Oprindeligt indsendt af MiXiM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Horsens
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvis vi ikke kan forventer en hjemmebanesejr mod Horsens, så hvem kan vi slå overhoved? Måske Lyngby på en god dag? Så kan vi ja planlægge for første Div. allerede med det samme.
Jeg forventer en sejr mandag, alt andet er uacceptabelt. Mere er der ikke at sige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMh
gg. Rø. Bp. Aa.
At. Jt.
Ch. Ij. Jb.
Mf.
Hansen
Nico - Paulsen - jørgen - king
Aron - tver
Charly - issam - sander
Bashkim
Okosun erstatter Aron, hvis klar.
sabbi erstatter Charly, hvis klar. (Men det er han næppe?)
kedeligt, forudsigeligt.. Tja.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Nok mere,
Hansen
Aron - tver
Charly - issam - sander
Bashkim
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMh
gg. Rø. Bp. Aa.
At. Jt.
Ch. Ij. Jb.
Mf."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Nok mere,
Hansen
Aron - tver
Charly - issam - sander
Bashkim
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det lærer jeg aldrig at forstå. Kunne aldrig spille imod OB uanset hvor sikker jeg er
Hvis vi var en normalt (vel)fungerende klub, ville jeg heller aldrig spille mod OB og har faktisk heller aldrig gjort det da jeg slet ikke better på noget. Men i den situation vi er i nu og det vi som fans har vaeret igennem de sidste mange mange aar, saa kan jeg ikke se noget galt i at proeve sikre sig bare lidt at glaede sig over naar vi spiller. Jeg gaetter paa claudes1 stadig efter mange aar, stadig ser OBs kampe, selvom han spiller paa et nederlag og ikke spiller for at vinde penge som saadan
Comment
-
Det er laenge siden jeg har vaeret saa nervoes for en kamp, som jeg er for kampen mod Horsens. Denne kamp er mod et hold som vi som klub SKAL kunne slaa, men problemet er at i vores nuvaerende forfatning vel er favoritter til at tabe. Hvis vi taber skal der ske noget, enten maa de erkende dem der henter spillerne, eller dem der traener dem ikke er gode nok. Vi kan ikke fyre 10 spillere med mindre NT pludselig donere hans formue til OB.
Jeg haaber vi ser et hold hvor Alm, endelig er kommet til fornuft, og starter med flere af de unge der har vist sig frem paa det seneste. Jeg haaber vi ser noget fight og gejst og at Tverskov begynder at vise sig lidt mere som en anfoere.
Jeg forventer at vi ser samme opstilling der ikke har virket i et aar, i en kamp hvor vi proever at forsvare 0-0 fra kampens start. Spillerne loeber rundt uden nogen rigtig plan og vi taber 2-0 på fejl midten af banen der efterlader os i ubalance. Vores eneste haab er en enkeltmands praestation.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
Hvorfor? Foeler du at du gaar imod OB paa en maade, eller vil du have det daarligt over hvis du faktisk vinder dit bet? Er nysgerrig efter hvorfor og proever ikke at starte en latterlig diskusion om det, bare rolig :)
Hvis vi var en normalt (vel)fungerende klub, ville jeg heller aldrig spille mod OB og har faktisk heller aldrig gjort det da jeg slet ikke better på noget. Men i den situation vi er i nu og det vi som fans har vaeret igennem de sidste mange mange aar, saa kan jeg ikke se noget galt i at proeve sikre sig bare lidt at glaede sig over naar vi spiller. Jeg gaetter paa claudes1 stadig efter mange aar, stadig ser OBs kampe, selvom han spiller paa et nederlag og ikke spiller for at vinde penge som saadan
- Likes 1
Comment
Comment