar. Omar er slet ikke god nok, Slotsager er ikke klar og Skjelvik skal holdes langt langt væk fra den plads. Så vi er udsatte helt klart

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nej der skal helt sikkert ske lidt i dette vindue for at det ikke bliver for meget til sommer. Jeg tror umiddelbart ikke på en 9`er i dette vindue. Men det afhænger nok utroligt meget af om Fenger er klar til opstart. Og så hører jeg at Kadrii skade måske var lidt mere alvorlig end man gik og troede. Så jeg ved ikke om han er klar til opstarten.
        Og vi ved jo bare at en Fenger og en Kadrii på 90-95% ikke er gode nok til at vi kan spille med om Top 6.

        Jeg ville også være mest tryg hvis man fik en god gardering til det centrale forsvar. Omar er slet ikke god nok, Slotsager er ikke klar og Skjelvik skal holdes langt langt væk fra den plads. Så vi er udsatte helt klart
        Jeg tror heller ikke på en 9'er i dette vindue. Vi skal huske, at Sabbi også har vist sig fra sin bedre side på den position på det seneste, så måske er der mere at hente dér.

        Nej, et Jebali-salg vil derimod kræve en fuldgod erstatning, for Frøkjær som enevalg på 10'eren er ganske enkelt uholdbart. Vi skal have en plan for den position i fremtiden.

        Derudover, har jeg faktisk stor tiltro til, at Manneh har et vist niveau, og måske er vurderingen fra den sportslige ledelse, at han og Tverskov - med Aron og Okkosun som backup - er rigeligt indtil sommer, hvor vi (formentlig) mister de tre sidstnævnte. Så skal der findes erstatninger igen. Max Ejdum vil formentlig erstatte en enkelt af dem, men så skal vi stadigvæk ud at finde to nye, og det er jo helst ikke nogle positioner, vi skal blive dårligere på.

        At være proaktiv i den sammenhæng, og allerede nu, må have allerhøjeste prioritet. Vores midtbaneakse er udsat både på kort og lang sigt.

        Jeg er enig i, at vi også er udsatte i midterforsvaret, men hvis vi får en god midtbanespiller mere, kan Tverskov supplere dernede indtil sommer i hvert fald. Der skal der dog også ske noget.

        Det bliver spændende!

        Comment


          Jeg ser ingen grund til at vi skal bruge penge på en centerforsvar. Vi har Slotsager, Skejlvik og Tverskov som kan bruges vd karantæner. Hvis man har ideen om at Slotsager skal være backup fra sommer, så bør han allerede nu være klar til et vikariat på pladsen. Tversov kan falde ned på den plads igen, da vi har Manneh som kan tage bolde til sig og fordelen den.

          For mig at se vil det være spild af penge og fuldstændigt imod strategien at hente en centerforsvar. Vi har potentielt CV i Kolding som kommer retur til sommer og Slotsager med noget robusthed.

          En 9'er skal være noget spændende med potentiale ikke NJ eller Albers som rygter gik på. Til dette forår har vi mulighederne i Sabbi, Jebali, Max og Kadri. Kommer til at brække mig i lårfede stråler hvis vi henter en eller anden afdanket skadesplaget spiller ind fordi han engang har været god. Håber vi er kommet forbi det signinger

          Comment


            Hvis der kigges på en forsvarsspiller, kan vi måske være blandt bejlerne til en tidligere OB spiller.
            https://bold.dk/fodbold/klubber/hama...aen-er-i-spil/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Hvis der kigges på en forsvarsspiller, kan vi måske være blandt bejlerne til en tidligere OB spiller.
              https://bold.dk/fodbold/klubber/hama...aen-er-i-spil/
              Var han ikke lidt af et problembarn dengang? Bevares det er jo tilladt at blive ældre og klogere

              Comment


                Han var et problembarn dengang, men må man også sige han har kæmpet sig flot tilbage efter ikke at få forlænget og spille 2 division efterfølgende. Har set en del ham-kam kampe i denne sæson og må bare sige jeg er imponeret. Han er den bedste næsten hver gang og er virkelig god på bolden. Får heller ikke så mange dumme kort som man jo hørte om i OB. Synes det kunne være interessant

                Comment


                  Kalmar

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...l-svensk-klub/

                  Comment


                    Jeg tænker det går. Men så stiger muligheden nok for at vi sender en offensiv spiller eller 2 mod Sjælland. Måske Kanté kunne være en mulighed? Og Charly

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tænker det går. Men så stiger muligheden nok for at vi sender en offensiv spiller eller 2 mod Sjælland. Måske Kanté kunne være en mulighed? Og Charly
                      Hvordan kan Kanté tage til Sjælland så?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                        Hvordan kan Kanté tage til Sjælland så?
                        Jeg forstår ikke?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg forstår ikke?
                          Hvordan kan Næstved eventuelt hente Kanté, mig bekendt er han da lejet?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                            Hvordan kan Næstved eventuelt hente Kanté, mig bekendt er han da lejet?
                            Jeg kender ikke reglerne andet end man kun må repræsentere 2 klubber på et kalender år.
                            Hvis det kunne lade sig gøre ville det være fint at prøve ham af

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kender ikke reglerne andet end man kun må repræsentere 2 klubber på et kalender år.
                              Hvis det kunne lade sig gøre ville det være fint at prøve ham af
                              Jeg har aldrig hørt om en udlejet spiller der er blevet "fremlejet" (som det vel ville hedde på boligmarkedet), så det tvivler jeg på, kan lade sig gøre. Altså formelt set kan det jo sikkert gøres, hvis vi ophæver lejekontrakten og Næstved lejer ham i stedet, men tvivler på, vi får det at se. Ellers skal vi jo vurdere, at hab er interessant nok til at vi henter ham permanent nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Jeg har aldrig hørt om en udlejet spiller der er blevet "fremlejet" (som det vel ville hedde på boligmarkedet), så det tvivler jeg på, kan lade sig gøre. Altså formelt set kan det jo sikkert gøres, hvis vi ophæver lejekontrakten og Næstved lejer ham i stedet, men tvivler på, vi får det at se. Ellers skal vi jo vurdere, at hab er interessant nok til at vi henter ham permanent nu.
                                Jeg mener ikke det er muligt, da moderklubben jo har nogle forventninger og krav til udlejningen.

                                Ellers kunne OB reelt leje spilleren videre til moderklubbens største konkurrent !

                                Comment

                                Working...
                                X