Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

haha faktisk en god ide, saa har man da noget at glaede sig over uanset resultatet.
    Lige præcis. Jeg har dog tjent lidt for mange penge på det i denne sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvis vi ikke kan forventer en hjemmebanesejr mod Horsens, så hvem kan vi slå overhoved? Måske Lyngby på en god dag? Så kan vi ja planlægge for første Div. allerede med det samme.
      Jeg forventer en sejr mandag, alt andet er uacceptabelt. Mere er der ikke at sige.
      Lyngby skabte en del chancer mod FCK. Kun sublimt målmandsspil gjorde at de ikke scorede et par mål….

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det lærer jeg aldrig at forstå. Kunne aldrig spille imod OB uanset hvor sikker jeg er
        hvis jeg bliver ved med at vinde så store summer, kan jeg jo smide dem i klubbens slunkne kasse - vi er åbenbart fattige?!?!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

hvis jeg bliver ved med at vinde så store summer, kan jeg jo smide dem i klubbens slunkne kasse - vi er åbenbart fattige?!?!
          Pas på at Thorborg ikke kræver 50 procent af gevinsten

Comment

Mh
            gg. Rø. Bp. Aa.
            At. Jt.
            Ch. Ij. Jb.
            Mf.

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Når du har vundet over 7,5 mille kan du smide resten i nye spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mh
                gg. Rø. Bp. Aa.
                At. Jt.
                Ch. Ij. Jb.
                Mf.
                Reality eller gætværk ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Reality eller gætværk ?
                  Ønske …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Mh
                    gg. Rø. Bp. Aa.
                    At. Jt.
                    Ch. Ij. Jb.
                    Mf.
                    Nok mere,

Hansen
                    Nico - Paulsen - jørgen - king
                    Aron - tver
                    Charly - issam - sander
                    Bashkim

Okosun erstatter Aron, hvis klar.
                    sabbi erstatter Charly, hvis klar. (Men det er han næppe?)

kedeligt, forudsigeligt.. Tja.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Nok mere,

Hansen
                      Aron - tver
                      Charly - issam - sander
                      Bashkim

Jeg kaster op, hvis Alm stiller sådan op. Det er tæt på man ikke gider se kampene mere, hvis det skal være de samme 11, der ikke slår til hver weekend. Kun på stadion og det for fællesskabets skyld.

Comment

Mh
                        gg. Rø. Bp. Aa.
                        At. Jt.
                        Ch. Ij. Jb.
                        Mf.
                        Det ville være fedt, men det få vi næppe fra Alm.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Nok mere,

Hansen
                          Aron - tver
                          Charly - issam - sander
                          Bashkim

Okosun er ikke klar. Sabbi er ude i flere uger. Måske endda indtil VM pausen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det lærer jeg aldrig at forstå. Kunne aldrig spille imod OB uanset hvor sikker jeg er
                            Hvorfor? Foeler du at du gaar imod OB paa en maade, eller vil du have det daarligt over hvis du faktisk vinder dit bet? Er nysgerrig efter hvorfor og proever ikke at starte en latterlig diskusion om det, bare rolig :)

Hvis vi var en normalt (vel)fungerende klub, ville jeg heller aldrig spille mod OB og har faktisk heller aldrig gjort det da jeg slet ikke better på noget. Men i den situation vi er i nu og det vi som fans har vaeret igennem de sidste mange mange aar, saa kan jeg ikke se noget galt i at proeve sikre sig bare lidt at glaede sig over naar vi spiller. Jeg gaetter paa claudes1 stadig efter mange aar, stadig ser OBs kampe, selvom han spiller paa et nederlag og ikke spiller for at vinde penge som saadan

Comment

Det er laenge siden jeg har vaeret saa nervoes for en kamp, som jeg er for kampen mod Horsens. Denne kamp er mod et hold som vi som klub SKAL kunne slaa, men problemet er at i vores nuvaerende forfatning vel er favoritter til at tabe. Hvis vi taber skal der ske noget, enten maa de erkende dem der henter spillerne, eller dem der traener dem ikke er gode nok. Vi kan ikke fyre 10 spillere med mindre NT pludselig donere hans formue til OB.

Jeg haaber vi ser et hold hvor Alm, endelig er kommet til fornuft, og starter med flere af de unge der har vist sig frem paa det seneste. Jeg haaber vi ser noget fight og gejst og at Tverskov begynder at vise sig lidt mere som en anfoere.

Jeg forventer at vi ser samme opstilling der ikke har virket i et aar, i en kamp hvor vi proever at forsvare 0-0 fra kampens start. Spillerne loeber rundt uden nogen rigtig plan og vi taber 2-0 på fejl midten af banen der efterlader os i ubalance. Vores eneste haab er en enkeltmands praestation.

Comment

Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

Hvorfor? Foeler du at du gaar imod OB paa en maade, eller vil du have det daarligt over hvis du faktisk vinder dit bet? Er nysgerrig efter hvorfor og proever ikke at starte en latterlig diskusion om det, bare rolig :)

Hvis vi var en normalt (vel)fungerende klub, ville jeg heller aldrig spille mod OB og har faktisk heller aldrig gjort det da jeg slet ikke better på noget. Men i den situation vi er i nu og det vi som fans har vaeret igennem de sidste mange mange aar, saa kan jeg ikke se noget galt i at proeve sikre sig bare lidt at glaede sig over naar vi spiller. Jeg gaetter paa claudes1 stadig efter mange aar, stadig ser OBs kampe, selvom han spiller paa et nederlag og ikke spiller for at vinde penge som saadan
                                Spot on. Har været fan siden 1980. Betting er jo bare for sjov. Kan ikke se hvad problemet er. Jeg håber jo jeg taber de penge

Comment

Working...
                                X